En ineens doe ik het ook.....
maandag 11 augustus 2008 om 00:02
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.
Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.
En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.
Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.
Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.
Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?
Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.
En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.
Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.
Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.
Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
maandag 15 september 2008 om 07:58
Nee, ik weet het ook wel. Hij heeft het flink te pakken en ik ook.
We smsen en bellen heel wat af.
Maar toch is het lastig. Ik weet niet goed waar hij aan toe is in zijn proces, en hij eigenlijk ook niet, haha
Sowieso is hij nog niet officieel gescheiden, gaan dan niet alle gevoelens te ver?
Maar het voelt zo goed, dat vinden we allebei.
Zucht....
Wel genieten dit, dat iemand zo lief is, alleen werd ik weer tot vannacht half 4 geplaagd door vlinders, gaaaaaaaaaap!
We smsen en bellen heel wat af.
Maar toch is het lastig. Ik weet niet goed waar hij aan toe is in zijn proces, en hij eigenlijk ook niet, haha
Sowieso is hij nog niet officieel gescheiden, gaan dan niet alle gevoelens te ver?
Maar het voelt zo goed, dat vinden we allebei.
Zucht....
Wel genieten dit, dat iemand zo lief is, alleen werd ik weer tot vannacht half 4 geplaagd door vlinders, gaaaaaaaaaap!
maandag 15 september 2008 om 09:36
maandag 15 september 2008 om 09:39
Wat betreft Thangboy, weet je, ik hoop stiekem zelfs dat er iets gebeurd is (be careful what you wish for!), dan is er tenminste een logische verklaring. Maar inderdaad, ik vrees dat de man in kwestie ook in dit geval een enorme eikel is. En het erge is: Ik ben nog steeds helemaal hung up on him, en ik kan dus niet geloven dat dit zomaar voorbij is nu. (Dit is overigesn al een keer eerder gebeurd, en toen was zijn telefoon gestolen. Ik geloofde dat toen, maar weet nu in retrospect niet meer of het wel waar is, dit is blijkbaar een patroon).
Ik heb hem vorige week zelfs nog gezegd dat ik het graag gewoon zou horen als ie mij niks meer vindt, en toen zei hij: Ja natuurlijk zou ik je dat dan gewoon zeggen, maar je hebt echt niks om je zorgen over te maken....
Nou ja!
Ik heb hem in ieder geval gistermiddag gebeld (telefoon uit) en gisteravond een sms gestuurd (nog niets gehoord). Ik hou jullie op de hoogte!
Geniet van jullie dag!
Ik heb hem vorige week zelfs nog gezegd dat ik het graag gewoon zou horen als ie mij niks meer vindt, en toen zei hij: Ja natuurlijk zou ik je dat dan gewoon zeggen, maar je hebt echt niks om je zorgen over te maken....
Nou ja!
Ik heb hem in ieder geval gistermiddag gebeld (telefoon uit) en gisteravond een sms gestuurd (nog niets gehoord). Ik hou jullie op de hoogte!
Geniet van jullie dag!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 15 september 2008 om 09:46
Miss Thang, wat is dit voor enorme droplul? Is ie getrouwd ofzo? Anders bestaat er echt geen reden of excuus voor dit soort gedrag. Gewoon het hele weekend niets laten horen? Lieverd, word ff wakker! Je mag hier absoluut blijven, bij ons op het bankje, maar dit is geen exemplaar om over te zwijmelen, dat snap je toch zelf ook wel? Ik zou zijn nummer NU wissen...
maandag 15 september 2008 om 09:50
maandag 15 september 2008 om 09:56
Veel sterkte Miss Thang. Ik hoop dat er maar een "logische" verklaring is voor het feit dat hij niets laat horen. Vreemd is het zeker en ook niet erg aardig om iemand zo in het ongewisse te laten. Ik zou ook van alles in mijn hoofd halen wat er zou kunnen zijn. En dan waarschijnlijk een telefoontje krijgen en van de andere kant heel verbaasd te zijn dat je je ongerust hebt gemaakt. Ik hoop dat je snel van hem hoort.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 15 september 2008 om 09:59
quote:toyboygirl schreef op 15 september 2008 @ 09:50:
Yessss Vinyl. Was gewoon aanval van vrouwelijke onzekerheid gisteravond. Probeer liefde los te zien van al het andere in jullie leven (tijd, plaats, externe gebeurtenissen).
Komt vast goed.
Miss Thang, heb je hem al gebeld? (al is het maar met een geheim nummer om te zien of hij opneemt).
XX
Nou ja... wil niet zomaar inbreken in zijn scheiding. Het is natuurlijk ook niet ideaal, haha
Maar goed, hij zegt ook: je druppelt nu langzaam mijn systeem in.
Ben bang dat er even geen weg terug is
Yessss Vinyl. Was gewoon aanval van vrouwelijke onzekerheid gisteravond. Probeer liefde los te zien van al het andere in jullie leven (tijd, plaats, externe gebeurtenissen).
Komt vast goed.
Miss Thang, heb je hem al gebeld? (al is het maar met een geheim nummer om te zien of hij opneemt).
XX
Nou ja... wil niet zomaar inbreken in zijn scheiding. Het is natuurlijk ook niet ideaal, haha
Maar goed, hij zegt ook: je druppelt nu langzaam mijn systeem in.
Ben bang dat er even geen weg terug is
maandag 15 september 2008 om 10:04
Nee ok, dat je er rekening mee houdt is wat anders. Zit nu mijn, filosofisch overspannen, hersenen weer te kraken wat wel een ideale situatie zou zijn. Irl.
Bestaat volgens mij niet.
Gelukkig gedraag ik me nooit neurotisch. Ga hem morgen weer zien waaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh. Heb vanochtend op z'n hyvesprofiel gekeken of ie nog wel vrijgezel is. Yeessssssss, of zou hij het vergeten zijn te veranderen
Gelukkig heb ik kiespijn, lijdt de aandacht lekker af
Kaat nog wat gehoord (smstoon of zo).
Bestaat volgens mij niet.
Gelukkig gedraag ik me nooit neurotisch. Ga hem morgen weer zien waaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh. Heb vanochtend op z'n hyvesprofiel gekeken of ie nog wel vrijgezel is. Yeessssssss, of zou hij het vergeten zijn te veranderen
Gelukkig heb ik kiespijn, lijdt de aandacht lekker af
Kaat nog wat gehoord (smstoon of zo).
maandag 15 september 2008 om 10:16
Nou, we zijn weer lekker aanwezig op deze maandagochtend 
TBG, nee, ik heb (nog) niets gehoord, maar dat verwacht ik ook eigenlijk niet, want hij is geen sms'er. Als ik hem iets vraag, krijg ik keurig antwoord. That's it.
Maar even het volgende: ik ga do voor een lang weekend weg, volgende week heb ik weer nachtdienst, de komende twee weken heb ik dus alleen a.s. wo nog vrij en anders pas het weekend van 27/28/9. Zal ik hem vragen of hij wo wil komen eten (we hebben elkaar za nog gezien, dus beetje snel is het wel) of jaag ik hem dan misschien de stuipen op het lijf?
Wat vinden jullie?

TBG, nee, ik heb (nog) niets gehoord, maar dat verwacht ik ook eigenlijk niet, want hij is geen sms'er. Als ik hem iets vraag, krijg ik keurig antwoord. That's it.
Maar even het volgende: ik ga do voor een lang weekend weg, volgende week heb ik weer nachtdienst, de komende twee weken heb ik dus alleen a.s. wo nog vrij en anders pas het weekend van 27/28/9. Zal ik hem vragen of hij wo wil komen eten (we hebben elkaar za nog gezien, dus beetje snel is het wel) of jaag ik hem dan misschien de stuipen op het lijf?
Wat vinden jullie?
maandag 15 september 2008 om 11:09
Kaat, ik zou gewoon aangeven dat je hem graag aan zijn 'tot gauw' wilt helpen, maar dat je door werk alleen komende woensdag nog gelegenheid ziet voor de volgende paar weken.
Vinyl, staat ie lachend te stofzuigen? Aaaaaaaahhh! En je dat ook nog laten weten... hoe hyper zijn je vlinders nu?
Miss Thang, wat bizar dat hij niet opneemt, niet terug smst... Waar ken je deze man van, zit hij in je netwerk?
TB, neeeeee, helemaal niet neurotisch hoor, hahaha.
Vinyl, staat ie lachend te stofzuigen? Aaaaaaaahhh! En je dat ook nog laten weten... hoe hyper zijn je vlinders nu?
Miss Thang, wat bizar dat hij niet opneemt, niet terug smst... Waar ken je deze man van, zit hij in je netwerk?
oh that purrrrrrrrrfect feeling

maandag 15 september 2008 om 11:13
maandag 15 september 2008 om 11:24
Lieverds, dank je wel voor jullie reacties.
Kaat, die wake-up call had ik net even nodig!!! Ik moet hem ook uit mijn systeem dumpen!
Poez, heb hem tijdens het uitgaan ontmoet.
Dank je, lieve Leo, eigenlijk wil ik zo iemand ook, maar ergens vind ik deze man gewoon toch nog leuk. Komen jullie dat nog even uit me slaan!!!!!??
TBG, denk dat ik hem verder niet meer bel, heb vanmorgen nog een keer gebeld, dus ik vind dat ik echt al meer dan genoeg gedaan heb! Hij is officieel een loser!
Kaat, die wake-up call had ik net even nodig!!! Ik moet hem ook uit mijn systeem dumpen!
Poez, heb hem tijdens het uitgaan ontmoet.
Dank je, lieve Leo, eigenlijk wil ik zo iemand ook, maar ergens vind ik deze man gewoon toch nog leuk. Komen jullie dat nog even uit me slaan!!!!!??
TBG, denk dat ik hem verder niet meer bel, heb vanmorgen nog een keer gebeld, dus ik vind dat ik echt al meer dan genoeg gedaan heb! Hij is officieel een loser!

maandag 15 september 2008 om 11:31
quote:Poezewoes schreef op 15 september 2008 @ 11:09:
Kaat, ik zou gewoon aangeven dat je hem graag aan zijn 'tot gauw' wilt helpen, maar dat je door werk alleen komende woensdag nog gelegenheid ziet voor de volgende paar weken.
heeeeeeeeeeel hyper!
Ik druppel langzaam zijn systeem binnen en hij kan ook alleen maar grijnzen. En ik ook... We zijn heerlijk van de kaart, en dat gevoel hebben we gewoon samen. SAMEN!
Zucht...
heeeeeeeeeeel hyper!
Ik druppel langzaam zijn systeem binnen en hij kan ook alleen maar grijnzen. En ik ook... We zijn heerlijk van de kaart, en dat gevoel hebben we gewoon samen. SAMEN!
Zucht...
maandag 15 september 2008 om 11:33
Miss Thang, ik heb ook zo'n man gehad, wat zeg ik, tot twee keer toe. Hij geeft gewoon niets om je. Klinkt hard, is waar. Hoe lekker en leuk je hem ook vindt, hier komt van z'n lang zal ze leve geen liefde van.
Wat ik altijd doe na zo'n domper? Heel mooie lingerie voor mezelf kopen en dan denken: zo eikel, die krijg jij lekker never nooit niet te zien, om te besluiten met: IK BEN EEN LEKKER WIJF! Wel fijn voor KLM dat ik inmiddels een la vol lingerie heb, haha!
Wat ik altijd doe na zo'n domper? Heel mooie lingerie voor mezelf kopen en dan denken: zo eikel, die krijg jij lekker never nooit niet te zien, om te besluiten met: IK BEN EEN LEKKER WIJF! Wel fijn voor KLM dat ik inmiddels een la vol lingerie heb, haha!
maandag 15 september 2008 om 11:36
Wat is het hier gezellig druk! Heb ik ook precies even nodig.
Ja, ik moet hem ook uit mijn systeem gooien, en dat doe ik ook echt! Fijn dat jullie me de waarheid laten zien (al weet ik dat natuurlijk zelf ook wel!).
Hihi Kaat, shoptherapy, werkt inderdaad altijd. Ik ga denk ik voor een mooi nieuw jurkje... (Oh ja, wat ook altijd helpt is een reisje naar de zon of een ver land, haha).
Leo, zo had ik mijn motto nog niet gezien (ik zie het in een andere context) maar da's wel een hele goeie!!!
Ja, ik moet hem ook uit mijn systeem gooien, en dat doe ik ook echt! Fijn dat jullie me de waarheid laten zien (al weet ik dat natuurlijk zelf ook wel!).
Hihi Kaat, shoptherapy, werkt inderdaad altijd. Ik ga denk ik voor een mooi nieuw jurkje... (Oh ja, wat ook altijd helpt is een reisje naar de zon of een ver land, haha).
Leo, zo had ik mijn motto nog niet gezien (ik zie het in een andere context) maar da's wel een hele goeie!!!