Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Mozzarella schreef op 14 september 2008 @ 18:39:

Daar zeg ik geen nee tegen, Prinses!

Wat eten we morgen, Sun?

Verrassing Van De Chef!
De voedselallergieën heb ik nog niet zo lang Erwt, althans, het is pas sinds een paar maanden bekend. Dus ik heb helemaal nog niet zo veel recepten en ervaring en een hekel aan koken, dus kan je niet met de cursus helpen
Mijn maaltijd van vandaag: roergebakken peultjes met ananas

http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?id=491470

Ik ga lekker beginnen met koken!
Oeh, dat is wel naar zeg, een voedselallergie. Lijkt me erg lastig met koken en vooral ook met uit eten gaan.
quote:Mozzarella schreef op 14 september 2008 @ 18:39:

Daar zeg ik geen nee tegen, Prinses!

Wat eten we morgen, Sun?

*zit nu toch ernstig te overwegen op de fiets te springen naar de dichtstbijzijnde [afbeelding]*

*of toch maar naar de gewone snackbar? Is dichterbij... [afbeelding]*

Ja Sun, wat eten we morgen?

*print alvast een route uit naar SunStad, zodat ze wel op tijd is voor het eten *

Mac'en is lekkerrrrrr! Hier wordt het Chinees .
Peas on earth!
Nou Prinses, dat wordt dus een Verrassing Van De Chef! Dat gaat Sunneke natuurlijk nog niet verklappen he!
*vindt de AH-site GEWELDIG!*

Ik hou zelf meestal niet zo van maaltijden met ananas erdoorheen, maar peultjes en noten zien er wel heel lekker uit! Eetsmakelijk Sunnetje!

Oh dan is het wel extra lastig Ivy, je moet er dus nog helemaal in thuis raken. Had je dan wel altijd al last van bepaald eten of is dat ook heel recent ontstaan? Een kennis heeft kinderen met allerlei allergieën en zweert echt bij de AH, omdat daar heel duidelijk op alle producten staat of er gluten, soja, etc in zitten.
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 14 september 2008 @ 18:48:

[...]

Verrassing Van De Chef!

Oh, ik had dit berichtje over het hoofd gezien

Spannend hoor... *verheugt zich nu al op gezellig eten met iedereen*
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 14 september 2008 @ 18:46:

[...]

Arme JS, maar misschien vind jij het wel lekker? (Al zou je dan de eerste zijn die ik hoor die dat ding lekker vindt. Ik snap nog steeds niet waarom ze dat ding nog steeds in het assortiment hebben.)

Maareh JS is er niet een Grote Gele M bij jou in de buurt?Nee. Wel een andere M, die van de chocola.
Ik vond die met blauwe kaas trouwens niet echt héél vies . Niet het lekkerst, maar ook niet oneetbaar (probeert JS daarmee op te vrolijken) .

M&M's is een zeerrrr goede maaltijdvervanger
Peas on earth!
Ik heb de helft opgegeten. Daarna ging het me echt teveel tegenstaan.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 september 2008 @ 18:54:

Oh dan is het wel extra lastig Ivy, je moet er dus nog helemaal in thuis raken. Had je dan wel altijd al last van bepaald eten of is dat ook heel recent ontstaan? Een kennis heeft kinderen met allerlei allergieën en zweert echt bij de AH, omdat daar heel duidelijk op alle producten staat of er gluten, soja, etc in zitten.

Ik weet niet precies wanneer het begonnen is. Ik ben ene paar jaar geleden begonnen met allerlei contactallergieën en die heb ik inmiddels uitgebreid met voedsel en nog een heel lijst.

Het meest irritante is dat bijna alles wel of ei of gluten of lactose bevalt en dat alle diëetproducten gebaseerd zijn op soja. Net als alle vleesvervangers.

Ik at altijd wel met plezier vis, maar zo onderhand komt het me wel mijn neus uit. Daarbij is het gruwelijk duur boodschappen doen.
daar ben ik weer
Prinses, je hebt op m'n vorige berichtje hierover niet gereageerd (dat zou je wel doen, maar heb ik niet meer gezien) dus van een discussie is volgens mij geen sprake geweest. En ik zeg dit niet voor m'n lol. Hoop alleen maar dat je/jullie er iets mee doen, maar ik overdrijf hoor ik net.

Sorry, maar ik houd er dus niet van als ik niet serieus genomen wordt en dat mijn verzoek wordt afgedaan met overdreven of onaardig. Ik zeg wat andere mensen slechts denken en niet durven zeggen en vraag er enkel begrip voor.
Miranda. Prinses en Xan, ik heb eigenlijk helemaal geen zin om me in deze discussie te mengen, maar ik heb eerder wel een uitgebreide reactie van Prinses gelezen op de eerdere uitgebreide opmerking van Miranda. Misschien heeft Miranda dit per ongeluk over het hoofd gezien?

Ik ben het met Miranda eens dat één-tweetjes vervelend kunnen zijn, maar eerlijk gezegd heb ik Prinses en Xan daar al heel erg lang niet op kunnen betrappen. En dat Prinses en Xan hier soms over elkaar schrijven, vind ik niet raar. Ik schrijf hier ook over VL en toevallig is VL hier geen forummer, dus die zal hier niet reageren. Dat is het verschil. De aanwezigheid van Xan en Prinses samen vind ik niet storend zolang zij niet over elkanders wissewasjes op het forum gaan praten en dat doen zij volgens mij ook niet.
Mmmmm mijn AH peultjes dinges eten is superlekker!
Speciaal voor Summerdance: het hartige taart topic!
quote:sunshineforever schreef op 14 september 2008 @ 19:50:

Mmmmm mijn AH peultjes dinges eten is superlekker!AH peultjes dinges? Verklaar nader!
Dan heb ik die reactie over het hoofd gezien. Ik heb toen gelezen dat Prinses schreef dat ze niet wilde reageren omdat ze aan het werk was en dit 's avonds zou doen, maar heb er daarna niets meer over gehoord. Vandaar dat ik het balletje nog eens heb opgegooid.

En het is idd waar wat Sun zegt, het gaat om het reageren op elkaar en voor elkaar spreken, niet het feit dat je over een vriendje spreekt zoals HM en SUN, vind ik prima.
Miranda, ik heb zeer uitgebreid gereageerd destijds.

Mijn eerste reactie op je eerste bericht:

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 september 2008 @ 22:20:

[...]

Euh...

Is dat zo dat velen van jullie dat stiekum denken...? . Of denk jíj dat en vind jíj het vervelend? Ik heb bij niemand de indruk dat hij/zij zich stoort aan mijn verhalen, maar krijg nu bij jou wel die indruk. Als jij zegt dat 'velen' dat denken, vraag ik me af of jij denkt dat velen dat denken, of dat jij dat denkt of dat je weet dat anderen dat denken.

Mijn verhaal had eigenlijk niets te maken met samenwonen an sich, maar met het feit dat ik verhuisd ben naar een nieuwe regio, nieuwe baan heb, hier geen mensen ken, etc, en de verdrietige bui die ik daar af en toe door heb.

Ik weet dat ik geen single meer ben, en in die zin 'misplaatst' ben op dit topic, maar omdat ik me hier thuisvoel, het leuk heb met de mensen hier, en meeleef met wat anderen meemaken, blijf ik hier schrijven en vind ik dat ook prettig. Als anderen op de manier zoals jij schrijft, naar mij kijken en mijn berichten op die manier lezen, zou ik dat wel graag willen weten. Ik heb tot op heden niet de indruk gekregen dat anderen afgunstig zijn of mijn verhalen vervelend vinden, maar als dat wel zo is, vertel het me alsjeblieft.....Mijn tweede reactie (naar aanleiding van jouw reactie):quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 september 2008 @ 21:42:

[...]

En dan toch ook nog even een reactie op het bericht van Miranda. Ik heb even getwijfeld of ik nog wel een bericht zou plaatsen, omdat ik niet de gezellige sfeer hier wil beïnvloeden, maar voel toch de behoefte om te reageren, dus… hier komtie

Miranda, ik heb enkele pagina's teruggelezen en zie inderdaad dat je er iets over hebt geschreven tijdens mijn afwezigheid. Ik zie echter niet terug dat 'velen' van jullie het erover eens zijn. LM schrijft ook dat ze het prettig vindt als het topic weer iets meer over deten gaat. Pop schrijft dat ze het ‘jaloerse’ gevoel wel herkent, maar het verder alleen maar heel leuk vindt, en SD schrijft dat ze Prinses en Xan mist.

Ik vind zelf dat ik niet voortdurend over ‘Xan en Prinses’ praat. Sterker nog, dat doe ik zelfs bewust. Toen Xan en ik verkering kregen, heb ik veel positieve en enthousiaste reacties gelezen in dit topic. Men was benieuwd, geïnteresseerd, maakte grappen en opmerkingen, en daar heb ik op gereageerd. Ongetwijfeld hebben Xan en ik een-tweetjes met elkaar gemaakt in dit topic, maar wij hebben het erover gehad toen we eenmaal samen waren en afgesproken dat niet (teveel) te doen, juist omdat dat vervelend voor anderen zou kunnen zijn. Toen we net samenwoonden heb ik in mijn enthousiasme waarschijnlijk heus wel verteld over het SamenWoonLeven, maar heb daarbij opnieuw geprobeerd ook vooral te reageren op vragen en opmerkingen van anderen, in plaats van ongelimiteerd te spuien.

Ik heb zelf ook een aantal van mijn berichten teruggelezen en het valt me op dat ik vaak niet degene ben die het over ‘Xan en ik’ heb, maar dat andere forummers het hebben over ‘Xan en Prinses’. Het is je misschien ook opgevallen dat Xan veel minder op dit topic is gaan schrijven, en ik heb het over mijn leven. Dat dat ook Xan’s leven is, is logisch, maar ik heb het over mijn leven. Daar maakt Xan inderdaad deel van uit.

Vanaf het moment dat ik in dit topic ben gaan schrijven (8 maanden geleden) is er altijd veel ruimte en enthousiasme geweest om te schrijven over alledaagse dingen. Ik heb niet teruggelezen of dat in de periode daarvoor wellicht anders was, maar ik heb niet anders meegemaakt dan dat het niet alleen over daten en single-leven gaat, maar ook over werk, onzekerheden, verdriet, leuke dingen, etc. Dat ben ik blijven doen. Ik heb zelf het idee (en hoop dat ik me daar niet in vergis) dat ik, ondanks het zelf niet meer single-zijn, ook nog steeds meeleef met wat anderen meemaken, op thuis-, werk-, relatie- of welk gebied dan ook.

Tot slot, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me best persoonlijk door je aangevallen voel. Ik voel me thuis in dit topic en leef mee met de mensen die er schrijven, vooral de mensen die ik nu ruim acht maanden ‘ken’. Ik vind dat je je bericht erg persoonlijk naar mij richt, en begrijp dat niet zo goed. Waarom richt je bericht zich vooral naar mij, terwijl er ook andere niet-singles meer zijn, die volgens mij op een zelfde manier als ik meeschrijven? Ik noem dat niet om met de vinger naar anderen te wijzen, maar noem het omdat ik het niet begrijp en niet eerlijk vind. Ik kreeg uit je bericht de indruk dat ‘velen’ het met je eens waren en moeite hadden met mijn berichten, maar zie dat zelf niet terug in de berichten tijdens mijn afwezigheid (of ik moet iets gemist hebben).

Toen én nu krijg ik geen signalen dat mijn berichten als vervelend worden ervaren. Jij bent de uitzondering daarop. Jij hebt je mening gegeven, en ik heb daar over nagedacht (toen en nu) én zeer serieus gereageerd. Flauw van je om te doen alsof ik je berichten niet serieus neem (als ik een andere visie heb). Jij spreekt voortdurend voor anderen, maar ik lees dat niet terug van anderen zelf. Ik kan daar dus niets mee.

Ik laat het hierbij, vooral omdat ik dit ook absoluut niet de plek vind om een discussie te voeren die zo persoonlijk op mij gericht is. Als je wel die behoefte voelt, dan kan dat beter op een andere manier. Ik vind dat dit híer namelijk niet de sfeer ten goede komt.
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 14 september 2008 @ 19:57:

[...]

AH peultjes dinges? Verklaar nader! Xan, heb je mijn linkje gemist? Speciaal voor jou nog een keer http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?id=491470

Erg lekker! Vooral die pindamix erdoor! Heerrrlijk! Heb ik toch weer een gezond maaltje gehad na mijn zondige choc-middag.
Helaas heb ook ik geen afwasmasjien, dus heb ik nu nog een andere klus te doen.
Mac Kokoet was Lekkah!!! (kon weer het dakje niet vinden)

JOEY!!!

en ik maar denken dat je zelf een hartig taartje in elkaar geflanselt had en dat je die ging opwarmen!!!

Is het gewoon een blauwe kaas taartje van de Appie!!!

Gewoon naspoelen met een Milkareepje jongen....

Prinses, kan je de SunRoute ook ff aan mij doormailen.

Nou zoek ik alleen nog een man die met me wil meerijden, ik is een RAMP in de auto en zoek dus nog een TomTom

*vraagt zich af of Donkey zich niet vrijwillig wil aanmeldden als DSDS*

Ivy, das wel heul zielig...als je ziek wordt van de grote gele M

Xan heb ik ff gemist waar je me NOG gekker mee ging maken?

Miran, ik heb toendertijd gezegd dat ik het soms moeilijk vond Xan en Prinses te horen over "setjes" dingen

Dat zal blijven maar ook DAT hoort bij mijn singels bestaan en ik denk er geen seconde over om daarom af te haken!!

Dat was al besproken dus ik vraag me af waarom je het nu weer ter sprake brengt?

De sfeer was net zo gezellig hier.

Tis net wat Sun zegt, ook zij schrijft over VM, dat zou dan ook niet meer mogen.

En Pop ook een aantal weken niet (toen WWZE even NMZE was

Goeie avond Bad, ook weer terug op het honk?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Merci voor het terughalen. Je hebt idd wel gereageerd.

Het is niet persoonlijk. Als anderen dit doen in dit topic zou ik er ook wat van zeggen, of ik ga weg omdat ik geen zin heb om dat steeds te lezen, maar ik ben al een paar jaar op dit topic, dus ga niet zomaar weg.
quote:Joeysmiles schreef op 14 september 2008 @ 19:56:

Speciaal voor Summerdance: het hartige taart topic!Hmmmmm....ziet er wel lekker uit, wanneer ga je die voor me klaarmaken JS
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven