Mode & Beauty alle pijlers

waterproof make up

17-08-2015 06:52 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er goede waterproof make up. Ik ben op zoek naar een eyeliner, mascara en oogschaduw.

Ik draag niet vaak make up en ik heb nog nooit waterproof make up gekocht.

Nu gaan we een trash the dress shoot doen in Jamaica en wil ik toch wel wat make up op doen.

Ik wil alleen niet straks met panda ogen op de foto staan.
Ik gebruik mascara wel vaker dus ik vindhet niet erg om iets duurder uit te zijn. Eyeliner en mascara had ik toch al nieuwe nodig dus dat scheelt.
Max factor masterpiece colour precision oogschaduw, blijft bij mij altijd goed zitten met zwemmen.

Mascara van Max blijft ook goed zitten, eyeliner gebruik ik niet dus geen ervaring mee.
Zelf gebruik ik allerlei soorten merken make-up van M.A.C. tot huismerk maar mijn favoriete liquid waterproof eyeliner blijft toch die van Essence - Liquid Ink. Het heeft een dun kwastje voor dunne lijntjes en blijft prima zitten. Heb het mijn hele vakantie in Egypte gebruikt, het doorstond het zwembad en de Rode Zee.
Mijn laatste eyeliner die ik een jaar of 3 geleden heb gekocht. Ja ik weet het je mag ze niet zolang gebruiken was van essence maar deze bleef echt niet in het water zitten.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2015 15:39
Reden: spam
% gewijzigd
Je bent een lekkere spammert GerritD. Heb je gestafd.
Alles van een lijn daar kan ik je niet aan helpen maar is twee goed bereikbare winkels ook goed? Voor de eyeliner zou ik de 24/7 liner van Urban Decay nemen. Voor de mascara zou ik een Clinique tubing mascara nemen. Die kan je er met water van 38 graden afhalen. Is het water geen 38 graden dan blijft het muurvast zitten. De mascara van 'l Oreal met de rode en witte kant is ook een tubing mascara maar die geeft nogal snel een spinenpootjes effect. Oogschaduw lijkt mij niet handig maar de Maybelline colour tattoo's zijn absoluut waterproof. Die nieuwe vloeibare oogschaduws uit de Dior herfstlijn zijn ook waterproof maar misschien iets boven het budget.
ik ben heel erg tevreden met de waterproof producten van pupawinkel, vooral de waterproof oogschaduws zijn echt super!
Het lijkt mij dat je die 38 graden mascara er gewoon afzweet als het erg warm is.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven