Geld & Recht alle pijlers

Even klagen ...

20-08-2015 10:18 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jarenlang klant van Ben en altijd op tijd betaald. Nooit een rekening gestorneerd. Nu vraag ik 1 keer om een regeling omdat de rekening iets hoger uitgevallen is dan ik verwacht had, kan het niet. Ben doet niet aan regelingen omdat de abonnementsprijzen al laag zijn

Ik weet dat het treffen van een regeling geen recht is en ik overleef het op zich ook wel zonder regeling, maar ik baal toch wel even en wilde even klagen dat ik het klantonvriendelijk vind

Je zal maar in de bijstand zitten, een abonnement bij Ben nemen omdat het goedkoop is en dan onverwacht een keer een hogere rekening hebben. Nou ja, situatie is niet op mij van toepassing en ik nogmaals: ik overleef het wel, maar toch vind ik het niet netjes.

Wat ik trouwens ook irritant vind, is dat ik de klantenservice bel en ze eerst 10 minuten bezig zijn met het verifiëren van mijn gegevens, dan herhalen ze de vraag (die ik aan het begin van het gesprek gesteld had) en dan zeggen ze dat het niet mogelijk is om een regeling te treffen. Kunnen ze dat niet gewoon direct zeggen, in plaats van je eerst 10 of 15 minuten aan de lijn te houden?

Wie heeft er ook wat te klagen over een bedrijf?
quote:happy-daddy schreef op 20 augustus 2015 @ 13:28:

[...]

Als ze een storing hadden omdat ze een onder capaciteit hebben, had je gelijk.

Dat is iets dat je ziggo zou kunnen verwijten.

Dit is een aanval op ziggo ,waardoor hun servers worden platgelegd, net iets anders.Dan is het toch nog steeds vervelend? Ik betaal voor internet, dus ja dan verwacht ik dat het het ook gewoon doet. Als ik mijn ziggo-rekening niet kan betalen, zal ziggo ook niet coulant zijn, ook al is dat buiten mijn schuld. Verder kan ik niet beoordelen of hun beveiliging onder de maat is of dat ze hier niets aan konden doen. Ik baal er toch van.
quote:Angelaatje1970 schreef op 20 augustus 2015 @ 10:24:

Ziggo... Voor de 2e opeenvolgende avond gehackt.

En als je dan wil bellen, omdat JIJ een probleem hebt door HUN schuld, kost het je altijd veel tijd, ergernis en ook nog eens geld.

Maar via een vriend heb ik er geen last meer van. Deze hacks mogen ze nu gewoon doen, ik blijf internet houden Raar, doet ziggo niets krijgen ze alsnog de schuld..
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 augustus 2015 @ 13:37:

[...]

Dan is het toch nog steeds vervelend? Ik betaal voor internet, dus ja dan verwacht ik dat het het ook gewoon doet. Als ik mijn ziggo-rekening niet kan betalen, zal ziggo ook niet coulant zijn, ook al is dat buiten mijn schuld. Verder kan ik niet beoordelen of hun beveiliging onder de maat is of dat ze hier niets aan konden doen. Ik baal er toch van.

ik zeg ook niet dat het niet vervelend is.

ziggo was best coulant hoor, nu met de overname heb ik er geen ervaring mee.

Ik baal er ook van dat het internet niet werkte zoals ik gewend ben, de oplossing is kwestie van dns veranderen.

Ik ben nog steeds een tevreden klant van ziggo, ondanks dat er 2x een avond was waarop het internet niet lekker werkte.

Ik baal er ook van als er een vrachtwagen dwars op de weg staat, waardoor ik in 10km file sta.

Ik baal ook als ik in de trein zit en er een fietser toch nog ff voor de trein wil oversteken en dat niet haalt.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
quote:Sharon-Viva schreef op 20 augustus 2015 @ 11:35:

[...]

Is niet alleen belachwekkend, maar dan ook nog zeiken dat BEN niet bereid is tot een betalingsregeling is wel enorm absurd.

(dit zijn dus de mensen waardoor al die telco's steeds moeilijker gaan doen...)true
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Tja ze geven het zelf al aan. Ze zijn zo goedkoop dat je dus ook geen service hoeft te verwachten. Bij vodafone hebben ze nog nooit moeilijk gedaan. Ook wel eena krap gezeten en dat hebben ze goed opgelost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven