Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Summerdance schreef op 15 september 2008 @ 16:00:

[...]

DS, zit je nou al mijn potentiele danspartners af te kraken?????Tuurlijk ! Al die SML salsa creeps zijn potentiële concurrenten voor mij. Ik wil jou helemaal voor mij alleen !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
@ Halvemaan: doe maar net als ik bij de tandarts.

Als ik in de behandelstoel plaatsneem zeg ik meestal zoiets als:

"beste tandarts, wat is de bedoeling vandaag ? Gaan we elkaar pijn doen of zullen we het gezellig houden ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 15 september 2008 @ 16:05:

[...]

Tuurlijk ! Al die SML salsa creeps zijn potentiële concurrenten voor mij. Ik wil jou helemaal voor mij alleen !! Wij zijn al samen 1 dear....lees boven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ooh kronen plaatsen doet niet pijn !!!!!!!!!!!!

Enige wat pijn doet maar je wordt dan ECHT wel verdoofd is idd de 1e keer dat ze je kies/tand vrij maken van t tandvlees.. T bloed dan ook lekker en t spattert lekker dus je hele gezicht zit onder de rode verfspatters hahahahahaahaha

Daarna als je mag happen doet niet pijn , t plaatsen doet ook niet pijn !! en t fijnste gevoel is als je wanner de kroon er op zit in de spiegel kijkt en denkt WHOEHWWWIEEE

Vleer heeft 5 kronen , a.s woensdag wordt 1 kroon terug geplaatst die was nl er al meerdere keren uit gegaan. Krijg nu een kroon met flexibele stift..
DS.. Sorry hoor .. maar in t 1e elftal voetballen leuke kerels alleen die zijn tussen de 18 en 28. (te jong voor mij dus)

De wat oudere zitten in t 2e , 3een 4e elftal LATEN DIE NOU ALTIJD SMORGENS OM 9 of 10 UUR VOETBALLEN !!

AMMEHOELA !!!! dak er zo vroeg uit ga op zaterdag of zondag als ik vrij ben !!
quote:Vleermuis28 schreef op 15 september 2008 @ 16:35:

Ooh kronen plaatsen doet niet pijn !!!!!!!!!!!!

Enige wat pijn doet maar je wordt dan ECHT wel verdoofd is idd de 1e keer dat ze je kies/tand vrij maken van t tandvlees.. T bloed dan ook lekker en t spattert lekker dus je hele gezicht zit onder de rode verfspatters hahahahahaahaha

Daarna als je mag happen doet niet pijn , t plaatsen doet ook niet pijn !! en t fijnste gevoel is als je wanner de kroon er op zit in de spiegel kijkt en denkt WHOEHWWWIEEE

Vleer heeft 5 kronen , a.s woensdag wordt 1 kroon terug geplaatst die was nl er al meerdere keren uit gegaan. Krijg nu een kroon met flexibele stift..

Mag ik je even corrigeren mijn beste Vleer

Het HOEFT geen pijn te doen als je een kroon plaatst.

Het KAN wel.

Ik verdoof regelmatig patienten als ik een kroon plaats.

Tandvlees kan heel erg gevoelig zijn, ik laat het aan de patient, ik begin zonder verdoving en als ze het vervelend vinden geef ik ze een klein prikje...
SD... sorry!!!! haha

Ennuh Vleer, mijn tandarts zegt ook altijd heel vermanend: "dit doet geen zeer!" als ik lig te miepen in de stoel... Dus neem me niet kwalijk dat ik je niet op je woord geloof

Mijn tandarts gaat trouwens altijd kletsen met zijn assistente en probeert mij daarbij te betrekken om me af te leiden (heel handig terug praten is dat; heb ooit zo gelegen terwijl ze een discussie hadden over van wie nou dat liedje was op de radio. Mhhuuhhuuuuhhuuuuuhiuu!!! (ik wist het antwoord!!!))
Ja t kan pijn doen sorry !! Maar goed ik heb dan ook een hoge pijngrens en heb dat nooit echt gevoeld tijdens t plaatsen.

Wel de 1e keer dat ie verdoofde en mijn tandvlees om de kies vrij ging maken zodat de kroon beter zou passen. Verdoven en de behandeling deed geen pijn.. Toen de verdoving ging uitwerken en ik een glas sinaasappelsap nam deed dat ENORM pijn

Tip : drink of eet 1e 2 dagen geen zure dingen
Ik heb t met mijn tandarts altijd over zijn collega tandarts haha das nl lekker ding.. Zodra ik binnenkom zegt ie of tie dat ie nog niet bij zijn vriendin weg is *DAMN*
HM moet zo toch echt vertrekken naar het werk... Lekker hoor, alleen zo'n avonddienst, alleen kan altijd nog slechter zin maken dan wanneer ik 's ochtends meteen moet beginnen. Sta helemaal in de niet-werken-stand nu! Als het rustig is kom ik vanavond nog wel ff binnenvallen!
Vleer wil een implantaat ..

Heeft een vriend gister gezien met allemaal FACINGS ZOOO GAAF EN MOOI zag t er uit
Mis je kiezen dan Vleer?
quote:Halvemaan schreef op 15 september 2008 @ 16:42:

HM moet zo toch echt vertrekken naar het werk... Lekker hoor, alleen zo'n avonddienst, alleen kan altijd nog slechter zin maken dan wanneer ik 's ochtends meteen moet beginnen. Sta helemaal in de niet-werken-stand nu! Als het rustig is kom ik vanavond nog wel ff binnenvallen!Gezellig, en tot we je weer zien......werruk ze!!!
quote:Mozzarella schreef op 15 september 2008 @ 16:00:

Heb toch ook wel een beetje last van niet 100% mezelf kunnen/durven zijn... Ok, dat hoort misschien ook bij mij.

Maar wat ik dus bijv. vaak heb is dat ik op niet-interessante mannen heel leuk overkom, ben ik meer mezelf omdat ik toch niet denk aan wat hij van mij vindt, en dat ik hem helemaal moet uitchecken en uitvogelen of 'ie wel te vertrouwen is enzo... die mannen vinden mij vervolgens leuk...

En mannen die ik zelf leuk vind, daar doe ik raar tegen, onzeker, afstandelijk (omdat ik me niet 100% durf te geven)... en dan vinden ze me vervolgens niet leuk (en dan weet ik niet precies of dat door mijn houding komt, maar ik vind mezelf in ieder geval minder leuk dan)

same story hier !!

Probeer daar awt aan te veranderen maar op een of andere manier lukt dat nog niet zo ..

Probeer bij een leuke vent ook een zo nonchalant gesprek mogelijk aan te knopen.. Maar ergens begin ik dan te hakkelen of te stakkelen of jump ff naar t toilet om mezelf moed in te spreken dat ik zo nonchalant mogelijk moet doen.. Maar tevergeefs
quote:Summerdance schreef op 15 september 2008 @ 15:40:

EA, je raakt niet zo snel verbitterd hoor.

Hoe lang is het nou allemaal geleden?

Het is natuurlijk ook pas 4 weken geleden...

Maar ja als ik dan bijvoorbeeld weer hoor dat hij tegen mijn tante heeft gezegd dat hij haar wel wilt helpen verhuizen of met andere dingen wilt helpen (Zij komt naast - toen nog ons maar nu dus hem - te wonen) dan word ik zo woest en alles schreeuwt dan in me: "stomme zak, je hebt in al die jaren nog nooit, maar werkelijk nooit, wat voor mij gedaan!!"

En dat vind ik heel erg, want ik zou het eigenlijk ook wel weer fijn vinden voor mijn tante, want zij kan alle hulp hard gebruiken...
Ja SD

Links onder zit nog wel mijn verstandskies(die wil tandarts er nog niet uithalen ivm ontbrekende kiezen ) dan missen er 3 kiezen(daar wil tandarts een brug of implantaat maken) waarvan 1 kies dus een kroon is (die er dus nu ff niet zit omdat ie er steeds uitgaat doordat ie aan 1 kant geen houvast heeft en dus naar die kant steeds los gaat) en dan komt mijn hoektand.. zooitje mooie tandjes en dan weer de hoektand wederom daarnaast een kroon 2 kiezen en verstandskies is pleitos

Links boven verstandskies is weg 1 eigen kies ,daarna mist er een kies , daarnaast een kroon, kies, hoektand , paar tanden hoektand , kies , 2 kronen en verstandskies is eruit.
Mozzarella, de hoop niet opgeven hoor! Bij mij op salsa zitten ook echt leuke jongens, alleen niet in mijn groep! Nouja, eentje dan, en dat is dan ook mijn salsapartner! Misschien is dat nog wel een kandidaat-beschuitjes-eter. Maar hij is ook iets kleiner dan ik (wat met salsa geen probleem is trouwens)!
Oooooooh mijn vriendinnetje vraagt net of ik zaterdagavond op haar 8 weken oude (jonge?) babytje wil passen!!

Heerlijk! Dat wordt me een partij therapeutisch knuffelen geblazen! Toch nog een fijne vent naast me op de bank komend weekend!
Dat wordt eenduur kostenplaatje dan Vleer

EA......schattiggggg...

Lekker genieten van Zwitsal luchtjes!!!
quote:eva_anne schreef op 15 september 2008 @ 16:51:

[...]

Het is natuurlijk ook pas 4 weken geleden...

Maar ja als ik dan bijvoorbeeld weer hoor dat hij tegen mijn tante heeft gezegd dat hij haar wel wilt helpen verhuizen of met andere dingen wilt helpen (Zij komt naast - toen nog ons maar nu dus hem - te wonen) dan word ik zo woest en alles schreeuwt dan in me: "stomme zak, je hebt in al die jaren nog nooit, maar werkelijk nooit, wat voor mij gedaan!!"

En dat vind ik heel erg, want ik zou het eigenlijk ook wel weer fijn vinden voor mijn tante, want zij kan alle hulp hard gebruiken...

Hier meis, tis net 4 weken!

Wat had je gedacht dan van jezelf, dat je jezelf met een maand weer op de rit had?

Gekkie.....

Tis toch ook logisch dat je dan denkt...ZAK had dat ook voor mij gedaan!

Is niet verbitterd hoor...is een reactie op een actie!

En zo zullen er nog veel meer reacties komen, bijvoorbeeld als hij weer een vriendinnetje krijgt of zo

*SD wil daar ook nog helemaal niet aan denken*
Ik geef de moed nog niet op, Pop

Word nu zolangzamerhand wel erg nieuwsgierig naar vrijdag hoor... Bovendien, ik ga natuurlijk helemaal niet voor de mannen he.

Het dansen is gewoon zo lekker! (nu ook salsa uit mijn speakertjes, kan dus ook niet stilzitten! )

Al danst het met een leuke man natuurlijk vEEl beter! Goed dat jij de leukste hebt geregeld als danspartner!

Lekker knuffelen wordt dat zaterdag EA!

En helemaal niet gek dat je emoties nog totaal door elkaar schieten, pas 4 weken uit! (en waarom doen mannen altijd pas als het te laat is ineens allemaal lieve dingen? Grrr)
SD valt mee hoor heb alle kosten al gehad van de kronen en de rest renoveren .. In totaal 7000 euro in 7jr !! Maar dan heb ik wel een mooi bekkie inmiddels.. (oh van die 7000euro kreeg ik zon beetje 60% vergoed)

En de kroon die nu gemaakt wordt en woensdag geplaatst wordt is garantie ;)
Ik kan helemaal niet zo goed dansen....
Krijgt a.s woensdag de 2 katten van mijn opa en oma.. Oma is vandaag overgeplaatst naar een verpleeghuis en opa kan woensdag terecht.

Moet eens vragen hoe die 2 zwarte bengels heten , volgens mij heten ze gewoon beide POES haha

Ga ze een nieuwe naam geven .. Suggesties graag :
Ja leuk...poezennamen

zijn het mannetjes of vrouwtjes?

Mijn hondenduo heette ooit

Baco & Baileys (mijn favo drankjes toendertijd)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven