Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
maandag 17 augustus 2015 om 23:50
quote:S0LEIL schreef op 17 augustus 2015 @ 23:40:
Die zwarte wijzigingsbalk hadden we in het begin toch ook en is na veel klachten aangepast? Waarom is er dan nu weer voor gekozen om die weer terug te zetten?Die zwarte wijzigingsbalk is toch nog nooit weggeweest?
Die zwarte wijzigingsbalk hadden we in het begin toch ook en is na veel klachten aangepast? Waarom is er dan nu weer voor gekozen om die weer terug te zetten?Die zwarte wijzigingsbalk is toch nog nooit weggeweest?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
dinsdag 18 augustus 2015 om 00:08
dinsdag 18 augustus 2015 om 00:47
dinsdag 18 augustus 2015 om 01:16
dinsdag 18 augustus 2015 om 06:15
Het zal er misschien al ingegooid zijn, maar als ik via de laatste pagina, een pagina terug wil, komt er een ding in beeld met 'ga naar pagina' wanneer ik op annuleer druk, gaat het naar de eerste pagina.
Via safari.
-ik zie nu dat als ik een pagina terug wil, ik eerst die pijl moet uitvergroten om er op te kunnen klikken, omdat ik anders standaard op het pagina nummer klik.
Ik vind het irritant.
Verder nog niks tegengekomen, op de verplichte reden van wijzigen na dan.
Via safari.
-ik zie nu dat als ik een pagina terug wil, ik eerst die pijl moet uitvergroten om er op te kunnen klikken, omdat ik anders standaard op het pagina nummer klik.
Ik vind het irritant.
Verder nog niks tegengekomen, op de verplichte reden van wijzigen na dan.
oldwood wijzigde dit bericht op 18-08-2015 06:48
Reden: Irritant.
Reden: Irritant.
% gewijzigd
dinsdag 18 augustus 2015 om 08:10
dinsdag 18 augustus 2015 om 09:22
quote:mary57 schreef op 18 augustus 2015 @ 08:10:
Ik gebruik de iPad met Safari. Als ik alle berichten aanklik van een gebruiker om iets terug te zoeken, kan ik wel zijn/haar berichten lezen, maar er staat niet meer bij bij welk topic dat bericht hoort. Zo kun je dus eigenlijk niets terug zoeken van een bepaalde reactie in een bepaald topic.
Beste Mary57,
Bedankt voor je melding. Dit probleem is bij ons bekend, en wordt door de TD opgepakt.
Groet,
Sanne
Community Manager VIVA
Ik gebruik de iPad met Safari. Als ik alle berichten aanklik van een gebruiker om iets terug te zoeken, kan ik wel zijn/haar berichten lezen, maar er staat niet meer bij bij welk topic dat bericht hoort. Zo kun je dus eigenlijk niets terug zoeken van een bepaalde reactie in een bepaald topic.
Beste Mary57,
Bedankt voor je melding. Dit probleem is bij ons bekend, en wordt door de TD opgepakt.
Groet,
Sanne
Community Manager VIVA
dinsdag 18 augustus 2015 om 09:24
Voor feedback over de kleur van de functie-balk verwijs ik jullie graag door naar dit topic: Kleur functie-balk.
Op basis van jullie input zal er een beslissing genomen worden over de kleur.
Groet,
Sanne
Community Manager VIVA
Op basis van jullie input zal er een beslissing genomen worden over de kleur.
Groet,
Sanne
Community Manager VIVA
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 18-08-2015 09:25
Reden: link
Reden: link
% gewijzigd
dinsdag 18 augustus 2015 om 10:28
dinsdag 18 augustus 2015 om 10:53
In 'mijn laatste' kun je nu (alweer..) niet meer zien in welk topic je bericht stond. Volgens mij was dit na de laatste update ook al het geval en is het toen later aangepast. Maar nu is het dus weer exact hetzelfde. Best irritant.. Ik begrijp niet zo goed hoe zaken waar veel mensen over geklaagd hebben, nu tóch weer kunnen terugkomen.
dinsdag 18 augustus 2015 om 11:04
En dat je verplicht een reden door moet geven als je een klein foutje verbetert is ook geen verbetering.. Eerst was het volgens mij zo dat als je een bepaald percentage van het bericht veranderde, dat het dan pas onderin beeld kwam te staan, maar nu is dat dus altijd. Ik verbeter regelmatig later nog een spel- of typfoutje en dan komt nu dus altijd die lelijke zwarte balk eronder..
anoniem_187682 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 11:04
Reden: Voorbeeld
Reden: Voorbeeld
% gewijzigd
dinsdag 18 augustus 2015 om 11:29
quote:rastan schreef op 18 augustus 2015 @ 11:10:
Als ik op mijn iPad of iPhone (safari dus) op "forum" en dan op "forum start" druk om terug te gaan naar de forum startpagina gebeurt er helemaal niks.....
Beste Rastan,
De Start Forum knop verwijst naar het topic overzicht van het forum. Als je je daar reeds bevindt, zal er dus niets veranderen aan je weergave.
Groet,
Sanne
Community Manager VIVA
Als ik op mijn iPad of iPhone (safari dus) op "forum" en dan op "forum start" druk om terug te gaan naar de forum startpagina gebeurt er helemaal niks.....
Beste Rastan,
De Start Forum knop verwijst naar het topic overzicht van het forum. Als je je daar reeds bevindt, zal er dus niets veranderen aan je weergave.
Groet,
Sanne
Community Manager VIVA
dinsdag 18 augustus 2015 om 11:31
quote:LoiseauCoureur schreef op 18 augustus 2015 @ 10:53:
In 'mijn laatste' kun je nu (alweer..) niet meer zien in welk topic je bericht stond. Volgens mij was dit na de laatste update ook al het geval en is het toen later aangepast. Maar nu is het dus weer exact hetzelfde. Best irritant.. Ik begrijp niet zo goed hoe zaken waar veel mensen over geklaagd hebben, nu tóch weer kunnen terugkomen.
Beste LoiseauCoureur,
Groet,
Sanne
Community Manager VIVA
Beste LoiseauCoureur,
Groet,
Sanne
Community Manager VIVA
dinsdag 18 augustus 2015 om 11:58
klopt het dat het knopje er niet meer is om alle motto's uit te schakelen?
want ik was zo blij toen ik ze geen van allen meer zag.
en als dat knopje er weer is zou het ook mooi zijn als de 4 lege regels onder iedere reply ook verdwijnen.
als je niet snapt wat ik bedoel, kijk in je laatste posting, jij hebt nml ook geen motto.
maar wel extra lege ruimte. als dat weg is is het allemaal weer mooi strak.
En je hebt dan gelijk een extra reply op je scherm ipv 2 (max 3) per scroll.
en nu ik hier toch ben, kunnen die pagina nummers niet boven het snelle replyveld.
ik, eva, hebben heel vaak niet door dat er alweer een nieuwe pagina is.
dank je wel.
want ik was zo blij toen ik ze geen van allen meer zag.
en als dat knopje er weer is zou het ook mooi zijn als de 4 lege regels onder iedere reply ook verdwijnen.
als je niet snapt wat ik bedoel, kijk in je laatste posting, jij hebt nml ook geen motto.
maar wel extra lege ruimte. als dat weg is is het allemaal weer mooi strak.
En je hebt dan gelijk een extra reply op je scherm ipv 2 (max 3) per scroll.
en nu ik hier toch ben, kunnen die pagina nummers niet boven het snelle replyveld.
ik, eva, hebben heel vaak niet door dat er alweer een nieuwe pagina is.
dank je wel.
dinsdag 18 augustus 2015 om 12:19
quote:chocolol schreef op 18 augustus 2015 @ 01:16:
Misschien al gezegd, maar het is irritant dat als je berichten van jezelf (of een ander) bekijkt, je niet kan zien in welk topic deze geplaatst zijn. Ook kun je er niet op klikken om dan meteen naar betreffende bericht in het topic te gaan. Komt deze functie nog terug? Zou wel handig zijn.
Dit dus.
Die reacties bij loepen in "alle berichten van" zijn nu opeens los zand, terwijl het reacties zijn nav iemand of iets in een topic.
Dus nu totaal uit verband en dat verband kon je dan voorheen iig bekijken door erop te klikken en zo in het betreffende topic te komen.
Zelf kun je je eigen reacties en welk topic dat ook alweer was (als je op meerdere topics reageert) ook niks meer terugvinden.
Zou jammer zijn.
Die updates die wel gelukt zijn vind ik persoonlijk vaak geen dingen die nou zo(veel) belangrijker zijn, zoals reden voor wijziging als je een spelfout herstelt of aanvulling geeft.
Misschien al gezegd, maar het is irritant dat als je berichten van jezelf (of een ander) bekijkt, je niet kan zien in welk topic deze geplaatst zijn. Ook kun je er niet op klikken om dan meteen naar betreffende bericht in het topic te gaan. Komt deze functie nog terug? Zou wel handig zijn.
Dit dus.
Die reacties bij loepen in "alle berichten van" zijn nu opeens los zand, terwijl het reacties zijn nav iemand of iets in een topic.
Dus nu totaal uit verband en dat verband kon je dan voorheen iig bekijken door erop te klikken en zo in het betreffende topic te komen.
Zelf kun je je eigen reacties en welk topic dat ook alweer was (als je op meerdere topics reageert) ook niks meer terugvinden.
Zou jammer zijn.
Die updates die wel gelukt zijn vind ik persoonlijk vaak geen dingen die nou zo(veel) belangrijker zijn, zoals reden voor wijziging als je een spelfout herstelt of aanvulling geeft.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..