Kitlers & friends part 4

17-08-2015 15:28 3006 berichten
Kitlers and friends kitleren voor de vierde keer weer vrolijk verder. En we hebben er nog steeds de grootste lol in!

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3

Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.

We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:12
Reden: x
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net op Iens te neuzen kom ik de volgende reactie tegen over een broodjeszaak.

Fatsoenlijke dikke broodjes met smakelijke combinaties, een beetje uit de gewone broodje. De stokbrood is moeilijk wanneer verwarmd anders is alles goed eten verstandig. Te slecht de zitplaatsen in het restaurant werden gemaakt alleen voor de hoogste burgers in de wereld: de Nederlanders. Mijn voeten raak niet de bar zodat ik schuif uit de ontlasting. Ten slotte kunt u kopen gebotteld water niet-Spa als Fiji.

Ontlasting in een broodjeszaak???? Bah jakkes bah Altijd leuk die vertaling met waarschijnlijk een vertaalmachine
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:TardarSauce schreef op 21 augustus 2015 @ 10:24:

Nou ik doe even een vrolijk dansje hoor
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 21 augustus 2015 @ 10:26:

Ik zit net op Iens te neuzen kom ik de volgende reactie tegen over een broodjeszaak.

Fatsoenlijke dikke broodjes met smakelijke combinaties, een beetje uit de gewone broodje. De stokbrood is moeilijk wanneer verwarmd anders is alles goed eten verstandig. Te slecht de zitplaatsen in het restaurant werden gemaakt alleen voor de hoogste burgers in de wereld: de Nederlanders. Mijn voeten raak niet de bar zodat ik schuif uit de ontlasting. Ten slotte kunt u kopen gebotteld water niet-Spa als Fiji.

Ontlasting in een broodjeszaak???? Bah jakkes bah Altijd leuk die vertaling met waarschijnlijk een vertaalmachine Klinkt erg smakelijk, mjammie....
Max, stoer van je om die afspraak te maken en helaas is het wel waar. We worden beoordeeld op ons uiterlijk als eerste en je bent een te leuk mens om daardoor dingen te moeten missen. En ergens zie ik wel een logisch gevolg door je ziekte. Aan de ene kant leer je relativeren, maar aan de andere kant ook dat je alles uit het leven moet halen wat je kunt en als er dan dingen zijn die dat belemmeren en er is de mogelijkheid om daar iets aan te doen.... Succes!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
@ Charlotte.....
quote:charlottew88 schreef op 21 augustus 2015 @ 10:26:

Ontlasting in een broodjeszaak???? Bah jakkes bah Altijd leuk die vertaling met waarschijnlijk een vertaalmachine OMG wat een hufters dat die broodjeszaak zijn meubels aanpast aan de lengte van 99 procent van haar klandizie
oh en welkom Sherlotte, ik ken je oude nick ook hoor, dus zo onopvallend was je niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:TardarSauce schreef op 21 augustus 2015 @ 10:34:

[...]

OMG wat een hufters dat die broodjeszaak zijn meubels aanpast aan de lengte van 99 procent van haar klandizie Nou inderdaad, ik ben ook niet zo groot dus ik zou ook van een kruk afglijden. Ik heb wel eens vaker meegemaakt dat ik mij aan een bar moest vasthouden omdat er alleen krukken waren die best hoog waren voor mijn 1.57 meter.
quote:TardarSauce schreef op 21 augustus 2015 @ 10:24:

Nou ik doe even een vrolijk dansje hoorDie is leniger dan ik!
Oh, er was alweer een nieuwe pagina...
Hhaha ja gaat hard hier. Ik heb mijn instellingen zo staan dat dit topic 27 pagina's is. Anders blijf ik klikken.
quote:rosanna08 schreef op 21 augustus 2015 @ 10:31:

Max, stoer van je om die afspraak te maken en helaas is het wel waar. We worden beoordeeld op ons uiterlijk als eerste en je bent een te leuk mens om daardoor dingen te moeten missen. En ergens zie ik wel een logisch gevolg door je ziekte. Aan de ene kant leer je relativeren, maar aan de andere kant ook dat je alles uit het leven moet halen wat je kunt en als er dan dingen zijn die dat belemmeren en er is de mogelijkheid om daar iets aan te doen.... Succes!!
Hier ook 27 pagina's. Maar ik was even bezig met ontbijten. Nu weer verder forummen werken forummen werken, ik weet het niet meer!
Hahahahaha, ik heb 53 pagina's. Toch maar eens veranderen.
Ik zal mijn mail ook maar eens checken, voor het eerst deze week, anders is er straks nog iemand boos.
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 augustus 2015 @ 10:40:

Hier ook 27 pagina's. Maar ik was even bezig met ontbijten. Nu weer verder forummen werken forummen werken, ik weet het niet meer!Iene miene mutte, tien pond grutten, tien pond kaas, iene miene mutte is de baas......ja! forummen!!!
quote:Grobbekuiken schreef op 21 augustus 2015 @ 10:40:

Hahahahaha, ik heb 53 pagina's. Toch maar eens veranderen.Ik ook.
PS ik vind de Valtifest reclame echt stom! Vooral dat gemene lachje van die gast op t eind dat bijna iedereen welkom is...ghehehe ghehehe. Volgens mij is dat echt zo'n zien en gezien worden feestje.

Nou doe mij maar bier, blubber en lekker metallen!
Niemand boos, niemand mist mij.

Ik heb even het programma van Valtifest gekeken, maar ik word echt oud geloof ik, ik ken maar 2 die er komen.
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 augustus 2015 @ 11:13:

Niemand boos, niemand mist mij.

Ik heb even het programma van Valtifest gekeken, maar ik word echt oud geloof ik, ik ken maar 2 die er komen.

Hoe kan er nou iemand boos op jou zijn lieve Ikea. En ik heb jou wel gemist hoor. Ik ging net naar je op zoek . Maar gelukkig ben jij weer boven water. *neemt Ikea een stevige omhelzing zodat zij zich niet meer los kan wurmen.

Ik word nog veel ouder ik weet niet eens wat Valtifest is.
Valtifest gegooled en ik ken er ook maar twee De Jeugd van Tegenwoordig en Egbert Jan Weeber.
Maar ik bedoelde meer op de mail, dat niemand mij daar had gemist. Maar mensen kennen mij inmiddels, dus die weten dat ze niet bij de pc moeten gaan zitten wachten op een mailtje. Ik heb ze goed opgevoed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven