Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:sabbaticalmeds schreef op 24 augustus 2015 @ 22:40:

Het verspring-probleem is niet verbeterd. Niks verbeterd.

als je halverwege een topic een post wil lezen en je scrolt daarnaar toe dan word je steeds teruggegooid naar de laatste post.

Dit hangt samen met de performance van het forum. Zie mij vorige reactie voor toelichting.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
quote:impala schreef op 25 augustus 2015 @ 08:03:

Ik heb inmiddels toch maar uitgezocht hoe ik een screen shot moet maken. Naar welk adres moet ik die mailen?

Ik zag die advertentie bovenaan vandaag voor het eerst. Maar ik zie hem niet steeds.Dat je 'm niet altijd ziet kan dus inderdaad kloppen. Het screenshot mag je mailen naar forum@viva.nl. Dank voor de moeite!
Als er in een post 2 linkjes staan dan opent de eerste link in een nieuw tabblad maar de 2 de link niet, die komt ipv huidige tabblad
Je bent zelf een theepot
"direct naar beneden" werkt niet als de laatste post van een genegeerde gebruiker is.
quote:SuzanneSuus schreef op 25 augustus 2015 @ 09:20:

Als er in een post 2 linkjes staan dan opent de eerste link in een nieuw tabblad maar de 2 de link niet, die komt ipv huidige tabblad

Dank voor het doorgeven. Dit is bekend bij TD en wordt opgepakt.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
Ik kan geen plaatjes plakken, als ik op het icoontje klik om de link voor een plaatje in te voeren, krijg ik een foutmelding.
quote:JollyJ schreef op 25 augustus 2015 @ 09:24:

"direct naar beneden" werkt niet als de laatste post van een genegeerde gebruiker is.Ahà, is dat het... Ik heb al een aantal keer zitten foeteren waarom die knop daar zit als-ie vaak toch niet werkt, maar ik heb iemand onder de negeer die zeg maar tamelijk actief post. Ik ga er ook eens op letten...
let wel, dit is géén klacht, want die krijgen jullie er teveel.

maar sinds (eer?)gisteren is het hier zo dat als ik een topik inga de paginanrs linksonder de titel staan

en als je daarna naar een andere pagina (IN hetzelfde topik) gaat staan ze weer mooi rechts.

en na het plaatsen van die reply staat het weer links

en dan ga ik op en neer en weer terug naar deze laatste en staat het weer rechts
quote:coolpack2 schreef op 25 augustus 2015 @ 10:24:

[...]

Ahà, is dat het... Ik heb al een aantal keer zitten foeteren waarom die knop daar zit als-ie vaak toch niet werkt, maar ik heb iemand onder de negeer die zeg maar tamelijk actief post. Ik ga er ook eens op letten...

Dank voor de meldingen. Dit is bekend bij TD en wordt opgepakt.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
quote:Honeymoonquiz schreef op 25 augustus 2015 @ 10:12:

Ik kan geen plaatjes plakken, als ik op het icoontje klik om de link voor een plaatje in te voeren, krijg ik een foutmelding.

Ik zag vanochtend een plaatje van je voorbij komen. Kan ik er vanuit gaan dat dit probleem op is gelost?

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
Ik zoekend naar de nieuwe simelys

jeetje wat zijn ze stom zeg! zit zelfs een MSNpoppetje bij, wat een armoe!
Er is een knop 'ga naar beneden', maar ik mis de knop 'ga naar boven'?

In mijn 'beleving' (kijk mij eens integreren hier) was die er voorheen wel.
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
quote:struisvogelnest schreef op 26 augustus 2015 @ 06:14:

Er is een knop 'ga naar beneden', maar ik mis de knop 'ga naar boven'?

In mijn 'beleving' (kijk mij eens integreren hier) was die er voorheen wel.Bij mij zit die er nog steeds hoor: onder het reactieblokje, onder de paginanummering.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:mwa schreef op 25 augustus 2015 @ 21:34:

Ik zoekend naar de nieuwe simelys

jeetje wat zijn ze stom zeg! zit zelfs een MSNpoppetje bij, wat een armoe!Je hóeft ze niet te gebruiken he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik weet niet wat voor opdringerige reclame tactiek dit nu weer is maar ben nu al 4 x ongewenst op de website van bol.com beland terwijl ik toch echt op een topic klikte Maar vlak voor mijn vinger het scherm raakt komt er snel iets van bol tussen door. Windows Phone met Windows 8.1 er nog op.
quote:TardarSauce schreef op 26 augustus 2015 @ 09:02:

Ik weet niet wat voor opdringerige reclame tactiek dit nu weer is maar ben nu al 4 x ongewenst op de website van bol.com beland terwijl ik toch echt op een topic klikte Maar vlak voor mijn vinger het scherm raakt komt er snel iets van bol tussen door. Windows Phone met Windows 8.1 er nog op.Ad blockers zullen toch wel bestaan voor de windowphone?
Oh ja, sinds de laatste update werken vrijwel alle functies pas na de tweede keer aanklikken op ipad, maar ook weer niet altijd
quote:CommunityManagerViva schreef op 25 augustus 2015 @ 13:24:

[...]

Ik zag vanochtend een plaatje van je voorbij komen. Kan ik er vanuit gaan dat dit probleem op is gelost?

Groet,

Sanne

Community Manager VIVAIk heb gisteren 'handmatig' plaatjes geplakt door middel van zelf invoeren van "[img] [/img]" en dat lukte gewoon. Heb net even getest en het icoontje werkt nu ook weer.
quote:JollyJ schreef op 26 augustus 2015 @ 09:07:

[...]

Ad blockers zullen toch wel bestaan voor de windowphone?Vast wel maar eerst omzeilde ik gewoon dit soort fratsen door niet op de desbetreffende reclame te klikken. Vind het belachelijk dat ik dan kunst en vliegwerk moet gaan toepassen omdat ik anders steeds op een site terechtkom die ik niet wil. Op andere sites staan ook zat banners en daar heb ik geen grote moeite mee. Die Bol springt er echter steeds op t allerlaatste moment tussen.
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-08-2015 10:50
Reden: off topic
% gewijzigd
quote:JollyJ schreef op 26 augustus 2015 @ 09:07:

[...]

Ad blockers zullen toch wel bestaan voor de windowphone?Nope.
.
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-08-2015 10:51
% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-08-2015 10:52
% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-08-2015 10:53
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven