Gezondheid alle pijlers

Onzeker map

21-08-2015 13:15 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik zit even met een vraagje, dinsdag 11-08 ben ik ongesteld geweest voor het laatst en zaterdag 15& zondag 16 augustus heb ik gevreeën net na me menstruatie..

We hebben condoom gebruikt omdat ik al een tijd gestopt ben met de pil vanwege klachten en wist niet dat er iemand op mijn pad zou komen waar ik gek op zou worden dus niet er vanuitgaande dat ik seksueelcontact zou gaan hebben. Nu is mijn vraag, de condoom is zondag 16 aug afgegleden en ik heb maandagochtend 17aug gelijk de morning after gehaald en geslikt.

Is de kans dat ik zwanger kan zijn?

Bedankt alvast.
BIJSLUITER.
Richt de babykamer maar vast in.
quote:Star schreef op 21 augustus 2015 @ 13:16:

BIJSLUITER.Dat schijnt nogal moeilijk te zijn
If you can dream it, you can do it.
Oh en leer goede maat condooms te kopen, ze glijden niet zomaar af
Als je seks hebt, is er altijd een kans om zwanger te worden. Daar kom je alleen achter met een zwangerschapstest tegen de tijd dat je weer ongesteld moet worden.

Met een MAP lijkt de kans me erg klein maar je weet het nooit.
Ik vroeg gewoon om een normale reactie omdat ik gewoon zekerheid wil maar jammer dat het dan gelijk zo moet gaan..
quote:borboletas schreef op 21 augustus 2015 @ 13:25:

Als je seks hebt, is er altijd een kans om zwanger te worden. Daar kom je alleen achter met een zwangerschapstest tegen de tijd dat je weer ongesteld moet worden.

Met een MAP lijkt de kans me erg klein maar je weet het nooit.Oke dankjewel borboletas
quote:Liekjeee schreef op 21 augustus 2015 @ 13:26:

Ik vroeg gewoon om een normale reactie omdat ik gewoon zekerheid wil maar jammer dat het dan gelijk zo moet gaan..Ja want naar een bijsluiter verwijzen is heel abnormaal.
quote:Star schreef op 21 augustus 2015 @ 13:27:

[...]

Ja want naar een bijsluiter verwijzen is heel abnormaal.Ja heb hem al een paar x gelezen maar ken mezelf ben nogal een stresskip
quote:Liekjeee schreef op 21 augustus 2015 @ 13:29:

[...]

Ja heb hem al een paar x gelezen maar ken mezelf ben nogal een stresskipDan weet je toch dat de kans heel klein is? En idd, als je seks hebt, kan er altijd iets mis gaan.
quote:Star schreef op 21 augustus 2015 @ 13:31:

[...]

Dan weet je toch dat de kans heel klein is? En idd, als je seks hebt, kan er altijd iets mis gaan.Hehe ja. nouja goed toch voor extra bevestiging voel ik me stukke beter ga me er niet druk meer om maken.
quote:mel.nl schreef op 21 augustus 2015 @ 13:24:

Oh en leer goede maat condooms te kopen, ze glijden niet zomaar af

In slappe toestand misschien?

TO, ik acht de kans zeer klein dat je zwanger bent.
Fijn dat je je nu beter voelt, maar wat schrijf jij slecht Nederlands zeg!.
quote:Star schreef op 21 augustus 2015 @ 13:27:

[...]

Ja want naar een bijsluiter verwijzen is heel abnormaal.Volgens mij doelde ze voornamelijk op andere reacties .. ;)
Ik snap het punt van Star ook wel hoor. Waarom zou je de bijsluiter niet geloven en de Vivaforum wel? Maar goed, je er druk om maken heeft uberhaupt geen zin dus wacht gewoon je menstruatie af en komt die niet, dan even een zwangerschapstest doen.
Ik ben zwanger ondanks een MAP. In de bijsluiter staat dat hij in 95% van de gevallen werkt, dus ja. Je kan zwanger zijn. Doe een test dan weet je het zeker.
Oeps
En de goede maat condooms kopen vind ik zelf erg goed advies! Is namelijk erg belangrijk wil je veilige seks hebben.
Als je het niet zeker weet raad ik je een zwangerschapstest aan. Op internet kun je ook symptomen vinden van een zwangerschap, sommige van die zijn al snel na de conceptie merkbaar. Als je iets van die dingen merkt en je hebt ze nog nooit eerder gehad of niet zo vaak, dan weet je dat het fout zit. Al gelden sommige dingen niet voor iedere vrouw. Succes in ieder geval.... en ik duim voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven