Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
[quote]Yamuna schreef op 14 september 2008 @ 18:49:

[...]

*

(herkenbaar?)
He. waar gaat dit over. Word een beetje moe. Ik wil het niet over ledenstops hebben, gluurders die ons komen controleren of over weggehaalde postings enzo. (weet niet eens hoe ik dat moet doen)

Ik wil het hebben over de dingen waar ik goed in ben. Met mijn hubbie klussen, mijn naderende NOD (en die van jullie) en hoe we het gevoel ervaren van onze kinderwens!!!

Dus: voor iedereen een en dan wegwezen. Wij hebben belangrijke onderwerpen te bespreken.

Wat hebben jullie vanavond gegeten?
quote:kruimel81 schreef op 14 september 2008 @ 20:18:

Dus: voor iedereen een en dan wegwezen. Wij hebben belangrijke onderwerpen te bespreken.

Wat hebben jullie vanavond gegeten?

Nou, heerlijk stoofvlees, aardappels uit de over met rozemarijn en thijm ( viesviesvies) en verse spinazie à la crème. Gij?

Ter info meiden: nergens in de regels staat dat een ledenstop niet is toegestaan. Alleen geeft EEN angel op een ander pijler het antwoord: een ledenstop op een topic lijkt me op het Vivaforum niet gewenst. Nou, dat lijkt mij een duidelijk verhaal.

Ik ga Joseph kijken. Tot morgen!
Ik ben naar de friettent geweest. Ook heerlijk. ENNNN, ik heb je huis gezien, mo. Scohn huske wijffie.
Echt waar? Wanneer ben je langs gereden?
toen straks. Klopt het dat er een paar fietsen voor de deur staan. In de straat daarachter (waar jij altijd overheen gaat) is namelijk de lievelingsfriettent (o, dit is echt erg) van mijn man!

Ik zeg dus: He, rijd hier eens even in.... Heeft hij braaf gedaan. Het is daar wel heeeeeel erg opgeknapt. Moet eerlijk zeggen dat ik er vroeger(4jaar geleden) van manlief niet mocht lopen in het donker. Nu ziet het er echt heeeeeeeel leuk uit.
Wij hebben Turkse Durum op.

@Mogalie, las je berichtje van dit weekend over ons andere topic waar we schreven.. Is idd veel veranderd sindsdien, positief gelukkig... Hopelijk kunnen we binnenkort weer ergens anders gaan schrijven, bij de zwangere meiden Al blijf ik iig hier het meeste schrijven!!!
Nou, ik heb heerlijk aardappeltje gegeten met die knor zakje potje huppelde pup ik weet het even niet meer.

Mijn moeder is zo lief geweest toen ze aan het oppassen was om ook maar even het strijkwerk te doen. Dus ik heb gelukkig vandaag maar een klein mandje weg te hoeven te strijken.

Gisteren hebben we de zolder opgeruimd. ( volgens mij val ik herhaling)

Verder hebben we vandaag een stuk gefietst en even met Merel naar de kinderboerij geweest.

En gelukkig heeft schoonmama afgebeld. Ben ik even blij!!!
@all: het is hier gezellig geweest dit weekend zie ik

ik heb heerlijk een stukje zalm gegeten met aardappels en groenten. We hadden een druk weekend hier in huize kroket. Met klussen haha en met feestjes, wel erg gezellig.

@BM: goed zeg, weer een stukje gefietst
@BM ben wel benieuwd of het nu al minder is de spierpijn

@Florence: wel balen dat het al zo lang duurt

@Romi: ik had vrijdag ook een bruiloft was ook geslaagd.
ja, de spierpijn is minder.Ik ben ook erig blij dat ik dit weer goed kan. Gewoon omdat je zeker weet dat het dan goed met je gaat.

Mijn vriend zat zelfs te klachen dat ik te snel ging. En hij heeft zelf een elektrische fiets.

Dit doe ik voor een bewijs voor mijn zelf. Ook omdat volgende week de laatste keer is dat ik naar mensendieck ga.

En het lukt gelukkig. Vroeger kon ik stukken fietsen en dan was ik vaak nog niet moe.
bm, misschien een domme vraag, maar is een elektrische fiets zo'n fiets met een touwtje waar je aan moet trekken en dan gaat er een motortje draaien en dan hoef je niet meer zelf te fietsen.?
Nee, jij bedoelt spartamet.

Nee, mijn vriend heeft een van de nieuwste soort fietsen. Die kan met een accu opgeladen worden. Het hulp meganisme die je helpt met trappen.

Die fietsen zijn ook in het nieuws geweest.

Ik mag lekker op mijn eigen houtje trappen.
@BM, heb dan ook nog een (misschien domme) vraag: waarom heeft je man een elektrische fiets en geen gewone trap-fiets?

@Kruimel, ja, is leuk geworden he! Staan idd fietsen. Zag je mij ook onderuit gezakt op de bank hangen? ;) En ik ken de verhalen van hoe het er vroeger was, toen had ik er ook niet willen wonen! Nu wonen er alleen nog een hoop `adjes´.

Hups, weer een nieuwe dag! Misschien een wat rustigere week. Iemand nog iets bijzonders op de planning of allemaal werken, werken, werken (voor BM ook, maar dan thuis)? Ik gooi een berichtje op de groep en ga nu eens serieus aan het werk!
Hallo allemaal,

Zo ik heb het weekend overleefd. Gisteravond was ik wel kapot hoor. Drie kids in een keer ie best veel maar ze vonden het geweldig en de middelste wilde niet eens met mama mee naar huis. En de kleine die loppt is ook erg leuk, af en toe vallen op de dikke pamper haha.

@ Florence: welkom terug! Fijne vakantie gehad?

@ Mogalie: Ik heb ook Joseph gekeken, vind ik erg leuk. Ik houd wel van musicals.

@ All: Vrijdag laatste pil!
quote:kruimel81 schreef op 14 september 2008 @ 14:52:

Zo, daar ben ik weer. Gisteren nog even goed geklust met mijn hubbie. Hubbie en ik hebben echt het idee dat mijn NOD nu wel zal uitblijven. Ben meteen weer weg, want ik moet me nog bezig houden met aanverwante zaken.

geweldig!

@ Mo: Druk druk druk, hoor hier eigenlijk ook niet te schrijven haha! Maar jullie zijn veel te leuk, dus 5 minuten tussendoor kan best!

@ Poca: We gaan de dagen aftellen! Spannend hoor!
Hier ook druk. Ben 2 nieuwe medewerkers van alles aan t leren over het bedrijf. Gelukkig zijn er veel electronische trainingen waar ik ze aan kan zetten, maar ze hebben nog erg veel vragen..
Ben vandaag ziek zwak en misselijk thuis. De hele nacht liggen woelen...warm koud warm koud...

Dus heb me voor vandaag en morgen maar ziek gemeld. Vanmorgen tot 11.15 geslapen. Gelukkig is manlief vrij....

Nu steeds naar de wc rennen...
@ T&G: Ahhhhhhhhh! (f) beterschap! Heb je verhoging/koorts? Naar zeg! Lekker in bed blijven liggen als het kan!

@ Romi: Succes op werk
@T&G, beterschap!

@JL & Romi, succes met de drukte, komt goed!
Mo

Mijn mannetje gaat altijd op de fiets naar ze werk.

Dus vandaar die fiets keuzen. En hij kon met het fietsen plan mee doen van ze werk.

Vandaag merel weg gebracht naar opa en oma. Ik ben bij een ex-collega geweest die heeft mijn haar gedaan. En ik haar haar even gedaan. Dus ik ben soort van aan het werk geweest vandaag. Ik heb een knip beurt een verf beurt verdient.
poca

geweldig zeg echt heerlijk!!!

Ben al weer een beetje bij gekomen??

T&g

beterschap toegewenst. Er heerst inderdaad een griep virus.

romi

sterkte met het inwerken.

Nog een nieuwtje. Ik heb weer een stukje gefietst. Ik word een beetje misselijk van me zelf. Wat gezond allemaal.

Het was zo lekker meer. Volgens mij wel de buuren nieuwe schelt woorden geleerd. Ik kreeg de buggy niet op de buggy mee ding.

grrrrrrrrrrr Ik heb het een beetje binnensmonds gehouden maar na de 6 de poging. Heb ik me even laten gaan.
Zwaai even. Tot morgen!!!!! (heel misschien vanavond)
jongens ik heb er lang over na gedacht.

Maar ik heb mijn Afdakje op de groep gezet. Dan weten jullie wat ik nou echt bedoel. Met een afdakje boven mijn doos.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven