rioolheffing versus rioolrecht
vrijdag 13 maart 2015 om 19:35
Is dubbelop maar is heffing raar genoeg voor twee verschillende dingen. Anders gezegd je wordt op twee manieren gemolken en het mag. Ik verdenk gemeente en overheid ervan en andere instellingen ervan om alles uit elkaar te halen zodat je nooit meer echt weet wat je nou exact voor iets betaald of wat het je kost. Een truc , rook gordijn en onduidelijkheid maar betalen zul je.
vrijdag 13 maart 2015 om 19:48
Bel maandag even de betreffende instantie op. Rioolrecht is in 2010 over gegaan in rioolheffing.
Het lijkt erop dat het vaste bedrag voor het gebruik van het riool is en de heffing voor het reinigen van het afgevoerde.
Gek genoeg ken ik het betalen per m³ alleen bij bedrijven. Ik heb zelf ook alleen de heffing op mijn aanslag staan.
Het lijkt erop dat het vaste bedrag voor het gebruik van het riool is en de heffing voor het reinigen van het afgevoerde.
Gek genoeg ken ik het betalen per m³ alleen bij bedrijven. Ik heb zelf ook alleen de heffing op mijn aanslag staan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 13 maart 2015 om 20:29
Ik ga maandag inderdaad maar even bellen!Het was me eigenlijk nog nooit opgevallen,en altijd braaf betaald,maar nu kreeg ik de gemeenteaanslag vlak voor dat ik een afrekening van het water kreeg,en had ik zoiets van dat heb ik toch al betaald?
We betalen het water aan de gemeente,en die rekenen dus er rioolrecht bij.
Ik vind het ook best veel,water kost 0.82 cent,en dan komt er dus nog 0.97 bij per m3.
moeite wel om even te vragen......
We betalen het water aan de gemeente,en die rekenen dus er rioolrecht bij.
Ik vind het ook best veel,water kost 0.82 cent,en dan komt er dus nog 0.97 bij per m3.
moeite wel om even te vragen......
c'est le ton qui fait la musique
woensdag 19 augustus 2015 om 12:53