Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Joeysmiles schreef op 15 september 2008 @ 17:23:

Ik kan helemaal niet zo goed dansen....

Is nie zo moeilijk hoor...gewoon een beetje heen en weer hupsen in de maat van de muziek (uit de maat dansen staat zoooooo raar)

oe, bedenk ineens weer een toevoeging op mijn Ideale mannen lijstje

Ideale man: moet ritme gevoel hebben!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 15 september 2008 @ 17:17:

[...]

En zo zullen er nog veel meer reacties komen, bijvoorbeeld als hij weer een vriendinnetje krijgt of zo

*SD wil daar ook nog helemaal niet aan denken*Oh God ja daar heb ik ook al aan gedacht en iedere keer draait mijn maag weer om (Who needs Sonja Bakker als je een ex hebt zoals ik?? )

Nee dat wordt echt killing.

Al weet ik wel dat hij sinds mijn vertek ook niet stil heeft gezeten hoor, deed ie al niet toen ik nog wel met hem ging...

Maar het daadwerkelijk moeten aanzien?? Nee dat wordt nog wat! Brrr!

Maar nu ga ik naar huis! Heb lang genoeg op kantoor gezeten!

Tot straks / morgen meiden!

(Wat een heeeeeerlijk topic is dit toch! Je zou bijna blij zijn om je als single hier aan te kunnen sluiten! Ja toch?)

*EA is een beetje hysterisch aan alle uitroeptekens te zien*
quote:eva_anne schreef op 15 september 2008 @ 17:30:

[...]

Oh God ja daar heb ik ook al aan gedacht en iedere keer draait mijn maag weer om (Who needs Sonja Bakker als je een ex hebt zoals ik?? )

De tip om af te vallen!!!

Maak een ex!

(lullige is wel, het is wel waar...ik ben ook 7 kilo afgevallen destijds, toen ze gingen vragen of ik misschien anorexia had ben ik toch maar weer gaan eten
Kom je ook op salsales dan Joey?

Vleer wat leuk, twee katten!

Blijven ze bij jou wonen, of is het tijdelijk?

Poes en Poes heeft wel wat, haha...

Twee zwarte he... moet bij zwart aan dropjes denken....

Hot & Sweet! (mijn favo naar drop smakende drankje)

Of eh... vleer en muis?
Ik kan in ieder geval op nieuwe schoenen hupsen. :-)
quote:Joeysmiles schreef op 15 september 2008 @ 17:36:

Ik kan in ieder geval op nieuwe schoenen hupsen. :-)

Dan is het begin er...

SD zegt altijd maar:"een goed begin is het havel werk"

Mensen allemaal ff duimen van 7 tot half 8

Ik is onderweg naar een soll. gesprek
Veel succes SD!!!
quote:Summerdance schreef op 15 september 2008 @ 17:33:

De tip om af te vallen!!!

Maak een ex!

Of ga daten!

En dan vooral met een dubbele signalen gevende man!

Ook mijn strakste broeken flubberen om me heen sinds dat 'avontuur'.

En gisteren vroeg mijn moeder toevallig nog bezorgd of ik echt geen anorexia had! Zo dun zie ik er ook weer niet uit hoor! Naja, moeders he... Vandaar dat ik me dus gisteren ook heeeeerlijk heb laten inspireren door jullie grotegeleM praatjes, en nu alweer aan de chocola zit...

Schoenen maken de man Joey... nu nog de zwoele blik en je bent klaar voor de dansvloer!
Succes SD!

Mozzarella,ik heb deze partner zelf uitgekozen en hem gevraagd of hij met me wilde dansen. Ik ken hem via vrienden van me, en vorig jaar op een feestje heb ik even met hem zitten kletsen. Ook over dansen(en Joey, er zijn weinig mannen die kunnen dansen), en omdat ik al heeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuul lang op een danspartner zat te wachten heb ik de stoute dansschoentjes aangetrokken en hem gevraagd! Was wel een beetje vreemd omdat ik hem amper kende, maar we zijn wel een goede dansmatch. En ik kan heel erg met hem lachen. Beetje jammer is dat een gezamelijke vriend altijd, maar dan ook ALTIJD toespelingen maakt over dat wij een stel moeten worden!

Katten namen: ik vind Taxi nog steeds erg leuk. Dat roept zo leuk over straat!

Stoffer en Blik/Veger

Sal en Miak

Zwartje en Blackie

(hahaha, van die echte namen die kinderen uitzoeken: "hoe heet je konijn?" "Zwartje, want hij is zwart!" *blijkijk*)
Goed zeg, Pop! Een goede dansmatch vind je ook niet overal... Ben daarom wel blij dat dat bij mijn les niet hoeft, maar zou het ook juist wel leuk vinden om samen met iemand te gaan.

Met dat steeds wisselen in de les dans je soms zo vaak met van die klungels... sta ik me echt te vervelen... (er zijn inderdaad weinig mannen die kunnen dansen.............)

Taxi is een goeie zeg!

In dat rijtje ken ik ook een kat die 'Mevrouw de Vries' heet. Roept ook wel leuk
Hmm geen idee of t 2 mannetjes zijn of 2 vrouwtjes of mannetje en vrouwtje .. I dunno ..

maar Apfel & Corn ?

Rose & Bier ?

Amstel & Bier ?

Amstel & Grolsh ?

Baco & Bailey hahaha geweldig !

Hot & Sweet vink ook wel geinig

Nah de ene kat is net een ADHD kat en de ander is een sukkel .. Eh ADHD & SUkkel dan maar ?

Fokke & Sukke haha
Hyper en Suffie
Op dit moment wordt trouwens mijn vest opgevroten door een van mijn schatjes... trekt aan een stuk mouw, en houdt de rest van de stof tegen met haar pootje... zou het soms etenstijd zijn?
Bob en Boemerang?
quote:Vleermuis28 schreef op 15 september 2008 @ 15:14:

Vleer gaat zich aanmelden bij Sanquin .. nl bloedgeven , naast dat ik iets goeds doe zit er misschien ook wel een leuke single man bloed te geven

Ivy geeft al vanaf haar 18de bloed (das al 14 jaar ) en is nog nooit een echt leuk exemplaar tegengekomen daar.

Vanmiddag heerlijk de hele middag in de zon door de duinen gewandeld met zoon en vriendje uit de klas en die zijn moeder. Wat was het heerlijk!

En nu weer verder lezen hier, voordat ik zoon uit de douche trek.
Ach, Ivy, ik krijg een visioen van Ivyzoon die helemaal gerimpeld onder de douche staat te rillen omdat het warme water op is, maar dat jij nog niet uitgelezen bent op het forum en hij er niet onderuit mag!!
Ik kwam ook niet verder dan 3 posts Pop, toen was hij het al zat En warme water is nooit op hier, lang leve de combiketel
*vindt tandartsen niet haar favoriete onderwerp *
Peas on earth!
*is weer een half jaar van de tandarts af*
quote:IvyRosa schreef op 15 september 2008 @ 19:24:

*is weer een half jaar van de tandarts af*

Ik ook!!!!! :-)

Mag alleen nog wel naar de kaakchirurg...........
Ow das minder fijn BE
Ik moet over anderhalve week op controle bij een nieuwe tandarts . Heb bij vorige tandarts twee kronen gekregen en heb dus zware tijden met haar meegemaakt .
Peas on earth!
*zwaait naar BE, heeft BE hier nog niet eerder gezien?*
Peas on earth!
Ola chico's en chica's

Prinses....Tandartsen zijn LEUK!

Tenminste wel degene bij wie ik net geweest ben!

Jonge griet (31) helemaal hipperdepip, een bloedsjieke praktijk

LET OP: 4 patienten per dag voor esthetische tandheelkunde (lees:genoeg tijd om te forummen) en ik denk wel dat we klikken

Ze leek niet al te erg te schrikken van mijn salaris eis en ze gaat me terugbellen...

*SD gaat tot dat telefoontje keihard zitten duimen*

Ivy, lekker he, wandelen in de zon (jajajaja ik had weer piepklein stukkie zicht op inimini stukkie blauw vandaag!)

Pop goed gedaan, danspartnertechnischerwijs....

enne....who the F*** is BE?

(oeps ik zie het al....aangenaam Blue Eyes...kleine correctie, tis Bue Eye, daar ik maar 1 oog zie...Summer is de naam SD voor intimi)
AHA, zit dat Prinses hetzelfde BE gevoel had

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven