Kleur functie-balk

17-08-2015 13:42 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien zijn er vandaag een aantal wijzigingen live gegaan op het forum. Eén daarvan is het toevoegen van een nieuwe functie-balk boven reacties.

We begrijpen dat jullie geen fan zijn van al het zwart op de site en willen daarom graag van jullie weten welke kleur dan wel de voorkeur heeft. Laat het ons in dit topic weten en dan maken we samen een beslissing over welke kleur de balkjes zullen krijgen!

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA

Update: Dank allen voor jullie reacties. We hebben deze bekeken en uiteindelijk besloten voor de kleur grijs te gaan.

Ook de kleur van de wijzigingsbalk zal aangepast worden, naar (licht)grijs. De wijzigingen zullen door de technische dienst door worden gevoerd.
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 18-08-2015 14:02
Reden: update
% gewijzigd
oei dit zwart is inderdaad erg hard en knalt van mn scherm.

Je kunt kiezen voor de kleuren van de pijlers maar dan in heel zacht/lichte kleur. Of inderdaad grijs, dat is toch het rustigst voor de ogen.
quote:TardarSauce schreef op 17 augustus 2015 @ 13:52:

Donkergrijs, tintje donkerder dan de OP.

Of zorg dat je in je voorkeuren kan kiezen uit 10 kleurtjes ofzo en dat alleen jij dat kan lezen.

NOG beter.... een color picker waarmee je zelf kan bepalen hoe het forum wordt weergegeven. Dan kan er nooooit iemand meer zeuren over de kleurtjes

[afbeelding]Hier zat ik ook aan te denken.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Wow, da's idd erg zwart. Zit normaal in GC en nu even in IE gekeken. Ik laat de GC maar even aan staan zonder te verversen.

Zachte versie van de pijlerkleur lijkt me wel mooi.
Van mij mag dat grijs onder de OP onder elke post. Houdt de boel lekker bij elkaar, je ziet veel makkelijker wat bij wat hoort. Het is ook een stuk rustiger voor je ogen. En dan kan de zwarte balk desnoods ook blijven.
.
Nou, dat lijkt me duidelijk. De meeste stemmen voor lichtgrijs.

Ik zit ook niet te wachten op babysnoepkleurtjes.
Pijlerkleuren! En het witte mag van mij zacht grijs want dat witte doet nog steeds zeer aan me ogen.

Oh toch eens met Impala!!
pluisje26 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:19
Reden: Wijziging
% gewijzigd
Lichtgrijs.

Ik vind de OP's met de grijze avhtergrond fijn, de functiebalk dan ietsje donkerder denk ik

Met de balk in zwart valt de zwarte balk met asnpassingen ( door de poster of jullie ook niet op)
anoniem_96879 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 17:23
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Je bent zelf een theepot
Grotere ava's en een lichtgrijze balk. Ik vind het persoonlijk wel mooi als er ergens een accentkleur komt in de kleur van de pijlerT. Maar die grafbalken mogen weg ja .
graag zo snel mogelijk dit zwart weg, pff, lijkt wel een begrafenis hier. :(

Doe maar weer zo als het was, dat las iig een stuk prettiger
kan die rouwbalk als je een posting wijzigt dan ook eindelijk eens worden aangepast?
quote:Morrigan- schreef op 17 augustus 2015 @ 19:46:

kan die rouwbalk als je een posting wijzigt dan ook eindelijk eens worden aangepast?Ja, dat ook!
quote:Morrigan- schreef op 17 augustus 2015 @ 19:46:

kan die rouwbalk als je een posting wijzigt dan ook eindelijk eens worden aangepast?Hear hear ! Dat zei ik destijds ook al!
Ja, die ook graag!
Lichtgrijs of lichtblauw.
Dit zwart vind ik echt afschuwelijk, leest heel irritant, want je wordt continu onderbroken, heel onrustig. Een zacht kleurtje, maakt mij dan niet heel veel uit wat.
Weet niet of het een bijwerking is:

Wanneer je iemand loept kun je wel de berichten zien van die persoon maar niet uit welk topic het bericht komt.
pimpom wijzigde dit bericht op 17-08-2015 20:37
Reden: Verkeerde topic ;)
% gewijzigd
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:PimPom schreef op 17 augustus 2015 @ 20:32:

Weet niet of het een bijwerking is:

Wanneer je iemand loept kun je wel de berichten zien van die persoon maar niet uit welk topic het bericht komt.Jawel hoor. Maar het staat in beschaafde letters boven die schreeuwerige zwarte balk en daardoor valt het helemaal weg. Ik dacht eerst ook dat het er niet meer bij stond.
impala wijzigde dit bericht op 17-08-2015 20:38
Reden: .
% gewijzigd
.

Mijn voorstel:

- OP balk in kleur pijler

- OP in zachte kleur pijler

- Balk boven post donkergrijs

- post lichtgrijs

- forum achtergrond heel lichtgrijs

OWja ik ben niet zo goed in fotoshoppen. De loep/quote knopjes etc zou ik zwart maken ipv wit.

Oh en ipv de zwarte balk bij wijzigen, 1 punt kleiner lettertype cursief in de kleur van de donkergrijze balk

anoniem_245075 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 20:53
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:Nouschi schreef op 17 augustus 2015 @ 13:53:

Hier wennen we ook wel weer aan. Niks meer aan doen, anders blijf je bezig.Jawel maar in mijn eigen reacties kan in niet doorklikken naar het topic waarin ik heb gereageerd. Of zie ik iets over het hoofd?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik gebruikte die functie best vaak om in het topic waar ik gereageerd heb weer bij te lezen.... Nu zie ik niet hoe het topic heet, welke pijler het staat en zie niet waar mijn laatste post staat. Is er een andere manier hiervoor?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ook als ik op mijn 'laatste klik' zie ik geen pijler, topic-titel, en zie ook niet waar ik ongeveer gebleven was in het topic. Ik vind dit echt niet fijn zo.
enn wijzigde dit bericht op 17-08-2015 20:56
Reden: Nee, die vul ik niet in...pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
% gewijzigd
limoengroen
never a failure, always a lesson
quote:Enn schreef op 17 augustus 2015 @ 20:55:

Ook als ik op mijn laatste klik zie ik geen pijler, topic-titel, en zie ook niet waar ik ongeveer gebleven was in het topic. Ik vind dit echt niet fijn zo.Misschien een idee om dit in het bugtopic te doen? Deze gaat alleen over de kleur van de balkjes.
Ow.... ok.
quote:Enn schreef op 17 augustus 2015 @ 20:59:

Ow.... ok.Ja maakt mij niet uit maar ik denk dat ze het daar sneller op de lijst zetten vandaar dat ik het ff zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven