Witte vloer in woonkamer?
zaterdag 15 augustus 2015 om 16:12
Heeft iemand van jullie een witte woonkamer vloer? Hoe bevalt dat? Zou je het zo weer doen en zijn er dingen die je achteraf anders gedaan zou hebben?
Ik vind het onwijs mooi en altijd wordt mijn oog weer getrokken naar items in woonmagazines waar witte vloeren in voorkomen . De reden dat ik het nog niet heb ik dat ik twijfel over kleurstelling in mijn woonkamer. Ik heb namelijk op 1 muur na al mijn muren wit en brede witte plinten. Ook heb ik een grote vierkanten witte eettafel. Wordt het niet allemaal te wit? Maar ik wil het zo graag
Graag hoor ik jullie ervaringen
Ik vind het onwijs mooi en altijd wordt mijn oog weer getrokken naar items in woonmagazines waar witte vloeren in voorkomen . De reden dat ik het nog niet heb ik dat ik twijfel over kleurstelling in mijn woonkamer. Ik heb namelijk op 1 muur na al mijn muren wit en brede witte plinten. Ook heb ik een grote vierkanten witte eettafel. Wordt het niet allemaal te wit? Maar ik wil het zo graag
Graag hoor ik jullie ervaringen
zaterdag 15 augustus 2015 om 16:25
Ik heb een witte vloer en zoals viennas zegt: je moet niet zeuren om stof of haren.
Ik ben er heel blij mee, want mijn donkere en kleine huiskamer licht er enorm van op. Heb wel heel heel licht roze muren en felle kleuren meubels, behalve de tafel, want die is ook wit. Mijn vloerkleed heeft ook een heftige kleur, dus heel wit is mijn woonkamer niet.
Ik ben er heel blij mee, want mijn donkere en kleine huiskamer licht er enorm van op. Heb wel heel heel licht roze muren en felle kleuren meubels, behalve de tafel, want die is ook wit. Mijn vloerkleed heeft ook een heftige kleur, dus heel wit is mijn woonkamer niet.
zaterdag 15 augustus 2015 om 16:33
Heb een wite vloer, witte muren (op achtermuur na, die is groen), witte gordijnen en witte kozijnen.
Vind het supermooi staan! Mijn Kersenhouten meubelen komen er zo mooi uit, steken prachtig af.
En och, je ziet alles, maar op een donkere vloer zie je ook alles, en ik heb hond en kat, dus stofzuigen doe ik sowieso praktisch elke dag wel.
Mijn woning oogt ook groter dan die van mijn buren
Vind het supermooi staan! Mijn Kersenhouten meubelen komen er zo mooi uit, steken prachtig af.
En och, je ziet alles, maar op een donkere vloer zie je ook alles, en ik heb hond en kat, dus stofzuigen doe ik sowieso praktisch elke dag wel.
Mijn woning oogt ook groter dan die van mijn buren
zaterdag 15 augustus 2015 om 16:40
Mijn ouders hadden vroeger ook witte muren en een witte (tegel)vloer, om het lichter en ruimtelijker te laten ogen. De meubels waren verder niet wit. Het heeft mij nooit een steriel gevoel gegeven, maar goed, met 3 honden, 2 katten en een kind is dat misschien sowieso niet mogelijk.
Ik zou het zelf nooit nemen omdat ik het te veel werk vind om schoon te houden, wij kiezen een meer gemêleerde vloer. Ik vind het wel mooi, een witte vloer, bijv. in hout en bepaalde soorten matte tegels.
Ik zou het zelf nooit nemen omdat ik het te veel werk vind om schoon te houden, wij kiezen een meer gemêleerde vloer. Ik vind het wel mooi, een witte vloer, bijv. in hout en bepaalde soorten matte tegels.
zaterdag 15 augustus 2015 om 16:44
zaterdag 15 augustus 2015 om 16:53
Ik heb een witte vloer. Het is laminaat met een heel klein grijs werkje erin. Maar hoofdzakelijk wit dus. Bevalt prima. Heb 2 huisdieren en lang haar dus je ziet er na een paar dagen zuigen wel wat op liggen, maar het een veger is met er ook zo weer af. Ik vind het heerlijk licht in huis, ik hou ervan. Voorheen een kersenkleurige vloer, maar vind deze vloer echt 1000 x beter. Af en toe extra vegen/stofzuigen is de moeite waard.
zaterdag 15 augustus 2015 om 16:53
zaterdag 15 augustus 2015 om 16:57