Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zozo, ik heb weer een heleboel diepgaande postings over eten gemist..... balen !

(swirls krijg je overigens ook bij de Jamin..... en ze zijn HEERLIJK !)

Ingel is net op verjaardag vriendin geweest, was nog leuk ook !

Morgen weer aan het werk na 2 weken vakantie. Moet zeggen dat ik van te voren heel erg opkeek tegen 2 weken vrij zijn, was bang dat ik me heel erg zou gaan vervelen en ex zou missen. Maar erop terugkijkend heb ik me amper verveelt; veel ondernomen, veel op stap geweest. Conclusie: Ik heb het overleefd !

Vraagt zich nog altijd af waar ik die smilies vanaf kan halen. Ergens bovenin de balk bij het bericht typen toch ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ivy, ju ken tog ook naar du grootte geele M?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 september 2008 @ 18:03:

[...]

Daarom doet Xan bij ons ook altijd de afbakbroodjes in de oven

Ja Xan, maak me nog maar eens gekker (indien mogelijk)

lees ik het zo NA mijn Big Mac, franse frieten en de Mac Kroket, ik laat voor de calorieën de flurry maar even achterwege
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Tjemig, denk ik straks te gaan koken, lees ik hier even mee, heb ik ineens alleen maar trek in grote gele M dingen...

Hoewel zo' hartige taart ook erg goed klinkt. Maar daar ben ik dus echt wel te lui voor vandaag (en heb geen kant-en-klare liggen).

Hmm... wat zal het worden...
zo, het gaat hier weer lekker over eten...ga ook aan de patat denk ik. Heb niks in huis....had gister zo'n katerdag, geen boodschappen gedaan......

Hier nu ook wolken, dus ben weer afgedaald van dakterrazza.....heb daar wel lekker zoete pepertjes met kruidenkaas gegeten........dat was 1 van de laatste dingen uit m'n koelkast
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 september 2008 @ 18:07:

Ivy, ju ken tog ook naar du grootte geele M? Dan is Zoon heel blij, maar ik 2 dagen ziek. Heb ik er soms voor over, maar heb de afgelopen week al teveel lopen rommelen
*Kwijlt nu al bij het idee van een Mac Kroket... *
quote:ingelke_kepringelke schreef op 14 september 2008 @ 18:07:

Conclusie: Ik heb het overleefd

En daar mag je trots op zijn!

De smilies zitten inderdaad bovenin, moet je even op bekijk klikken, dan zie je een
quote:sunshineforever schreef op 14 september 2008 @ 17:59:

Ikzelf bak nooit hartige taarten. Doe alleen die kant-en-klare van de AH in de oven (behalve die met de blauwe kaas, die is echt niet te eten). En daar kom je NU mee??? Ik dacht dus geitenkaas te hebben, maar je raadt het al.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 september 2008 @ 18:01:

Prinses tegen Xan: waarom bak IK dan eigenlijk altijd hier de hartige taarten.

Xan tegen Prinses: omdat jij dat zo leuk vindt.

Prinses tegen Xan: ohjaaa...

Sorry hoor, ik heb het al eens aangezwengeld. Jullie zijn leuke mensen, geven goede adviezen e.d. en ik vind het super dat jullie elkaar gevonden hebben, maar is dat gezwijmel echt nodig in een singlestopic? Ik weet bijna zeker dat er mensen hier afhaken of minder schrijven door bijv. jullie 1-2 tjes in dit topic.
PARDON???
Sorry Miranda, maar nu overdrijf je toch een beetje hoor! Geen zin in een discussie hier, dus laat ik het hierbij.....
test
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik zie niks Ingel. Probeer het nog eens?
quote:Mozzarella schreef op 14 september 2008 @ 18:10:

Tjemig, denk ik straks te gaan koken, lees ik hier even mee, heb ik ineens alleen maar trek in grote gele M dingen...

Hoewel zo' hartige taart ook erg goed klinkt. Maar daar ben ik dus echt wel te lui voor vandaag (en heb geen kant-en-klare liggen).

Hmm... wat zal het worden...Mozarella, jij kan je keuken ook wel wegdoen hoor, kom je gewoon mee-eten in het roulatie-systeem
Peas on earth!
quote:ingelke_kepringelke schreef op 14 september 2008 @ 18:22:

test Is deze test geslaagd?
Peas on earth!
quote:IvyRosa schreef op 14 september 2008 @ 18:10:

[...]

Dan is Zoon heel blij, maar ik 2 dagen ziek. Heb ik er soms voor over, maar heb de afgelopen week al teveel lopen rommelen

Heb jij iets voedselallergie-achtigs dan Ivy?

*kan zich niet voorstellen dat iemand allergisch is voor de M *

Maar serieus, lijkt me best lastig als je veel dingen niet kunt eten.
Peas on earth!
quote:Mozzarella schreef op 14 september 2008 @ 18:12:

*Kwijlt nu al bij het idee van een Mac Kroket... *Euhhhh..jáááá! Lekker he? Laatst hadden ze nog Chicken-Gourmet.....mmmmm, écht vét lekker! Doorgaans ga ik toch voor de quarter pounder met grote friet, 2 frietsaus, grote cola én een mek-flurrietje na!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 september 2008 @ 18:26:

[...]

Heb jij iets voedselallergie-achtigs dan Ivy?

*kan zich niet voorstellen dat iemand allergisch is voor de M *

Maar serieus, lijkt me best lastig als je veel dingen niet kunt eten.

Ja, ben allergisch voor gluten, lactose, soja, ei en vlees (behalve rund en dat dan alleen af en toe). Ga niet dood als ik het eet, maar word wel goed ziek. En erg beperkend

Ingel kan ook smilies plakken
quote:Miranda01 schreef op 14 september 2008 @ 18:15:

[...]

Sorry hoor, ik heb het al eens aangezwengeld. Jullie zijn leuke mensen, geven goede adviezen e.d. en ik vind het super dat jullie elkaar gevonden hebben, maar is dat gezwijmel echt nodig in een singlestopic? Ik weet bijna zeker dat er mensen hier afhaken of minder schrijven door bijv. jullie 1-2 tjes in dit topic.

Als hier nu op reageer, ben ik dan ook een 1-2'tje met Xan, omdat hij al gereageerd heeft..?

Ik vind je flauw en onaardig. Ik heb me behoorlijk ongemakkelijk gevoeld na onze eerste discussie hierover (wat ook opgemerkt is door andere forummers, die me ernaar gevraagd hebben), en voelde me juist weer op m'n gemak. Ik schrijf weinig over/met Xan en nu wij toevallig vandaag tegelijk zitten te forummen en op elkaars berichten reageren (zoals ik op ieders berichten reageer), is het meteen mis. Ik vind dat je echt onaardig tegen me doet, en dat dat onterecht is. Als je je al niet aan mijn berichten ergert, dan is het ineens wel omdat ik teveel smilies gebruik. Tsja. Ik ben zelf van het principe 'leven en laten leven'. Laat ik het daar maar bij houden.
Peas on earth!
quote:IvyRosa schreef op 14 september 2008 @ 18:31:

[...]

Ja, ben allergisch voor gluten, lactose, soja, ei en vlees (behalve rund en dat dan alleen af en toe). Ga niet dood als ik het eet, maar word wel goed ziek. En erg beperkend

Ingel kan ook smilies plakken

Das echt lastig! Heb je dat altijd al gehad? Dan heb je vast wel een eetpatroon en recepten ontwikkeld die lekker zijn en je geen last bezorgen. Toch lijkt het me onhandig met bijvoorbeeld eten bij anderen uit eten gaan, etc.

*stelt voor dat Ivy ons kooklesjes gaat geven vóór het kookroulatiesysteem van start gaat *
Peas on earth!
Ohhh de test was een Smilie-test! Ingel KAN het:
Peas on earth!
Ik ben het met je eens PODE.

Overigens wil ik daarbij wel opmerken dat veelvuldige 1-2 tjes bij mij wel irritatie oproepen en er inderdaad voor zorgen dat ik niet meer reageer. Dus met de basisgedachte ben ik het eens, maar in het geval van PODE en Xander heb ik me er nog nooit aan gestoord.
Daar zeg ik geen nee tegen, Prinses!

Wat eten we morgen, Sun?

*zit nu toch ernstig te overwegen op de fiets te springen naar de dichtstbijzijnde *

*of toch maar naar de gewone snackbar? Is dichterbij... *
quote:Joeysmiles schreef op 14 september 2008 @ 18:14:

[...]

En daar kom je NU mee??? Ik dacht dus geitenkaas te hebben, maar je raadt het al.

Arme JS, maar misschien vind jij het wel lekker? (Al zou je dan de eerste zijn die ik hoor die dat ding lekker vindt. Ik snap nog steeds niet waarom ze dat ding nog steeds in het assortiment hebben.)

Maareh JS is er niet een Grote Gele M bij jou in de buurt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven