Kattenkwaad tips...tegen huisbaas
maandag 24 augustus 2015 om 22:24
Hallo, misschien een beetje een rare vraag, Wie heeft er geweldige tips om kattenkwaad uit te halen voor mijn huurbaas. Ik woon in een pand met een paar andere huurders op basis van antiekraak contract, nu beloofd meneer altijd van alles maar er komt niks van waar. Binnenkort vertrek ik hier en ik wil graag iets blijvend achterlaten, verzin het ajb voor me,.. ik kan niet verder als een stinkend tapijt komen maar daar heb ik volgins google een kat en/of kattenpis voor nodig.
...
Iemand goede tips?
Iemand goede tips?
maandag 24 augustus 2015 om 22:33
maandag 24 augustus 2015 om 22:43
maandag 24 augustus 2015 om 22:48
Je verwart kattenkwaad met kattenpis.
Doe eens gek: laat een bos bloemen en een doos merci achter. Met een heeeel stout briefje waarin staat dat hij het eigenlijk niet verdient, maar dat je hoopt zo bij te dragen aan een betere wereld waarin de huisbaas zijn beloften nakomt.
Doe eens gek: laat een bos bloemen en een doos merci achter. Met een heeeel stout briefje waarin staat dat hij het eigenlijk niet verdient, maar dat je hoopt zo bij te dragen aan een betere wereld waarin de huisbaas zijn beloften nakomt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 24 augustus 2015 om 22:49
Ik kan me best voorstellen dat je met de andere huurders een avondje gaat zitten bomen over wat je zou kunnen doen om een beetje wraak te nemen voor alle niet nagekomen beloftes. Maar dan gewoon voor de gein, gezellig met z'n allen, fles wijn erbij. Maar niet dat je serieus iets vervelends zou willen doen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.