Kitlers & friends part 4

17-08-2015 15:28 3006 berichten
Kitlers and friends kitleren voor de vierde keer weer vrolijk verder. En we hebben er nog steeds de grootste lol in!

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3

Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.

We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:12
Reden: x
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Heb het uitgevogeld door gewoon ff wat dingen in te vullen en Bekijk bericht te doen. Toen dacht ik ahaaaah
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:TardarSauce schreef op 21 augustus 2015 @ 12:06:

[...]

Nou dat tabellen maken is nog best wel ingewikkeld. Ik dacht dat je dan de kolommen enzo kan selecteren maar je moet gewoon HTML snappen om het te kunnen Ik snap HTML niet
Even iets serieuzer tussendoor:

In het onderstaande voorbeeld heb ik aan het begin de [ en ] met 'table' ertussen en op t eind de [ en ] met '/table' ertussen weggelaten anders maakt ie een tabel

[tr]

[td] HIER ZET JE JE TEKST[/td]

[/tr]

[tr]

[td] Voor een nieuwe rij herhaal je dat. Het komt er dan onder[/td]

[/tr]

[tr]

[td]wil je meerdere kolommen? [/td] [td]plak dan nog een td en /td met inhoud BINNEN dat tr en / tr ding [/td]

[/tr]

[tr]

[td]bla [/td] [td]bla [/td] [td]blaaaat en nu zijn er drie kolommen [/td]

[/tr]
Dat ziet er dan zo uit

HIER ZET JE JE TEKST Voor een nieuwe rij herhaal je dat. Het komt er dan onderwil je meerdere kolommen? plak dan nog een td en /td met inhoud BINNEN dat tr en / tr ding bla bla blaaaat en nu zijn er drie kolommen
Sport?! Ehm....effe googlen hoor.

Heb echt al 15 jaar (!) niet meer gesport, terwijl ik behoorlijk fanatiek aan het aerobiccen en steppen was. 3 x in de week of zo.

Kan me er echt niet meer toe zetten, nu al helemaal niet, maar ook daarvoor niet

Slééééécht!!!!!!
quote:TardarSauce schreef op 21 augustus 2015 @ 12:18:

In het onderstaande voorbeeld heb ik aan het begin de [ en ] met 'table' ertussen en op t eind de [ en ] met '/table' ertussen weggelaten anders maakt ie een tabel

[tr]

[td] HIER ZET JE JE TEKST[/td]

[/tr]

[tr]

[td] Voor een nieuwe rij herhaal je dat. Het komt er dan onder[/td]

[/tr]

[tr]

[td]wil je meerdere kolommen? [/td] [td]plak dan nog een td en /td met inhoud BINNEN dat tr en / tr ding [/td]

[/tr]

[tr]

[td]bla [/td] [td]bla [/td] [td]blaaaat en nu zijn er drie kolommen [/td]

[/tr]aha
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 augustus 2015 @ 12:16:

Even iets serieuzer tussendoor:

[afbeelding]
Jeetje, zit in dat topic over de erfenis van vader.....wow, echt wow!
Al haal ik altijd door elkaar wat een rij heet en wat een kolom heet
Sportdag van Kia tot nu toe;

Net anderhalf uur flink in het zweet gewerkt, hartslagje over de 150. Zeiknat van het zweet, en wel wat calorietjes verband. En dat was niet eens het doel
Denk bij een kolom maar aan die Romeinse dingen:

Verticale dingen.
quote:KiaOraHoi schreef op 21 augustus 2015 @ 12:23:

Net anderhalf uur flink in het zweet gewerkt, hartslagje over de 150. Zeiknat van het zweet, en wel wat calorietjes verband. En dat was niet eens het doel Wat heb je gedaan? (En vinden de calorietjes het fijn, zo in een verband? )
Ja dan had ik het dus goed met de kolommen

Net anderhalf uur flink in het zweet gewerkt, hartslagje over de 150. Zeiknat van het zweet, en wel wat calorietjes verband. En dat was niet eens het doel
quote:TardarSauce schreef op 21 augustus 2015 @ 12:22:

Al haal ik altijd door elkaar wat een rij heet en wat een kolom heet Effe kijken of ik het weet.... Kolom is verticaal, rij is horizontaal?
quote:Grobbekuiken schreef op 21 augustus 2015 @ 09:34:

Goedemorgen allemaal!

Wat hebben jullie veel geschreven gisteravond, en wat een mooie dingen zijn er gezegd. Zit hier verdomme alwéér met hevig waterende ogen, stom emotioneel nijlpaard dat ik ben

Sauce, je bent wie je bent. Een lieve meid met haar hart op d'r tong en juist waardeer ik zo in je. Nu toevallig in een kutperiode, maar daar dealt iedereen maar gewoon mee! Degenen die dat niet kunnen zijn het ook niet waard om nog veel energie in te steken.

Mens, je bent keihard aan het werk met jezelf, mag je zo nu en dan eens instorten? Het is verdomme niet mals allemaal. Ik zou, ondanks alles, toch niet graag met je ruilen hoor (of, nou ja, Sauceman is dan weer wel errug lief en leuk )

Sherlotte! Welkom, leuk dat je er ben zeg Ik ken je oude nick ook wel hoor, die viel me juist altijd op omdat ik 'm zo leuk bedacht vond. En nu doe je het wéér, weer zo'n leuke nick

Max, wat spannend, maar wat goed dat je het overweegt! En nee hoor, je doelen zijn heulemaal niet hoog

Die voor en na foto, ziet er mooi uit zeg, echt goed gelukt! Succes!!

Kia, geen hoofdpijn meer, hoera!!

Alle andere dames: haaaaaaaaiii! Hoop dat jullie een fijne dag hebben!

*gaat nog effe verder janken*

Was voor Charly, mijn hoofdpijn ellende is nog lang niet voorbij .

Je bent geen nijlpaard maar een lief, schattig en veel wetend pluizig en aaibaar kuiken .
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 augustus 2015 @ 12:24:

[...]

Wat heb je gedaan? (En vinden de calorietjes het fijn, zo in een verband? )

Lang leve autocorrect .

Ach mijn telefoon heeft nog gelijk ook .
O het is kei makkelijk te onthouden zie ik nu. TR betekent Table Row. Dus daarmee maak je de rijen. TD betekent table data. Dus dat is de data in de rijen. Door meerdere datavelden in een rij te maken krijg je dus kolommen.
Ik vind sporten best leuk ben ik nu gek?

Net anderhalf uur flink in het zweet gewerkt, hartslagje over de 150. Zeiknat van het zweet, en wel wat calorietjes verband. En dat was niet eens het doel Wat heb jij gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven