Mode & Beauty alle pijlers

Hoe te combineren?

23-08-2015 10:17 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,

Voor een bruiloft die ik over zo een twee weken heb, heb ik een gelijk soort jurkje als onderstaand alleen dan lichtgrijs

https://www.steps.nl/dame ... erking-wit-ts1510262031kw

Nu wil ik er zwarte pumps op doen maar weet niet hoe verder te combineren. Tips ?
quote:troelalaaaatje schreef op 23 augustus 2015 @ 11:01:

[...]

Jouw mening, niet de mijne hoor.

Het ligt er overigens aan wat voor pump. Is het een zware dichte pump dan vind ik het echt niets voor zomer. Is het een zwarte open schoen kan het wel.

En toch zou ik in combi met dit jurkje voor kleur gaan.

Ik had het ook over de kleur an sich, alhoewel ik zwarte pumps ook gewoon ok vind.

Ik bedoel niks mis mee:

Met een gewone zwarte pump wordt het wel een beetje zwaar en is het niet zo zomers. Kies dan voor een opengewerkt hooggehakt sandaaltje in zwart. Een felle kleur is ook mooi, helemaal als je gebruinde benen hebt. Ik zou gaan voor een felle kleur, suede, killerheels, peeptoe.

Combineer in elk geval je tas met je schoenen. In het jurkje gebeurt namelijk al genoeg.

Leuke jurk overigens.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Met zilver

Met paars

Roze

Geel

Star, die zwarte schoen kan prima in de zomer!

Dat bedoelde ik inderdaad met open.

Een zware dichte pump oogt in de zomer erg plomp en onzomers.
quote:SaveTheDay schreef op 23 augustus 2015 @ 11:17:

Met zilver

[afbeelding]Mooi.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou een beetje een felle perzik kleur combineren
Ik ben nooit zo van de felle kleuren, en zou het meer zoeken in deze richting:

http://www.polyvore.com/g ... eco_shoes/set?id=51231635
Met fuchsia wordt erg hard, vind ik niet zo mooi. Zwart is wel netjes, maar meer op een zakelijke manier. Dat is een beetje saai en degelijk voor een zomerse bruiloft.

Zou zelf voor een lichte neutrale tint of een kleurtje gaan. Geel is leuk, zachtroze, koraal, mintgroen of turquoise kan ook, of zilver/taupe achtig. Er kan heel veel bij. Maar geen jasje doen, dan liever een pashmina. En alsjeblieft niet schoenen, tas, riem, sieraden EN pashmina in dezelfde kleur dat ziet er niet uit. Twee dingen bij elkaar gematcht is mooi, maar dan de derde in een andere tint.
quote:yogayup schreef op 23 augustus 2015 @ 10:32:

Als je geen gekleurde pumps hebt, dan vind ik zwarte ook net zo klassiek staan. Met inderdaad een mooie clutch en eenvoudige sieraden, zoals hiltje ook al zei.Zwarte pumps kan prima hoor. De rest van je outfit is toch helemaal niet zo donker, dus kan best. Lijkt me mooi, zelfs. Als je dan misschien wat kleur erin werkt bij je sierraden/nagellak, is het helemaal mooi!
quote:Jeweethetniet schreef op 23 augustus 2015 @ 11:47:

Ik ben nooit zo van de felle kleuren, en zou het meer zoeken in deze richting:

http://www.polyvore.com/g ... eco_shoes/set?id=51231635Dit vind ik overigens prachtig
Dit is erg mooi jeweethetniet! De kleur van de jurk met kant lijkt erg op de mijne. Thnx! Ik ga naar zo een soort schoen op zoek

Overigens heb ik zelf best wel een bleke huid, iets gebruind maar m'n benen zijn niet zo bruin en worden ze ook niet echt haha. Geel leek me super tof ook, maar door mijn lichte huid kan ik dat niet zo hebben. Wat een top reacties :-) dank allen!
Rood!
Ik zou een nude kleur pump er onder dragen met een soortgelijke kleur clutch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven