Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:Elsa schreef op 23 augustus 2015 @ 01:28:

Doe es lief.
Ik heb er de ballen verstand van uiteraard maar los van de vraag of dat kleurtje helpt met terugvinden is het toch een kwestie van programmeren? Zo van if OP and reaction = 1 forummer then background color is grijs

Domme vraag 2, ik weet dat een tvp een terugvindpost is maar het leest zo irritant als iedereen achter elkaar tvp's plaatst. Waarom niet gewoon een korte reactie in het topic?
quote:TardarSauce schreef op 23 augustus 2015 @ 01:45:

Ik heb er de ballen verstand van uiteraard maar los van de vraag of dat kleurtje helpt met terugvinden is het toch een kwestie van programmeren? Zo van if OP and reaction = 1 forummer then background color is grijs

ff over nadenken vannacht

( dan moet de TO dus uniek worden gemaakt voor dat topic, lijkt me niet gunstig voor de databelasting maar idd misschien niet onmogelijk)

Domme vraag 2, ik weet dat een tvp een terugvindpost is maar het leest zo irritant als iedereen achter elkaar tvp's plaatst. Waarom niet gewoon een korte reactie in het topic?Dat was een grapje
Je bent zelf een theepot

Domme vraag 2, ik weet dat een tvp een terugvindpost is maar het leest zo irritant als iedereen achter elkaar tvp's plaatst. Waarom niet gewoon een korte reactie in het topic?'Eens' dan maar? Of '+1'?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Op mijn smartphone is het lastig om onderaan op de < knop te drukken: het blokje van de paginanummers is te breed.

Dus ipv < floept dan 'ga naar pagina...' op. Dit was voor de introductie van de grijze rouwranden niet zo.
quote:himalaya schreef op 23 augustus 2015 @ 07:33:

Op mijn smartphone is het lastig om onderaan op de < knop te drukken: het blokje van de paginanummers is te breed.

Dus ipv < floept dan 'ga naar pagina...' op. Dit was voor de introductie van de grijze rouwranden niet zo.Eens. Ik klik ook steeds mis. Het klikgebied van het pijltje is te smal en dat van de nummers veel te breed.
.
Hoe kan het dat ik op mijn voorpagina mijn eigen plaatje,(een moeilijk kijkende baby) en in topics en op mijn persoonlijke pagina een een of andere gekke paddenstoel als plaatje heb?!

Hebben meer mensen dit?
quote:OldWood schreef op 23 augustus 2015 @ 08:14:

Hoe kan het dat ik op mijn voorpagina mijn eigen plaatje,(een moeilijk kijkende baby) en in topics en op mijn persoonlijke pagina een een of andere gekke paddenstoel als plaatje heb?!

Hebben meer mensen dit?Als ik op jouw profiel kijk zie ik ook die baby.
quote:OldWood schreef op 23 augustus 2015 @ 08:14:

Hebben meer mensen dit?

Ik zie ook zoals het hoort de moeilijk kijkende baby op je profiel. Mocht je hier last van blijven houden, stuur dan even een mailtje naar forum@viva.nl. Dan gaan we onderzoeken waar het door komt.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
Het markeren (op wat voor wijze dan ook) van de berichten van TO, is zoals gezegd geen aanpassing waar we op dit moment prioriteit aan kunnen geven.

Je kunt, zoals een aantal forummers aangaven, de loepfunctie gebruiken of een tvp plaatsen om snel geplaatste reacties terug te vinden.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
quote:Het markeren (op wat voor wijze dan ook) van de berichten van TO, is zoals gezegd geen aanpassing waar we op dit moment prioriteit aan kunnen geven.Ik neem aan dat dat helemaal niet gaat komen? Er is 1 iemand die daar om heeft gevraagd?
quote:himalaya schreef op 23 augustus 2015 @ 10:39:quote:Het markeren (op wat voor wijze dan ook) van de berichten van TO, is zoals gezegd geen aanpassing waar we op dit moment prioriteit aan kunnen geven.Ik neem aan dat dat helemaal niet gaat komen? Er is 1 iemand die daar om heeft gevraagd?

Wij hebben hier meerdere verzoeken voor ontvangen, maar gaan er zoals gezegd geen prioriteit aan geven.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
Het is denk ik al opgelost, heb nu de baby weer in topics en op mijn persoonlijke pagina.

Volgende keer maak ik er een screending van, mocht het weer gebeuren.
quote:OldWood schreef op 23 augustus 2015 @ 11:44:

Het is denk ik al opgelost, heb nu de baby weer in topics en op mijn persoonlijke pagina.

Volgende keer maak ik er een screending van, mocht het weer gebeuren.Fijn!
En dat navigeren naar vorige/volgende pagina? Ik had dat een aantal pagina's terug ook al gemeld...

Hij springt bij annuleren niet meer terug naar de eerste pagina ipv waar ik was, maar het blijft irritant. Net als het verspringen door laden.
anoniem_113882 wijzigde dit bericht op 23-08-2015 18:42
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Tags werken niet. Iig de B Als ik tekst vet probeer te maken word mijn bericht geplaatst.
Beste forummers,

Vandaag zal er om 12.00 uur wederom een aantal technische verbeteringen live worden gezet. Daarom zullen we van 12.00 uur tot 14.00 uur offline zijn. Vorige week zijn er een hoop uiterlijke wijzigingen aangepakt waarvan er een aantal eigenlijk deze week pas live zouden gaan. Deze week zijn er daardoor vooral aanpassingen aan de achterkant, om de werking van het forum te optimaliseren. Hierbij een overzicht van de merkbare/zichtbare veranderingen:

• De door jullie aangevraagde paginering aan de bovenkant van de pagina’s wordt toegevoegd

• Ongelezen privé berichten zullen deze dikgedrukt weer worden gegeven (door een bug was dit tijdelijk niet het geval)

• Als je je als nieuwe gebruiker aan wilt melden, krijg je een melding wanneer de desbetreffende gebruikersnaam in gebruik is

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
quote:nina1966 schreef op 23 augustus 2015 @ 19:50:

Tags werken niet. Iig de B Als ik tekst vet probeer te maken word mijn bericht geplaatst.

Heb je nog steeds last van dit probleem? Zo ja, kun je aangeven welke browser/welke versie je gebruikt?

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
De paginanummering bovenaan is fijn!

Maar op de tablet is er nog steeds geen mogelijkheid om "ga naar pagina" te kiezen . Gaat dat ook nog gebeuren?
quote:Grobbekuiken schreef op 24 augustus 2015 @ 15:01:

Maar op de tablet is er nog steeds geen mogelijkheid om "ga naar pagina" te kiezen . Gaat dat ook nog gebeuren?

Wat voor tablet gebruik je? Je zou op alle devices de mogelijkheid moeten hebben om een pagina te kiezen. Bij mobiel kan dit wanneer je op de pagina weergave klikt (bijv. 1/36), op desktop kan het door op de puntjes te klikken. Als je er niet uitkomt, hoor ik het graag.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
quote:Grobbekuiken schreef op 24 augustus 2015 @ 15:01:

Bij de paginanummering zie ik van links naar rechts een knop met een dubbele pijl, enkele pijl, de paginanummers, knop met 3 puntjes en een weer een knop met dubbele pijl.

De knop met de 3 puntjes kun je gebruiken om naar een specifieke pagina te gaan vh topic
Je bent zelf een theepot
Bij mij (op android) staat de paginanummering bovenaan bij het openen van een nieuw topic door de zwarte pijltjes en de naam van de TO.

Bij verversen van de pagina verspringt het naar normaal.
Heb ik ook op Windows Phone.
Bij mij staat op mobiel bovenaan van alles door elkaar. De pijltjes, de to, de plaats reactie knop.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:dolfje schreef op 24 augustus 2015 @ 15:17:

Bij mij (op android) staat de paginanummering bovenaan bij het openen van een nieuw topic door de zwarte pijltjes en de naam van de TO.

Bij verversen van de pagina verspringt het naar normaal.Hier hetzelfde
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven