Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .

Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 15 augustus 2015 @ 19:06:

[afbeelding]

I don't care what is written about me so long as it isn't true.

quote:DorothyParker schreef op 15 augustus 2015 @ 18:54:

[afbeelding]

Raar, ik hoop net dat mijn eerste dochter een zoon wordt...Ik ook, en dat werd het ook. Knap of wat
quote:KiaOraHoi schreef op 15 augustus 2015 @ 19:10:

[afbeelding]
quote:KiaOraHoi schreef op 15 augustus 2015 @ 19:06:

[afbeelding]

Echt?! Wauw, wissiknieh...
quote:Grobbekuiken schreef op 15 augustus 2015 @ 19:34:

[...]

Ik ook, en dat werd het ook. Knap of wat

Cool! En hoe werkt dat dan? Mij hebben ze gezegd dat je dan na de verwekking 10 minuten op je rechter grote teen moet zuigen. Dan wordt je dochter een zoon.

Als je drie keer aan je linker kleine teen draait, wordt je dochter een dochter.
quote:Grobbekuiken schreef op 15 augustus 2015 @ 19:37:

[...]

Echt?! Wauw, wissiknieh... Weer iets geleerd! En dat op de zaterdagavond .
quote:DorothyParker schreef op 15 augustus 2015 @ 19:38:

[...]

Cool! En hoe werkt dat dan? Mij hebben ze gezegd dat je dan na de verwekking 10 minuten op je rechter grote teen moet zuigen. Dan wordt je dochter een zoon.

Als je drie keer aan je linker kleine teen draait, wordt je dochter een dochter.Klopt precies met hoe het bij ons gegaan is. Oh, èn een kwartiertje ondersteboven aan de bedspijlen hangen (indien niet aanwezig een ring in de muur of het plafond schroeven). Gaat prima!!
quote:Grobbekuiken schreef op 15 augustus 2015 @ 19:41:

[...]

Klopt precies met hoe het bij ons gegaan is. Oh, èn een kwartiertje ondersteboven aan de bedspijlen hangen (indien niet aanwezig een ring in de muur of het plafond schroeven). Gaat prima!! En en en wat nu als je wat teentjes mist dan? wordt het dan onzijdig?
quote:Grobbekuiken schreef op 15 augustus 2015 @ 19:41:

[...]

Klopt precies met hoe het bij ons gegaan is. Oh, èn een kwartiertje ondersteboven aan de bedspijlen hangen (indien niet aanwezig een ring in de muur of het plafond schroeven). Gaat prima!! Is het waar dat je ook bloed van 7 maagden in een beker moet opdrinken bij volle maan? Wil heel graag een zoon, maar wij hebben net een nieuwe vloer, en bloedvlekken zijn zo moeilijk om te verwijderen. (Je ziet nog steeds waar man ons buurkind de kop insloeg)
quote:DorothyParker schreef op 15 augustus 2015 @ 19:45:

[...]

Is het waar dat je ook bloed van 7 maagden in een beker moet opdrinken bij volle maan? Wil heel graag een zoon, maar wij hebben net een nieuwe vloer, en bloedvlekken zijn zo moeilijk om te verwijderen. (Je ziet nog steeds waar man ons buurkind de kop insloeg)Nee hoor, laat je niks wijsmaken! Wel baden bij volle maan in ezelinnenmelk (van kamelenmelk krijg je een meisje, je snapt wel waarom, bulten enseau).
quote:KiaOraHoi schreef op 15 augustus 2015 @ 19:44:

[...]

En en en wat nu als je wat teentjes mist dan? wordt het dan onzijdig?Nooit over nagedacht....hmmmm....tja.....ehm....
quote:Grobbekuiken schreef op 15 augustus 2015 @ 19:50:

[...]

Nooit over nagedacht....hmmmm....tja.....ehm....Toch maar maagdenbloed gaan drinken bij volle maan tijdens het baden in ezelinnenmelk? En vervolgens met de pootjes omhoog aan het plafond terwijl we iets offeren?
quote:Grobbekuiken schreef op 15 augustus 2015 @ 19:49:

[...]

Nee hoor, laat je niks wijsmaken! Wel baden bij volle maan in ezelinnenmelk (van kamelenmelk krijg je een meisje, je snapt wel waarom, bulten enseau).Goed om te weten
quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 12:48:

En sowwie dat ik me even serieus verdedigde tegen de BS van vannacht. Kan er gewoon niet tegen als er stelselmatig wordt ingebroken in dit topic met als enig doel de boel verzieken.

Bovendien ben ik al mijn hele leven best wel betrokken bij dingen die met WO2 te maken hebben. Ik zat op een school die er veel mee deed (Anne Frank school) en elk jaar legden we een krans. Daarnaast in groep 8 een Joodse meneer op school die heel indringend vertelde over hoe hij iedereen is kwijtgeraakt. Dat heeft indruk gemaakt en in mijn latere leven veel docu's gezien en ook een trip naar Normandië gemaakt naar de D-Day stranden. Verder sta ik in principe ieder jaar op de Dam met de dodenherdenking. O ja en van 'Band of Brothers' moet ik iedere keer als ik het zie weer kei en keihard huilen. Maar een kat die op Hitler lijkt grappig vinden daar zie ik met de beste wil van de wereld geen kwaad in haha.

O trouwens Enora ik zou maar uitkijken met jezelf een Bounty noemen. Want ik doe daar altijd hele erge dingen mee! Ik peuter eerst het bruine eraf en eet het op, om vervolgens van het witte kleine balletjes te rollen alvorens ik ze opeet. Overigens eet ik een Milky Way op dezelfde manier

Wtf heb ik gemist?

Iemand een random knuffel nodig?
quote:Enora schreef op 15 augustus 2015 @ 12:54:

Ik neem deze Eric wel..

[afbeelding]Eerlijk delen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven