De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
oehh spannend meid! ik hoop dat je ok nog ff lekker slaapt! x
Spannend hoor 12-9. Ik neem ook plaats op de tribune, zet 'm op!
* neemt plaats op de 'tribune' *

* zet wat lekkers neer *

En roept;

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 12-9!

Zet 'm op!
Oehhh, Diej, veul te lekker zo, die tribune, daar komen we voorlopig niet meer af!!!!
* breekt even in... 12-9 ik hoop voor jou dat het doorzet! Je kent me niet maar ik heb ook een zoon Ties en ben erg benieuwd wat voor leuke naam jullie erbij hebben straks! Succes! *
Heerlijk!! *gooit haar voeten omhoog en neemt een hang pause aan en graait naar de bonbons*
jullie zijn wel erg stil voor mensen die op een tribune zitten hoor!!!!!!

Vanaf morgen de nachtdienst weer in,mag 4 nachten achter elkaar dus ben benieuw wat de nachtelijke perikelen weer gaan brengen.

Ik heb van mijn apotheek een andere acpil gekregen ipv microgynon, zou precies hetzlfde zijn en deze wordt wel vergoed...

Nu lees ik wel meer berichten van mensen dat ze andere bijwerkingen hebben, maar volgens de apotheek (daar werkt mijn tante ook) kan dit niet.

Nu kon ik microgynon niet meer doorslikkken sinds ik bevallen ben zonder vroegtijdig bloedverlies te krijgen en met stederil heb ik daar geen last van ....vreemd.... en ik heb sinds een week ook meer last van mijn borsten alsof ze groeien (zo voelt het), hmmm ook een bijwerking?

Blijf het fenomeen raar vinden, steeds moeten wisselen van pil, omdat de ene keer dit vergoed wordt en de andere keer dat....

Hmm ik heb het idee dat ik tegen mezelf lul (komt je dat bekend voor ? woehahahah).

Morgen ff chiropractor bellen want ik zit vast, auw....

Nou 12-9 zet hem op vanacht!!!
hier alles weer rustig.

Ik heb het wel beetje gehad nu, weet dat ik niet moet zeuren ben vandaag pas 39 weken. Maar dacht gisterochtend echt dat het begonnen was en dat ik nu gewoon met beeb in mijn bed zou liggen.
Aaaach lieverd toch

Ik kan het me helemaal voorstellen hoor. Al dat voorwerk en dan geen baby nu, dat is gewoon helemaal balen.

Vandaag Ties nog bij je ouders? Probeer een relaxdagje voor jezelf in te plannen, lekker in bad - tijdschriftjes lezen - beetje rommelen. Of ga juist helemaal los met shoppen dat kan ook opbeurend werken.

Je mag zeuren hoor mop, we snappen het allemaal.
Eems, ik heb dat ook. Ik vind het ook een raar idee dat je steeds van pil moet veranderen. Basis is hetzelfde maar er zit altijd het een en ander anders in. Ik heb het idee dat ik wat meer dipperig ben en dat m'n libido nog lager is dan die al was * rood *... Maar misschien ligt dat ook wel aan de blaadjes die van de bomen vallen. Of m'n algehele gevoel van onbehagen. Dus toch maar gewoon eventjes aankijken. Op gezondheid is er ook een topic over he?! Maar dat had je vast al gezien, jij hangt nog wel eens rond op de G-spot
G-spot woehahhaha!!!

Maar klopt ik had het daar ook gelezen ... volgens mijn tante kan het echt niet, omdat de werkende stoffen echt hetzelfde zijn.....blijft maf

12-9 jammer meid, maar goed denk maar zo, met voorwerk gaat het straks iets makkelijker! Ik hoop dat het snel weer op gang komt! kussie
Oooooooooooooooooooow wat jammer 12-9. Ik kan me he-le-maal voorstellen hoe je er van baalt hoor! Als die stomme valse starts. Ik hoop maar dat je meisje er strax zo uit floept!

*neemt nog een achtergebleven bonbon*

Hej ik had ook die andere pil, die hetzelfde zou zijn als microgynon, maar wel vergoed werd. Kan me alleen niet zo de bijwerkingen herinneren, ik heb hem niet zo lang geslikt

Hera, en hoe was het vannacht? Hoe begonnen bij jou je bekkenproblemen? Ik ben nu ruim 18 weken en krijg ook last van mijn bekken. Ik baal er echt van, want de vorige keer kreeg ik wat ik nu heb, pas met 30 weken en werd het steeds erger. Nu begint het dus nu al. Zeer schaambeen , pijn als ik mijn linkerbeen optil en als ik veel doe (zoals gisteren 2 uur wandelen, slentere met Lena) dan heb ik wel echt pijn. Maar op zich trekt het ook wel weer weg als ik daarna een uur rustig zit ofzo. *klaagklaag*

DDDL voor je dip . Zijn het vallende blaadjes? Je lichaam wat niet doet wat jij wil? Of iets anders? Hou je het een beetje in de gaten?

Eems, succes met de nachtdienst!!

Heb net Lena weer naar school gebracht. Wederom was ze te druk om nog naar me te zwaaien . Ze houdt thuis hele verhalen over school. Ze houdt sowieso hele verhalen, over van alles en nog wat en dan kan ze echt chagerijnig worden als ik even niet luister. Ze wil steeds alles "gezellig met mama doen" of "lekker samen" . Daarna naar de ah voor boodschappen, maar die tassen kan ik ook al niet meer zo goed tillen.

Gisteren het weer goed gemaat met mijn zusje. Gelukkig, want ik zat er echt mee en zij ook bleek Ik ben daar cht wel heel blij om, hou helemaal niet van ruzie.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Aaaah 12-9 Wat klote meid. Alle het voorwerk is hopelijk niet voor niets. Straks gaat het allemaal wat makkelijker. En, klagen mag hier altijd, snappen je helemaal hoor!f Neem vandaag een heerlijke relaxdag, je weet niet hoe je er morgen voor staat, toch? Dikke kus!

Frans, wat fijn dat het weer goed is met je zusje. Gelukkig maar. Ruzie is ook niet fijn.

Hera, hoe was het vannacht?

Nou de verjaardag van mijn broertje was geslaagd. Super gezellig. Wij hebben hem geld gegeven. Niet zo leuk maar hij wilde graag sparen voor de wat duurdere dingen. Dus vandaar.

Ga nu even wat in huis doen en vanmiddag nog even lekker shoppen.

Fijne dag!
Aaaah jammer 12-9! Hoe gaat ie nu?
Shit dat is balen 12-9 kan me voorstellen dat het een flinke teleurstelling was. Maar hopelijk ben je nu bezig en heb je vanavond de baby in je armen.

Frans, dat is niet leuk. *graaf even diep in mijn geheugen hoe het bij mij begon*

Last van mijn schaambeen, spieren over mijn billen, stuitje, been die uit viel.

Hou het goed in de gaten Frans en geef dit wel even door aan de vk als je heen gaat. Probeer je bewegingen af te wisselen en af en toe even een half uurtje plat te gaan liggen.

Amy, zag er gaaf uit op hyves. Leuk dat Sara zo genoten heeft van haar bezoekje.

Do, super zoveel zwemmers (of hoe noem je dat) maar in elk geval blijf ik duimen.

Jac, je miss sporty al gevonden?

DDDJ, hoe is het?

Nala, het was een geslaagd weekend begreep ik van hyves.

Brabbel, 1e werkdag weer overleefd? En begint Kaj al te wennen aan het drankje?

23:30 begint Nick ineens keihard te huilen. Dus erheen even getroost en hij viel weer in slaap.23:45 weer opnieuw. Dus even bij ons in bed, riep hij af en toe au, au, kus?

En als ik dan vroeg waar riep hij au, au.

Dus ik heb je zere oren? Ja

Heb je pijn in je buik ? ja

Heb je pijn aan je haren?

Wil je gewoon een kus? JA!

Uiteindelijk wou hij heel dicht tegen me aan liggen en zo zijn we (hoofd tegen hoofd, zijn hand op mijn wang ) in slaap gevallen. Later weer terug gelegd in zijn eigen bed.

Luke heeft het 1e deel van de nacht goed geslapen en daarna weer wat minder. Merk wel dat ik nu meer slaap want ben toch moe. Net alsof je lichaam er nu pas aan toe geeft of zo....lekker vaag.

Kreeg vandaag nog een goeie tip van een vriendin. Haar dochter is ook vaak verkouden en zij geeft haar dan van VSM een kuur van 7 dagen tegen verkoudheid/hoesten etc. Schijnt erg goed te helpen. Dus ik heb ook het direct voor Nick gehaald, misschien komt hij er dan ook echt vanaf.

Vanavond komen de collega's van mijn man op kraambezoek. Let op:

die mensen komen onder werktijd en krijgen daar dus een paar uur (ongeveer 1 1/2 a 2 uur) vrij voor.

Mijn man mag later beginnen zodat hij er ook bij kan zijn

Ik was helemaal toen ik dat hoorde.

Nu ga ik eten.

Groetjes
Aparte discussie is hier gaande, bij de pilstoppers

Hera, ja, Amy heeft de parfum ontdekt, goed he!

@ Lief, zo in slaap vallen zeg, zoet..handje op je wang!

Hoe was het kraambezoek? Hoe oud is Luke eigenlijk alweer? Vind het moeilijk bijhouden hoor, met de tweederondekindjes! Het gaat allemaal veel sneller.

Frans, rustig aan doen!

12/9. inmiddels mss toch ...?? *duimt*

Over duimen gesproken:

Do: ik had eergisteren een kaars voor je aangestoken op de schouw en ben even later -boven- in bad gestapt (afkoelen van de Miss Sporty-discussie haha) En verhipperdepip, héél de kaars vergeten! Na een uurtje of wat snel naar beneden gerend, maar alles was goed gegaan

Nou trusten allen!
Ff alleen ego, zal van de week ff bijlezen en op iedereen reageren, maar daar is het nu een beetje laat voor. Mijn bedje roept me al een tijdje...

Met de dog gaat het gelukkig iets beter. Hij loopt en rent volop, maar is hij eenmaal binnen, ligt 'ie alleen maar in z'n mandje...

Verband is er vanmorgen af gegaan. Maar ziet er nog nie echt lekker uit...

Ik heb een grandioos weekend gehad. Had het hele weekend een bruiloft. Vent zijn neef ging trouwen.

Ze trouwden in het Openlucht museum en daarna naar Zevenaar. Daar zaten we op een soort van camping. (sliepen niet in tenten hoor) Hadden een paar accomodaties tot onze beschikking.

Was zo gezellie met al die neven/nichten/ooms en tantes.

Lekker gedanst, bbq gehad en gister tienkamp. Ik heb op mijn petekind gepast. Lekker zitten knuffelen de hele dag met hem.

Gisteravond pas laat weer thuis...

Vandaag had ik een klantje en in ons nieuwe huis gekeken! Zal van de week ff foto's plaatsen.

Ga nu mijn bedje opzoeken, want moet morgen weer werken op het KDC.
hi meiden..

12-9 ff volhouden meis.. bij mij heeft ananas geholpen, of het nou toevallig is of dat het nou echt werkte, die avond is mijn water gebroken !!

Beetje laat met reageren, maar DDDJ wat erg zeg van je neefje.. dat er zovel factoren mee speelen en dat er zo`n zoekactie gaande moet zijn.. voor een gescikte donor.. We hebben overal altijd antwoorden op maar dit niet..Erg hoor

hhmm meer weet ik niet meer !! Sworry

Oh je Hera super dat Luke het zo goed doet met behulp van de chiropractor.

Kaj drinkt nu 3 kwart drankje en kwart eigen voeding en zo langzaam over na gehele fles. Het gaat goed, meneer slaapt nu ook veel meer op een dag, lijkt net of de vakantie hem ritme heeft gegeven.. `s avond slaapt hij ook goed in, geen geheibel meer met de wagen, gewoon lekker in zijn bedje.

Hij is in 6 dgn tijd ons bijgekomen.. goed he !!! Nou huppa lekker vetmesten hihihi
Even snel update. Gisteren hele dag rustig. Wel naar vk geweest, waarschijnlijk indalingsweeen geweest. Hoop nu eigenlijk dat het rustig blijft tot na vrijdag.

Ga nu, ties gaat zwemmen met man. Ga mee kijken en daarna nog even nieuwe schoenen kopen voor vrijdag.
Ik hoop ook voor je 12-9 dat het rustig blijft. Wel irritant!

Jac, fijn dat je miss sporty hebt gevonden. Luke is alweer 6 weken.

Nala, wauw een heel weekend feest. Hopelijk knapt je hond snel weer helemaal op.

Brabbel, wat goed dat Kaj al een ons is aangekomen en al zoveel van die voeding drinkt. En ook nog lekker aan het slapen, super!

Vandaag naar de vk voor nacontrole en vanmiddag naar de chiropractor, hopelijk de laatste keer.

Luke kwam vannacht netjes om de 3 uur en heeft de hele tijd op zijn rug in zijn eigen wieg geslapen. Dus wij zijn erg tevreden.

Net Nick weer naar de psz gebracht, hij is zo enthousiast. Geweldig om te zien. De juf vertelde ook dat het erg goed gaat.

Spring nu even onder de douche tot later
@ Amy, geef je je adres nog efjes door? Dan kan ik me alvast druk maken
Ohh en Frans fijn dat je het weer goed gemaakt hebt met je zus. Wat schattig dat Milena alles samen wil doen (kan me voorstellen dat het niet altijd handig/gezellig is )

Je moet ook niet met zware tassen gaan tillen/sjouwen! (ze hebben een bezorgservice van de AH )

Even serieus, Frans kijk echt uit met wat je doet en luister goed naar je lichaam.
Goedemorgen!!

Eems, wat lief van je dat je het luchtje van Jas gevonden hebt!! Of nou ja, lief dat je gezocht hebt natuurlijk en super dat je ook gevonden hebt .

Hera, je hebt gelijk, maar dat vind ik wel erg moeilijk. Ik vind namelijk maar dat ik altijd alles moet kunnen en ik word er echt chagerijnig van als dat niet gaat. Nu heb ik ook nog het idee dat ik het moet verdedigen tegenover vent die ook maar vindt dat alles moet kunnen. Niet omdat het zo'n eikel is (haha of nou ja soms een beetje dan), maar omdat hij het zich niet goed kan voorstellen.

Het gaat wel beter met Luke he? Super dat die chiropractor geholpen heeft!! Lief dat Nick zo graag lekker dicht bij jou wil zijn, maar ook niet zo erg handig. Haha zeker niet als je zelf wil gaan slapen

DDDJ, hoest vandaag?

Jas, ik mis je grap. Welke discussie heb je het nu over???

*baalt dat ze het niet snapt* Meeten lijkt me wel leuk eigenlijk, maarreh ik wacht even af welke datum eruit komt .

Brabs, jeujjj goed van Kaj! En hij gaat zo wel wennen aan de powerfood he? Utgaathelemaalgoedkomen! Weet je al wanneer hij voor buisjes moet?

Noa, wat heb je geshopt dan he?

Hier weer alles ok. Vannacht met een kussen tussen mijn benen geslapen. Haha dat ligt raar, maar helpt echt! Vanochtend voelde ik mijn bekken al weer wat minder. Net even bij het tuincentrum geweest om een heggeschaar te kopen en dan ga ik de prikheg die voetgangers probeert te vangen maar eens te lijf

*iemand een chokotoff?*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
12-9 ik vroeg me nog af of jullie nog dat leuke bedje voor Ties hebben. Iemand zou hem toch gaan maken? Of hebben jullie een ander bedje gekocht? Of dat die boomhut en dan de dure versie?
Ja hoor, ik ben weer zwanger: zit weer te snikken bij het topic welk gedichtje had je op je geboortekaartje. Zucht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven