Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
dinsdag 18 augustus 2015 om 13:35
quote:Bitje93 schreef op 18 augustus 2015 @ 12:57:
Ik had in een bericht Italic tekst gebruikt maar het werd niet als italic weergegeven.
Beste Bitje93,
Wij hebben hier verder nog geen klachten over gehad, en bij ons gaat alles gewoon goed. Mocht je hinder blijven ondervinden, mail dan even naar forum@viva.nl.
Groeten,
Sanne
CommunityManagerViva
Ik had in een bericht Italic tekst gebruikt maar het werd niet als italic weergegeven.
Beste Bitje93,
Wij hebben hier verder nog geen klachten over gehad, en bij ons gaat alles gewoon goed. Mocht je hinder blijven ondervinden, mail dan even naar forum@viva.nl.
Groeten,
Sanne
CommunityManagerViva
dinsdag 18 augustus 2015 om 14:24
dinsdag 18 augustus 2015 om 14:27
Hierbij een korte update met betrekking tot de kleur van de functie-balk. We hebben al jullie reacties bekeken en uiteindelijk besloten de kleur aan te passen naar grijs.
Ook de kleur van de wijzigingsbalk zal aangepast worden; naar het grijs van de achtergrondkleur van de OP. De wijzigingen zullen door de technische dienst door worden gevoerd.
Groet,
Sanne
Community Manager
Ook de kleur van de wijzigingsbalk zal aangepast worden; naar het grijs van de achtergrondkleur van de OP. De wijzigingen zullen door de technische dienst door worden gevoerd.
Groet,
Sanne
Community Manager
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 18-08-2015 14:28
Reden: punt
Reden: punt
% gewijzigd
dinsdag 18 augustus 2015 om 16:15
Na de technische update van gisteren waren er een aantal meldingen over dingen die niet meer goed/naar wens werkte op het forum. Naar aanleiding hiervan heeft de TD vandaag twee problemen opgelost.
• Bij mijn laatste en de loep-pagina’s is vanaf heden weer zichtbaar in welk topic een reactie is geplaatst.
• Daarnaast hebben we het verplicht invullen van een reden bij wijziging voor nu ongedaan gemaakt. Er zal nog wel een aanpassing plaats vinden, waarbij bij grote wijzigingen van boven de 30% wel een reden in moet worden gevuld. Dit, zodat berichten niet in zijn geheel kunnen worden verwijderd, of uit context kunnen worden gehaald.
De andere problemen waar door de mods of mij een reactie op is gegeven staan op de planning van de TD en worden z.s.m. opgepakt. Uiteraard volgt er tegen die tijd weer een nieuwe update.
Groet,
Sanne
Community Manager VIVA
• Bij mijn laatste en de loep-pagina’s is vanaf heden weer zichtbaar in welk topic een reactie is geplaatst.
• Daarnaast hebben we het verplicht invullen van een reden bij wijziging voor nu ongedaan gemaakt. Er zal nog wel een aanpassing plaats vinden, waarbij bij grote wijzigingen van boven de 30% wel een reden in moet worden gevuld. Dit, zodat berichten niet in zijn geheel kunnen worden verwijderd, of uit context kunnen worden gehaald.
De andere problemen waar door de mods of mij een reactie op is gegeven staan op de planning van de TD en worden z.s.m. opgepakt. Uiteraard volgt er tegen die tijd weer een nieuwe update.
Groet,
Sanne
Community Manager VIVA
dinsdag 18 augustus 2015 om 16:24
dinsdag 18 augustus 2015 om 16:51
quote:• Daarnaast hebben we het verplicht invullen van een reden bij wijziging voor nu ongedaan gemaakt. Er zal nog wel een aanpassing plaats vinden, waarbij bij grote wijzigingen van boven de 30% wel een reden in moet worden gevuld. Dit, zodat berichten niet in zijn geheel kunnen worden verwijderd, of uit context kunnen worden gehaald.
Huh, dat voorkom je toch niet door een verplichte reden van wijziging?
(Het zou wel verdomde handig zijn als een OP niet leeggehaald kan worden! )
Huh, dat voorkom je toch niet door een verplichte reden van wijziging?
(Het zou wel verdomde handig zijn als een OP niet leeggehaald kan worden! )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 18 augustus 2015 om 17:07
dinsdag 18 augustus 2015 om 17:45
quote:CommunityManagerViva schreef op 18 augustus 2015 @ 11:29:
[...]
Beste Rastan,
De Start Forum knop verwijst naar het topic overzicht van het forum. Als je je daar reeds bevindt, zal er dus niets veranderen aan je weergave.
Groet,
Sanne
Community Manager VIVAJa godsamme sorry hoor dat snap ik ook wel maar daar sta ik niet natuurlijk , ik sta in een willekeurig topic, waarom zou ik op "forum start" drukken als ik daar al ben?! Heb het net getest en hij doet het nog steeds niet.
[...]
Beste Rastan,
De Start Forum knop verwijst naar het topic overzicht van het forum. Als je je daar reeds bevindt, zal er dus niets veranderen aan je weergave.
Groet,
Sanne
Community Manager VIVAJa godsamme sorry hoor dat snap ik ook wel maar daar sta ik niet natuurlijk , ik sta in een willekeurig topic, waarom zou ik op "forum start" drukken als ik daar al ben?! Heb het net getest en hij doet het nog steeds niet.
dinsdag 18 augustus 2015 om 18:24
quote:rastan schreef op 18 augustus 2015 @ 17:45:
[...]
Ja godsamme sorry hoor dat snap ik ook wel maar daar sta ik niet natuurlijk , ik sta in een willekeurig topic, waarom zou ik op "forum start" drukken als ik daar al ben?! Heb het net getest en hij doet het nog steeds niet.
Beste Rastan,
Ik heb je vraag verkeerd begrepen, excuus daarvoor. De technische dienst reeds van dit probleem op de hoogte, dus er wordt aan gewerkt.
Groet,
Sanne
Community Manager VIVA
[...]
Ja godsamme sorry hoor dat snap ik ook wel maar daar sta ik niet natuurlijk , ik sta in een willekeurig topic, waarom zou ik op "forum start" drukken als ik daar al ben?! Heb het net getest en hij doet het nog steeds niet.
Beste Rastan,
Ik heb je vraag verkeerd begrepen, excuus daarvoor. De technische dienst reeds van dit probleem op de hoogte, dus er wordt aan gewerkt.
Groet,
Sanne
Community Manager VIVA
dinsdag 18 augustus 2015 om 19:02
dinsdag 18 augustus 2015 om 19:10
dinsdag 18 augustus 2015 om 19:55
quote:Enn schreef op 18 augustus 2015 @ 19:10:
Fijn, fijn, fijn Mod! Ik zie weer in mijn laatste berichten hoe het topic heet en waar ik gepost heb!
Thanks! Jahaaa! Lekker snel gefixt! nu nog die lelukke zwarte balken weg en de nieuwe smileys erbij!
Fijn, fijn, fijn Mod! Ik zie weer in mijn laatste berichten hoe het topic heet en waar ik gepost heb!
Thanks! Jahaaa! Lekker snel gefixt! nu nog die lelukke zwarte balken weg en de nieuwe smileys erbij!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
dinsdag 18 augustus 2015 om 23:21
Ik heb weer last van ontbrekende letters als ik iets post. Als ik uitlog en weer inlog gaat het steeds even goed, maar elke keer " pakt " het forum spaties niet en maar een paar letters van een woord waardoor mijn postings er zo uitzien : " heiserirritant" , ipv " het is erg irritant.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 19 augustus 2015 om 00:22