Wij gaan ervoor...............deel 3!!

20-03-2007 22:19 1066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat dit maar weer een heel vruchtbaar topic mag gaan worden
Hoi meiden! Jeetje de week is weer omgevlogen!

Gutje wat fijn dat de echo's goed waren! Het blijft toch spannend, niet dan? En wat een zak zeg die gynaecoloog! Lekkere binnenkomer:"waarom rook je?" En je rookt niet eens haha! Pfff was zeker met z'n verkeerde been uit bed gestapt. Wanneer is de volgende controle?

Hebben jullie inmiddels al een andere auto gevonden? Dat is toch weer een hele investering he? Hoe gaat het nu eigenlijk met jouw rijlessen? (of was je er even mee gestopt? sorry hoor, het is me even ontschoten)

Luna hoe gaat het met jullie? Gaat jouw dochtertje ook al (bijna) naar school? Onze zoon gaat morgen voor het eerst! Spannend wel hoor, echt weer een mijlpaal. Maar volgens mij vind ik het spannender dan hij hahaha!

Swane hoe is het nu met Joost en z'n allergie? Ik neem aan dat je inmiddels de arts gesproken hebt?

Moon wat heerlijk om te lezen hoe lekker het met Thomas gaat! Vindt Tessa het nog steeds leuk op school?

Josephine zijn er nog kijkers voor jullie huis geweest? (of is het misschien inmiddels al verkocht??) Spannend hoor! Het is toch wel een andere tijd dan een aantal jaren geleden, toen waren veel huizen vaak alweer zo snel verkocht. Je kunt wel merken dat mensen (én banken) voorzichtiger zijn nu. Maar heb geduld, er komt echt wel een koper!

Purper hoe is het bij jullie? Zo te lezen groeit Joep ook als kool. Geweldig! Ik ben morgen trouwens weer bij je in de buurt, breng weer een bezoekje aan de NG.

Tijger: is Niels weer helemaal opgeknapt? Hopelijk heeft hij er niet veel littekentjes aan over gehouden. Gaat Marit morgen ook weer naar school? Dat zal voor haar ook wel even wennen zijn na zo'n lange vakantie. Wat ik me trouwens afvroeg: Marit gaat toch niet naar de BSO? Hoe doe je dat dan in de schoolvakanties? Dan heb je nl ook geen vakantieopvang. Nemen jullie dan zelf vrij of heb je een oppas achter de hand?

Ik duik zo m'n bed in, morgen is het een bijzondere dag , de eerste schooldag! Ik breng hem 's morgens en m'n man haalt hem weer op aangezien ik 's middags naar de NG ga. Gisteren trouwens de 5e IUI gehad. Dit keer gebruik ik extra progesteron ter ondersteuning van de luteale fase. Dat heb ik aan de gynaecoloog gevraagd. Hij zei wel dat het effect nooit wetenschappelijk was aangetoond maar hij vond het prima dat ik zou proberen. Nu zit ik dus weer in de wachtweken.

Slaap lekker allemaal!!!
Hoihoi,

Ben terug van weg geweest. Maar volgens mij had ik hier niet eens gemeld dat ik weg ging, haha. Ben dus een weekje op Texel geweest, was erg leuk, maar morgen begint het echte leven weer.

Maria, spannend voor je zoon!! En voor jou ook natuurlijk.Voor ons is het ook weer spannend na 6 weken vakantie. Ze is voor de vakantie natuurlijk maar kort geweest. Morgen starten ze met 11 kindjes, toen zij instroomde waren dat er al 25. Mijn schoonouders zitten in het onderwijs, dus ik heb alle schoolvakanties opvang. Handig hè.

Gutje, gefeliciteerd met je meisje!!! We waren wel toe aan wat roze.

Nou, ik ga mijn mandje maar in. Groetjes aan iedereen!!
Maria: de volgende keer kom je maar es langs bij mij! Moet je dat hele eind rijden voor een uurtje bij de NG. Dan kun je net zo goed ff komen buurten! (straks heb jij iedereen al ontmoet vóór de meeting )
zo even topic omhoog gooien hihi.

hoe is het met jullie allemaal?

maria, hoe gaat het bij jou?

hier alles wel ok. begin echt veel last te krijgen van mijn heupen/rug etc. hoop dat dat niet te erg wordt. bij zoon kon ik op het laatst niet lopen maar begonnen de klachten ook later.

liggen en zitten doen al heel erg zeer. dat is het lastigste. maar ja. het gaat nog wel.

gisteren bedje en kastje in elkaar gezet op het kamertje. moeten nog verven maar ikkon niet wachten hahahah erg he.

en nu konden we kijken hoe we alles gaan verven en behangen. tenminste waar wat komt.

maar o zo schattig joh, dat bedje enzo daar al zien staan. haha ben gisteren een paar keer gaan kijken hihihi.

maria, je vroeg naar de rijlessen, ja ik ben nog bezig. vanaf volgende week ga ik 2 keer per week zodat ik mss het nog kan gaan halen voor de bevalling. tenminste dat hoop ik maar. nadien wordt het zo lastig he.

een andere auto hebben we ook. beetje stom gegaan. die vent vond nadat we onze oude hadden ingeruild en hij die had nagekeken dat daar te veel aan was en wou nog 200 euro van ons bijhebben. jaaa beetje raar, het is een oude auto en aan de nieuwe mankeert ook vanalles maar dat weet je bij een oude.

hebben niets meer gehoort sindsdien dus zal wel loslopen.

maar wel weer vervelend.

o ja, ook al zo schattig. zoon wou van de week luisteren naar de baby. dus hij legt zijn hoofd op mijn buik, schopt de baby recht tegen zijn oor aan. een lol dat hij had. hahhahh lief joh.

dochter wil alsmaar weten wat het wordt. vind het ook erg lastig om niet te vertellen maar die kan echt haar mond niet houden. en buiten dat wij het voor de buitenwereld nog neit willen laten weten zijn er ook een hoop mensen die het ook niet willen weten dus..... tja. hahhah

heb ook al een jasje gekocht en een heel lief jurkje enzo. zo schattig. maar ja weer nadeel, kan t neit laten zien aan mensen hahahha. ach nog eeventjes.

ben nu 24 weken 4 dagen dus gaat opschieten. eng hoor lol.
Tja, ik loop zoals gewoonlijk weer eens erg achter maar ook van mij,

Gutje:van harte gefeliciteerd met de roze streep!!!Wat fijn dat het nu allemaal zo goed gaat!!!!Alleen wel ontzettend balen van de auto zeg!!Dat komt altijd op momenten dat je het absoluut niet kunt gebruiken!

Ik heb ook ontzettend veel zin in de 18e!Lijkt me wel erg leuk om elkaar eindelijk eens in het echt te gaan ontmoeten!We kennen elkaar al zo goed alleen hebben we elkaar nog nooit live gezien.

Brenda:Hoe was het bij ons?Ik las het uiteraard pas na de kermis maar ik weet niet of ik er erg in had gehad!Had je eigenlijk een kaart want ik hoorde dat om half 8 alles was uitverkocht.Ik had geen kaart en ben die om 4 uur toen het open ging wezen kopen.Dat heeft me bijna mn leven gekost met al dat gedrang want ik was natuurlijk niet de enige zonder kaart.Maar het is uiteindelijk wel gelukt.Ben er ook vanaf 9 uur ofzo geweest.Tot een uur of twee.Toen wij naar huis gingen (vriendin en ik want man paste op) was de kermis al dicht.Het was in elk geval geweldig!Vorig jaar traden ze ook op zaterdag op.

Ik ga even douchen met mn meis want die moet naar bed zo.

Groetjes!
Hoi meiden, even een kort berichtje van mij. Ik "moest" gisteren testen, precies 2 weken na de IUI (ivm Utrogestan gebruik) en de test was negatief. Niet dat ik verbaasd was hoor, ik voelde heel goed dat ik niet zwanger was en vond het eigenlijk jammer van het geld hihi. Nu is het wachten op m'n menstruatie (de Utrogestan verlengd de luteale fase, als je ermee stopt dan wordt je een aantal dagen later ongesteld). Wel beetje balen dat deze cyclus hierdoor wordt gerekt, ik weet al dat ik niet zwanger ben maar m'n menstruatie moet nog komen . Ik zit er wel een beetje doorheen merk ik, poging 5 nu ook mislukt. Wat is er aan de hand? Waarom lukt het niet? grrrrrrrr k*tzooi! Ik wil zooooooooooo graag een brusje voor onze zoon maar ik realiseer me ook dat die kans steeds kleiner wordt.

Purper ik zie je berichtje nu pas, de volgende keer kom ik bij je langs! Alleen komt die volgende keer er ws niet want in principe is de behandeling nu afgesloten .

Tot later allemaal!
Maria, hele dikke knuffel voor jou!! Vind het zo ontzettend rot. Ik gun het je zo ontzettend meis.

Je zegt dat de behandeling is afgelopen. Wat nu?

Is er een volgende stap of niet?

Sterkte meis.
Luna dankjewel! De behandeling bij de NG (hier heb ik op de group over geschreven) is afgesloten. Hij heeft nog wel wat interessante dingen gezegd maar dat zet ik nog wel eens op de group. We gaan nog wel door met IUI, in ieder geval nog één keer (de 6e poging), daarna volgt er weer een evaluatie met de gynaecoloog. Vandaag is m'n menstruatie doorgebroken, dus over een dag of 14 waarschijnlijk de 6e IUI.
he maria, we gunnen het je zo!.

dikke knuf van hier!.
Maria: doordat het bij ons ook "wat langer" geduurd heeft, werd ik zo ongeveer een jaar geleden helemaal radeloos. Ik kan me de frustratie van toen nog goed herinneren. Jeetje, jij bent nu nóg een jaar langer bezig...ik kan me maar voor de helft voorstellen hoe oneerlijk dat is...en dat is al heel erg.

Ik gun het jullie zóóó ontzettend. Ik wou dat ik iets voor jullie kon doen. Ik blijf duimen draaien hoor!

Hele, hele, heeeeele, dikke knuffel van mij!

Enne...je bent welkom!!!
Ben natuurlijk weer een beetje laat maar Maria:Ook van mij een hele dikke !!!!!!Ik vind het ook zo rot voor je dat het maar niet wil lukken!!!Ik gun het je zo!!!Misschien dat Gutje wat HCG over kan brengen als we elkaar ontmoeten!!

Thomas ligt nu in de box en is heerlijk aan het bellen blazen (klinkt ongeveer als pffrrrrr en dan met een heleboel kwijl ).

Hij "roept" nu ook vaak "meme".Grappig!Hij kan natuurlijk nog geen mama zeggen maar het klinkt wel leuk.Ook is ie vaak kreten aan het slaken.Zo grappig hoe hij zn stem aan het ontdekken is.

En hij pakt af en toe zn duimpje.Dan hoor je ineens een heleboel gesmak en dan ligt ie op zn vingers of duim te zuigen.

Ik geniet zo ontzettend van hem.Hij is zo enorm lief en rustig (Tessa was zó druk)!!!Hij lacht veel en vindt liedjes zingen geweldig (kan me niet voorstellen dat hij mijn gezang mooi vind ).Vooral in de maneschijn is favoriet.Dan doe ik allemaal gebaartjes met zn handen en dan heeft ie n lol!!!!!

Hij is ook al gróót!!!!!Hij heeft al een week of twee maatje 68 aan want in 62 past hij met geen mogelijkheid meer!!Ik moet 6 oct weer naar het cb en ben dan echt benieuwd hoe groot hij is geworden!Hij heeft ook een paar megavoeten!!!!Hij heeft nu al sokjes aan van 8 tot 12 maanden want alle andere zijn te klein!Die gaan steeds uit.

Hebben jullie ook zo'n last van haaruitval gehad na jullie kinders???Het is bij mij momenteel echt heeeeeeel erg!Het is gewoon eng!Aan de zijkant kan je al op mn hoofdhuid kijken en ik durf het amper meer te wassen.Ik was het nu 1x pw en kam het dan onder de douche met heel veel crèmespoeling erin en dan nog gaan er bossen tegelijk uit.Ik voel met uitspoelen de haren langs mn benen glijden en moet per wasbeurt 2x het putje leeghalen omdat ik anders in een "bad" sta.Heb een foto van de bos gemaakt die eruit kwam want het is echt niet normaal.Ik kan me niet herrinneren dat ik het met Tessa zó erg heb gehad!!Slik al een speciaal vitamine B complex maar tot nog toe helpt het weinig!!

Nog 3 weekjes!Dan hebben we onze eerste ontmoeting er alweer op zitten!Heb even op die site gekeken en het ziet er idd erg leuk uit!Heb nog nooit ge-high thea't dus ik ben erg benieuwd!

Ik ga alle rommel die ik met het eten heb gemaakt even opruimen.Het is namelijk een bende in de keuken!Vind koken erg leuk maar er onploft bij mij altijd een bom hahahaha.

Groetjes!!
Meiden bedankt voor jullie lieve reacties! Wie weet gebeurt er nog een wondertje !

Moon geweldig dat Thomas zo goed groeit en dat je zo van hem kunt genieten. Dus Tessa was ook een drukke baby? Onze zoon ook, wat kunnen kinderen toch verschillen he? Dat vind ik heel bijzonder. Wat je haaruitval betreft, ik meen me te herinneren dat dat nog wel even door kan gaan. Ik verlies eigenlijk altijd best veel haren, als ik m'n haren was dan voornamelijk (je verliest er toch gemiddeld 50 per dag?). Toen ik zwanger was stopte dat helemaal! Voor m'n gevoel heb ik tijdens m'n zwangerschap geen enkele haar verloren maar daarná verloor ik volgens mij alles wat ik al die maanden had vastgehouden en nog veel meer hahaha. Maar ik kan me goed voorstellen dat je schrikt als je kale plekken denkt te zien! Hoor je dat als kapster niet vaker van andere moeders? Ik verwacht dat als je normaal gezond eet en je hormoonhuishouding straks weer op orde is, dat het dan vanzelf weer goed komt hoor!

Tot later allemaal!
Moon: mijn haar valt ook met bossen uit. Echt niet normaal meer. Ik heb een heel spoor achter me aan. Zelfs Joep heeft ze op zich als ik hem verzorgd heb...beh. Ik heb ook allemaal van die korte piekhaartjes tussen mijn lange haren zitten. Ik denk dat ik volgende week mijn coupe maar eens moet laten bijwerken, want het model is ver te zoeken nu. Dat ligt volgens mij ook in het doucheputje...getver..zo'n dode rat lijkt het wel.

Met Joep gaat het prima! Lekker kakelen, steeds harder en gekker. Ook zijn lach is hij aan het uitbreiden. Als hij moet lachen dan gaat hij dat zo gek mogelijk proberen te doen. compleet met bellen blazen...ik lig dan ook in een deuk. Zijn handjes eet hij bijna helemaal op. Hij duimt niet echt, hij kluift meer. En hij produceert daarbij heel veel slijm. Mijn moeder zegt dat ie een tandje krijgt. Ik hoop nog ff van niet. Ik geef nog steeds volledige BV en dat gaat super. Dat wil ik ook echt 6 maanden vol gaan houden...liefst zonder tandjes .

Vanaf dit weekend ga ik weer sporten, bodypump en fitness. Mijn conditie en energie zijn zó gekelderd, daar moet wat aan gebeuren. En ik wil ook van die laatste 5 kg af. De afgelopen weken ben ik heel erg moe geweest. ff een dip. Ik ben echt een hormonenbom; huil om iedere scheet...vreselijk! Over 4 weken weer aan het werk. Ik moet nog even zin maken..zie er wel tegenop. Directeur is niet echt aardig voor mij. Hij heeft geen zak voor me geregeld. Misschien moet ik zelfs met 2 mensen een groep delen. Ik 3 dagen en die andere ieder 1. Naja, dat zie ik dus totaal niet zitten. Ik vrees ook dat ouders dan ook de gordijnen in gaan...en terecht! (de details vertel ik jullie wel op onze date)

De komende 4 weken ga ik echt nog even heerlijk genieten van de vrijheid...lekker doen wat we willen!

Tot heel snel!

kus van Purper
Goeiemorgen meiden,

Moon, wat fijn dat Thomas zo goed groeit.

Lekker blijven genieten van je mannetje meis. Het gaat zo hard.

Ik had ook enorme last van haaruitval na mijn zwangerschap, volgens mij bij Roán ergen dan bij Esmée. Hele plukken kwamen er uit, ik hield echt zo'n vlaskoppie over voor mijn gevoel, maar gelukkig is het goedgekomen. Dus nog ff geduld, als je hormoonhuishouding weer op orde is zal je haar ook wel goed komen.

Purper, Joep is dus ook zijn eigen stemmetje aan het ontdekken. Leuk hé? Zo heerlijk om naar dat gebrabbel te luisteren. Roán kwijlde ook best veel in het begin hoor, hoeft niet persé het door komen van tandjes te zijn. En zelfs met tandjes schijn je gewoon bv te kunnen geven.

Bijna weer aan het werk dus meis. Pff ik weet nog hoe moeilijk ik het vond bij Esmée om weer aan het werk te gaan. Bij Roán had ik er minder last van omdat ik echt veel zin had om weer te gaan werken, maar ook bij hem had ik wel even moeite om hem achter te laten op het kdv. Ze zijn nog zo klein.

Ik hoop dat je het wel weer leuk krijgt op je werk, belachelijk trouwens dat de directeur niks geregeld heeft. Dat is een lekkere terugkomst dan. Ik persoonlijk zou als ouder niet blij zijn als mijn kind drie verschillende leraren krijgt!!

Maria, wij blijven mee hopen hoor meis.

Hier gaat alles zijn gangetje. Vorige week heeft hier een buikgriep ofzo rondgewaard. Eerst was Roán ziek, spugen. Toen ik en daarna Mark ook nog. Esmée is de enige die nergens last van had. Ik ben nog steeds wat gammeltjes en naar in mijn maag maar goed.

Roán wordt vrijdag alweer 1 jaar. Morgen gaat hij trakteren op het kdv. Zucht, wat is het hard gegaan zeg. Vrijdag zelf komen alleen mijn schoonouders even op de koffie. Zaterdagmiddag vieren we zijn verjaardag. Ik heb er zin in maar tegelijkertijd vind ik het best dubbel. Hij is gewoon baby-af. En aangezien hij ons laatste beebietje was moet ik wel even slikken.

Maar goed, we genieten volop van hem. Hij is zo vrolijk en gezellig. Kruipen doet hij nog niet, hij tijgert er vrolijk op los. Maar hij gaat steeds op zijn voeten staan en trekt zich al op dus we vermoeden dat hij het kruipen over gaat slaan.

Met Esmée gaat het ook goed, heeft het prima naar haar zin op school. Afgelopen vrijdag is ze voor het eerst uit spelen geweest en vanmiddag komt ze met een ander meisje spelen.

Leuk hoor.

Tja met mij gaat het nog op en af. Wil er hier niet te veel over zeggen, zal ik op de groep wel weer doen. Pieken en dalen hier zeg maar.

Nou meiden, ik ga wat doen hier, zometeen even met Roán naar de winkel.

Liefs Luna
Ohja, ik ben trouwens maandag in een nieuwe functie begonnen. Ik vervang een collega die met zwangerschapsverlof is. Ik ben nu tijdelijk afdelingssecretaresse van de afdeling waar ik al werkte. Ik werk veel voor de beleidsmedewerker kwaliteit. Beetje ICT achtige functie. Heel veel met een aantal lastige programma's werken waar we onze processen e.d. in hebben staan. Wel heel leuk, nieuwe uitdaging.

Dit doe ik tot half februari en ik hoop dat ik daarna door kan stromen naar een andere functie, anders moet ik terug naar mijn oude werkplek. Maar dat zien we tegen die tijd wel weer.
luna: alvast gefeliciteerd met je zoon, overmorgen! nu alweer 1 jaar? heb soms het gevoel dat het bij jullie nog sneller gaat dan hier. haha....

moon; over dat haaruitval, daar heb/had ik ook last van. ik kam/borstel mijn haar nooit ('s morgens even mijn vingers erdoor en als ik mazzel heb zit t goed) en als ik het dan was komt al dat losse haar natuurlijk mee. als ik cremespoeling gebruik is het wel veel erger! dus misschien even de cremespoeling laten staan? of is dat weer geen optie voor jouw haar?

mmm, misschien hebben we de 22e nog wel meer over te praten dan alleen onze beebs... moet toch niet gekker worden, haha!!!

hier gaat alles z'n gangetje. verveel me best, zoveel thuis en niet werken.

met grote zoon gaat het erg goed in de brugklas. hij heeft het heel goed naar zijn zin, en is ook erg trouw met huiswerk enzo. had ik niet verwacht. binnenkort komen de eerste cijfers binnen, dus ben benieuwd.

kleine meisje doet het super. wij hebben het idee dat het een hele slimme tante is, maar vooral lief en vrolijk en heerlijk makkelijk. ze kan al springen (voetjes komen zelfs al "los" van de vloer), op 1 been staan en ronddraaien. ze zegt alles na, geeft antwoord op vragen en begrijpt al heel veel opdrachten. ik kan al best een "gesprekje" met haar voeren. lachen!

ladies, hebben jullie ook zo'n zin in de 22e? ik wel hoor! veel meer dan steeds hier lezen en typen ... oeps, sorry...

tot over een paar weken!

wil
Joehoe,

Wil, wel gezellig de 18e komen hoor, anders zit je zo in je eentje te high tea-en

Wat een lappen tekst is er weer geschreven, ben hier al zo,n 3 weken niet geweest dus moest even bijlezen.

Maria, beetje errrrug laat maar hier ook alle medeleven, ik kan me zo goed indenken dat het zo frusterend is, vindt het ook erg dapper hoe je er mee om gaat.

Luna, vervelend dat de ziekeboeg bij jullie is geweest, hopelijk weer voor een lange tijd.

Moon, de kermistent was SUPER, manlief en ik waren voor het eerst weer samen stappen en Joost sliep bij opa en oma. Een oud collega van mij is Volendamse en die had alle kaarten geregeld dus heb er geen moeite voor hoeven doen. Grappig dat we op hetzelfde feest waren maar elkaar niet gezien hebben, al weet ik niet of ik je herkend had met alle borrels die ik gedronken had (vond tijd om weer es los te gaan )

Fijn te lezen dat het met alle kids zo lekker gaat, de ene gaat een beetje brabbelen en de ander gaat voor het eerst een middag spelen of is druk met huiswerk.

Leuk al die leeftijden.

Hier verder alles goed, Joost is nu 14 maanden, 12 kilo en 83 cm groot. (vorige weer CB geweest voor voorlopig laatste inentingen)

Ik weet niet meer of ik al gemeld had waar ie allergisch voor is: pinda's, soja, kippeneiwit en alle soorten knaagdieren (als huisdier dan he...) Eigenlijk gaat het wel, hij eet (behalve pindakaas) alles en heeft vaak na het avondeten wat rode vlekken maar die trekken snel weg. Van de week per abuis een cakeje met een poppetje erop gegeven, die zat vast op wit creme. dat bleek dus opgekopt eiwit te zijn, ja dan heeft ie echt jeuk, rode vlekken (leek wel een clown) en bultjes. Als ie daarna poept zijn ook zn billetjes helemaal rood. Dus mama heeft weer wat geleerd, geen creme meer.

Nou, ik zou zeggen: Toedeloe and i see u (de 18e, he wil!!)
oeps....

haha....

ik word er niet slimmer op, met thuis zitten. dat zien jullie.

tot de 18E!!!

ps bedankt voor de tip swane

wil
Wat een stilte hier....

Bewaren we alle gespreksstof voor onze date?

Gutje: ik ben ondertussen wel héél benieuwd hoe je buik eruit ziet. Kun je nog ff een foto maken en plaatsen op de group?

Hier is het druk druk met Joep. Hij is erg huilerig de afgelopen dagen...pfff....ik heb het gevoel dat er een tandje aan komt. Overal op knabbelen en rode warme wangen.

Helaas nog steeds niet doorslapen...boehoeee...en ik moet de 20e weer aan het werk. Ben erover aan het denken om als laatste voeding FV te gaan geven. Dus de hele dag BV en voor het slapen FV. Ik heb het gevoel dat de BV zó lichtverteerbaar is, dat ie 's nachts weer honger heeft. Wat zouden jullie doen? Tips?

Ow, hij is wakker! Tot later...

Kus Purper
hoi purper!

ik zou het proberen! volgens mij doen wel meer moeders dat hoor, als ze weer gaan werken. je hebt je slaap hard nodig straks!

succes!

en ik denk ook dat we alles aan het opsparen zijn voor de 18e.

ladies, we zijn toch niet bang dat we nilks te lullen kletsen hebben???

wil
Hai meiden,

ik ben ondertussen weer een jaartje ouder!Afgelopen zondag ben ik alweer 30 geworden!Vind het vreselijk!!Het klinkt meteen zo oud!29 klinkt een stuk jonger!

En gister waren we alweer 5 jaar getrouwd!Heb een pachtige bos bloemen gekregen en een weekendje weg!En om me helemaal dood te schamen.......ik had NIKS!Erg hè?Gewoon niet aangedacht om iets te kopen!!!!Nou ben ik eigenlijk al de hele week een beetje de kluts kwijt hoor!!Zal wel komen omdat ik weer een jaar ouder ben hahaha.

Purper:Dan zou hij erg snel zijn met zn tandje maar het kan wel!Thomas kauwt ook op alles maar er is nog geen tandje te bekennen!

Wil Joep al een beetje gaan draaien??

Ik ben ondertussen afgebouwd met de bv.Ik was het ineens zat en dan moet het het liefst ook meteen vandaag over zijn.Maar ik heb het netjes afgebouwd en was er in 3 weken vanaf.

Ook ik heb het sporten weer opgepakt maar gek genoeg was ik helemaal niet zo stijf.Het lijkt wel of ik een beter conditie heb dan voor de zwangerschap.Heb zelfs een hele zware buikspiersessie overleefd!Daar stond ik echt van te kijken want dat was de tweede keer dat ik ging sporten.Vanmorgen heb ik een pilates les gedaan.Dat is ook erg lekker.Het is dat ik normaal werk op zaterdag (was vadaag eindelijk eens vrij!) anders was ik dat elke zaterdag gaan doen.

En wat balen dat de directeur niks heeft geregeld zeg!Ik ken hem niet maar vind het zo al een eikel hahaha.Hoop dat ie nog wel wat beters voor je heeft!

En wat de voeding betreft,je kunt misschien s'avonds idd een fv gaan geven met misschien een beetje rijstebloem erin.Maar Thomas slaapt ook nog niet door hoor.Heel af en toe pakt hij eens een nachtje.Dat is dan ook wel meteen echt geneiten als hij dat doet hahaha.

Swane:Wat zielig dat Joost zo allergisch is voor die dingen!Dan moet je altijd zo ontzettend goed opletten!

En in de tent was het idd erg leuk!!Maar ik had jou ook niet herkend hoor!Had ook 2 flessen Rosé achter mn kiezen.Gek genoeg geen een dag ziek geweest terwijl ik toch echt wel veel heb gedronken!Maar dat is alleen maar goed!Want een kater is ook niet alles!Was jij wel ziek de volgende dag??

Luna: Hoe bevalt je nieuwe functie??Heb je het een beetje naar je zin?

Wat worden je kindjes snel groot hè?Gefeliciteerd nog met Roán's verjaardag!Alweer 1 jaar.Wat gaat de tijd toch ontzettend snel.En je meiske bij een vriendinnetje spelen.Dat vond ik wel gek hoor toen ze voor het eerst bij een vriendinnetje van school ging spelen.Echt zo officieel.

Maria:Hoe is het met jou?Moet wel vaak aan je denken hoor!En in gedachten duim ik erg vaak voor je.

Wil: Met jou gaat ie ook wel lekker hè....de 22e hahahaha.Zit je idd in je uppie!!

Fijn dat het met je kids zo lekker gaat!Lijkt me een heel lekker gevoel als je zoon het zo goed doet op school.Is ie al een beetje aan het puberen of valt het nog wel mee?Zo meteen heb je twee pubers....1 echte en een peuterpuber hahahaha.Norah lijkt me trouwens ook idd een echt schatje als ik die foto's zo zie van haar!

Gutje:Hoe gaat het met jou??Kun je je rij examen nog doen voordat je gaat bevallen of wil je het daarna weer

oppakken??

Josephine:En?Hoe bevalt het getrouwde leven? hahaha,grapje.

Ik ga mn bedje opzoeken.Denk dat er bij ons ook een beetje ziek aan zit te komen.Mn man heeft al een paar dagen diaree en is nu stijf.Hij geeft zn nek de schuld dat ie stijf is maar ik zeg dat hij een griepvirusje onder de leden heeft!Als hij mij maar met rust laat!Ziek zijn kan ik niet gebruiken!

Groetjes!
Ben vanmorgen met Thomas bij het CB geweest en hij is GROOT!Hij is nu al 67 cm en weegt 7940 gram!!!!Hij is dus zn gewicht ruim verdubbeld en in lengte 19 cm gegroeid in 4 maanden tijd!

Ga me weer even bezig houden met het huishouden anders ga ik alles opeten wat los en vast zit!Heb namelijk megatrek!
Moon, nog van harte met je verjaardag!! 30 is idd een mijlpaal, maar het went snel hoor. Ik word deze maand alweer 35.

Ik heb gelijk Niels zijn boekje erbij gepakt. Niels was met 4 maanden ook 67 cm (idd tegen de bovenste lijn), maar woog wel iets minder: 7435 gram. Ik ben benieuwd hoe groot en zwaar hij nu is. Binnenkort weer naar het cb, hij is bijna 18 maanden.
quote:purper schreef op 04 oktober 2008 @ 12:10:

Wat een stilte hier....

Bewaren we alle gespreksstof voor onze date?

Gutje: ik ben ondertussen wel héél benieuwd hoe je buik eruit ziet. Kun je nog ff een foto maken en plaatsen op de group?

Hier is het druk druk met Joep. Hij is erg huilerig de afgelopen dagen...pfff....ik heb het gevoel dat er een tandje aan komt. Overal op knabbelen en rode warme wangen.

Helaas nog steeds niet doorslapen...boehoeee...en ik moet de 20e weer aan het werk. Ben erover aan het denken om als laatste voeding FV te gaan geven. Dus de hele dag BV en voor het slapen FV. Ik heb het gevoel dat de BV zó lichtverteerbaar is, dat ie 's nachts weer honger heeft. Wat zouden jullie doen? Tips?

Ow, hij is wakker! Tot later...

Kus Purper

Volgens mij wordt juist aangeraden om de laatste voeding juist al laatst te vervangen door flesvoeding, omdat ze 's nachts juist het meest last hebben van hun darmpjes. Ik weet niet hoe laat je de laatste voeding geeft, maar je zou ook de een na laatste fles kunnen vervangen. Dus zeg maar die van 19:00 en dan om een uur of 23:00 nog de borst. Maar ik weet niet hoe veel voedingen hij nog krijgt. En als je de laatste fles fv geeft en hij slaapt idd door, dan sta je 's ochtends wel op knappen denk ik. Als je om 19:00 de laatste bv geeft en dan pas 's ochtend weer...

En wat dat doorslapen betreft... Niels is 18 maanden en krijgt 's nachts nog steeds een fles. Volgens mij is het eerder uitzondering dan regel dat ze met 4 maanden doorslapen. Maar 18 maanden is natuurlijk ook uitzonderlijk, het is overigens nog de enige fles die hij krijgt. Hij eet natuurlijk gewoon met ons mee en hij eet eigenlijk heel erg goed, maar de behoefte aan die nachtfles blijft. Wij zijn allang blij dat ie daarna gelijk weer verder slaapt. Zijn zus was ( en is helaas) een veel onrustiger slaper.
hoihoi allemaal

hier alles ok. wel heel veel last van mijn bekken. aan het einde van de dag kan ik bijna niets meer. heb maar een bekkenband besteld in de hoop dat die helpt de keren dat ik dan wel een keer wat moet lopen.

verder rijlessen gaan goed. ik hoop t te kunnen halen voor de bevalling. 30 oktober heb ik mijn theorie-examen. spannend. is erg handig ook want enrom last van vergeetachtigheid enzo hahhaha maar ja.

buik groeit ook goed. zal straks eens kijken of ik hem op foto krijg en of ik hem dan op forum krijg.

gisteren was de infoavond van de verloskundige bij de pufcurcus. als enigste al bevallen, lol. al die bange vrouwen en hun zenuwachtige mannen. was wel grappig haha.

kamertje is ook al ver af. alleen nog de plankjes en schemerlampje en assesoires.

heb verder al hoop alleen de practische dingen zoals lakens en handoekjes etc nog neit en badje moet nog. o ja aankleedkussens ook nog. pfffff.

moon nog gefeliciteerd joh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven