Kitlers & friends part 4

17-08-2015 15:28 3006 berichten
Kitlers and friends kitleren voor de vierde keer weer vrolijk verder. En we hebben er nog steeds de grootste lol in!

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3

Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.

We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:12
Reden: x
% gewijzigd
quote:charlottew88 schreef op 18 augustus 2015 @ 15:04:

Barstende hoofdpijn heb ik parcetamol helpt niet dit keer.

Heb je Ibuprofen in je buurt? Die kunnen ook helpen.

Extra bakje koffie? Of iets met suiker? Even weg bij de pc. Soms helpt dat ook.

Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 18 augustus 2015 @ 15:09:

[...]

Heb je Ibuprofen in je buurt? Die kunnen ook helpen.

Extra bakje koffie? Of iets met suiker? Even weg bij de pc. Soms helpt dat ook.

[afbeelding]Allemaal gedaan gaat nu wat beter.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 18 augustus 2015 @ 15:27:

[...]

Allemaal gedaan gaat nu wat beter.Gelukkig . Zou zeggen stressfactor weghalen maar dat zit er vast niet in .

Als mijn negenjarige nu al tussen 14 en 17 hangt, zou dat betekenen dat ze voor haar 12e al denkt als een 25-jarige?

Fijn dat je je wat beter voelt. Hoofdpijn sucks bigtime.
quote:OlympeMaxime schreef op 18 augustus 2015 @ 15:41:

[afbeelding]

Als mijn negenjarige nu al tussen 14 en 17 hangt, zou dat betekenen dat ze voor haar 12e al denkt als een 25-jarige?

[afbeelding]

Alle ouders denken dat hun bloedjes extra speciaal zijn .

(Sorry, inkoppertje )
quote:KiaOraHoi schreef op 18 augustus 2015 @ 15:38:

[...]

Gelukkig . Zou zeggen stressfactor weghalen maar dat zit er vast niet in .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 18 augustus 2015 @ 16:00:

[...]

Wat kunnen snackworteltjes, puntpaprika en kleine blokjes 30+(van de kaasboer) toch lekker zijn
quote:charlottew88 schreef op 18 augustus 2015 @ 16:08:

Wat kunnen snackworteltjes, puntpaprika en kleine blokjes 30+(van de kaasboer) toch lekker zijn Zit je te borrelen .
quote:KiaOraHoi schreef op 18 augustus 2015 @ 16:11:

[...]

Zit je te borrelen .Nee, van thuis meegenomen rond dit tijdstip heb ik altijd trek in iets lekkers en hier is alleen maar cup a soup en dat vind ik niet zo lekker.
quote:charlottew88 schreef op 18 augustus 2015 @ 16:14:

[...]

Nee, van thuis meegenomen rond dit tijdstip heb ik altijd trek in iets lekkers en hier is alleen maar cup a soup en dat vind ik niet zo lekker.Slim! Snackse .
quote:KiaOraHoi schreef op 18 augustus 2015 @ 16:16:

[...]

Slim! Snackse .Het is al op
quote:charlottew88 schreef op 18 augustus 2015 @ 16:18:

[...]

Het is al op
quote:KiaOraHoi schreef op 18 augustus 2015 @ 15:51:

[...]

Alle ouders denken dat hun bloedjes extra speciaal zijn .

(Sorry, inkoppertje )Ik was juist altijd zo blij dat ze zo lekker gemiddeld zijn. Blijkt dochter nu toch te hengelen naar een etiketje.

Nieuwe juf heeft haar nu twee dagen gezien, kwam naar me toe om te vragen of ADHD ook op het te onderzoeken lijstje staat, aangezien dochter toch wel veel kenmerken van de 'meisjesvariant' van ADHD heeft. En de juf is ook orthopedagoge Wel vette mazzel eigenlijk. Ze is bekend met het instituut waar we met dochter heen gaan, dochter gaat dit jaar al het 'special kids' traject in. Komt dus goed met dame!
Dat is fijn Max.
quote:OlympeMaxime schreef op 18 augustus 2015 @ 16:24:

[...]

Ik was juist altijd zo blij dat ze zo lekker gemiddeld zijn. (Was een grapje, dat weet je wel toch) Blijkt dochter nu toch te hengelen naar een etiketje.

[afbeelding]

Nieuwe juf heeft haar nu twee dagen gezien, kwam naar me toe om te vragen of ADHD ook op het te onderzoeken lijstje staat, aangezien dochter toch wel veel kenmerken van de 'meisjesvariant' van ADHD heeft. En de juf is ook orthopedagoge Wel vette mazzel eigenlijk. Ze is bekend met het instituut waar we met dochter heen gaan, dochter gaat dit jaar al het 'special kids' traject in. Komt dus goed met dame!

Pfff na twee dagen al een etiketje durven te plakken. Die juf/orthopedagoog heeft lef zeg...

Wel fijn dat je dochter het traject in kan. En natuurlijk komt het goed met je kleine meid! Ze is van jou dus dat zit wel goed .
Dus we hebben nu op het te onderzoeken lijstje van de diverse professionals:

Iemand nog suggesties?

Het lijkt alsof ik er de draak mee steek, maar even voor de duidelijkheid, ik hoop heel erg dat ze gauw weten wat er voor hulp voor mijn mooie, lieve meid kan komen. Zodat ze weer blij is met zichzelf. Verder boeit het me weinig, welke school, welk beroep. Als ze maar blij kan zijn met zichzelf. En dat is ze gelukkig het merendeel van de tijd ook, hoor. Maar de momenten dat ze in een dal zit, is het zó'n diep dal, dat ik niet de vaardigheden heb om haar te helpen. Dus. Professionals, kom er maar in!

quote:KiaOraHoi schreef op 18 augustus 2015 @ 16:38:

[...]

Pfff na twee dagen al een etiketje durven te plakken. Die juf/orthopedagoog heeft lef zeg...

Wel fijn dat je dochter het traject in kan. En natuurlijk komt het goed met je kleine meid! Ze is van jou dus dat zit wel goed .

Nou ja, twee dagen observatie en het hele dossier vanaf groep 1. Waarin elk jaar toch steeds het gebrek aan concentratie, haar chaos en dromerigheid terug kwamen. Maar nét niet erg genoeg om er wat mee te doen. Ze gaf zelf al toe dat ze er al járen uit is, maar dat nog wel eens wordt onderschat hoe groot het verschil is tussen jongens en meisjes met ADHD. Dat had ik ook al uit diverse artikelen opgemaakt, en ik denk dat dat de laatste jaren ook al veel meer aandacht krijgt. Ze bracht het ook niet als diagnose, maar meer als 'als ze toch met haar bezig zijn, laat ze dan ook eens kijken naar...'

Maar ik vond het wel lief van haar.
anoniem_208095 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 16:45
Reden: aanvulling, als je het precies wil weten
% gewijzigd
Dat er meer aandacht voor is dat is natuurlijk alleen maar positief. Maar ik als professional krijg nogal de kriebels van uitspraken na twee dagen. Maar met een heel dossier erachter wordt het verhaal natuurlijk anders.

Ps. Het staat je altijd vrij om te pb'en .
En Kia, natuurlijk weet ik dat het een grapje was
Ben jij een professional op dit gebied?
Ps. Mensen als je nu je tekst wijzigt dan hoef je onder 30% niet meer iets in te vullen . Staat in het bug topic!
Ah, ja, dat zeg je net

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven