Jongensnamen topic
dinsdag 25 augustus 2015 om 15:06
quote:Carmelia schreef op 25 augustus 2015 @ 14:56:
[...]
haha, echt? weet je zeker dat je er dan niet nu weer een top 202 van moet maken?
Nope
Maar dat komt vooral omdat ik ook al aardig helder heb wat mijn top 5, top 10 of top 20 is. Het is niet eens dat ik echt een heel vaste volgorde heb maar elke dag iets eruit kunnen schrappen vind ik gewoon een heel grappige en leuke manier om jezelf ervan te overtuigen dat de lijst steeds leuker wordt. Al zitten er eigenlijk ook nog wel namen in die ik minder leuk vind dan wat er al uit is gegaan, maar die zijn er dan uit omdat ik zo zeker weet dat ze het toch nooit worden (Cody, Pharrell, Tyler e.d.)
[...]
haha, echt? weet je zeker dat je er dan niet nu weer een top 202 van moet maken?
Nope
Maar dat komt vooral omdat ik ook al aardig helder heb wat mijn top 5, top 10 of top 20 is. Het is niet eens dat ik echt een heel vaste volgorde heb maar elke dag iets eruit kunnen schrappen vind ik gewoon een heel grappige en leuke manier om jezelf ervan te overtuigen dat de lijst steeds leuker wordt. Al zitten er eigenlijk ook nog wel namen in die ik minder leuk vind dan wat er al uit is gegaan, maar die zijn er dan uit omdat ik zo zeker weet dat ze het toch nooit worden (Cody, Pharrell, Tyler e.d.)
dinsdag 25 augustus 2015 om 19:04
quote:Carmelia schreef op 25 augustus 2015 @ 14:51:
wat vinden jullie van
Hajo,
Stige,
Sige,
Tobe,
Sverre,
Jep,
of Joas?
(voor een jongen )
Joas vind ik leuk
Sverre prima
Hajo vind ik zelf niet zo leuk, maar op zich een prima naam
De rest vreselijk. 'Jep' zeg je als je ergens bevestigend op antwoord, en ook Stige, Sige en Tobe vind ik geen namen.
Maar dat is slechts mijn mening hè
wat vinden jullie van
Hajo,
Stige,
Sige,
Tobe,
Sverre,
Jep,
of Joas?
(voor een jongen )
Joas vind ik leuk
Sverre prima
De rest vreselijk. 'Jep' zeg je als je ergens bevestigend op antwoord, en ook Stige, Sige en Tobe vind ik geen namen.
dinsdag 25 augustus 2015 om 19:29
quote:Zanahoria schreef op 25 augustus 2015 @ 19:04:
[...]
Joas vind ik leuk
Sverre prima
Jep is de naam van de hoofdpersoon uit de film 'La Grande Bellezza'. Vond ik een mooie film, en dat enthousiasme straalt voor mij dus op die naam af
grappig trouwens wat je zegt. Sverre, Hajo en Joas zijn nog wel serieuze opties voor een nr 2. De rest niet, al vind ik de klanken erg mooi. Vriend vond dat sowieso niets...
[...]
Joas vind ik leuk
Sverre prima
Jep is de naam van de hoofdpersoon uit de film 'La Grande Bellezza'. Vond ik een mooie film, en dat enthousiasme straalt voor mij dus op die naam af
grappig trouwens wat je zegt. Sverre, Hajo en Joas zijn nog wel serieuze opties voor een nr 2. De rest niet, al vind ik de klanken erg mooi. Vriend vond dat sowieso niets...
woensdag 26 augustus 2015 om 14:45
We hebben nog een paar maanden en dan mogen we onze zoon verwelkomen... De juiste naam kiezen vinden we beide lastig. We hebben al een aardig lijstje maar wie weet hebben jullie nog aanvullingen waar DE naam tussen zit.. De namen tot nu toe:
Raaf
Ward
Faas
Joas
Tuur
Steije
Jur
Fedde
Mels
Hebben jullie nog aanvullingen? En springt er eentje uit voor jullie?
Raaf
Ward
Faas
Joas
Tuur
Steije
Jur
Fedde
Mels
woensdag 26 augustus 2015 om 16:06
woensdag 26 augustus 2015 om 18:57
quote:liekkiek schreef op 26 augustus 2015 @ 14:45:
We hebben nog een paar maanden en dan mogen we onze zoon verwelkomen... De juiste naam kiezen vinden we beide lastig. We hebben al een aardig lijstje maar wie weet hebben jullie nog aanvullingen waar DE naam tussen zit.. De namen tot nu toe:
Raaf
Ward
Faas
Joas
Tuur
Steije
Jur
Fedde
Mels
Fedde en Joas vind ik heel leuk! Mels en Jur komen daarna. Het minst mooi vind ik Raaf en Faas.
Aanvullingen:
Riff
Raf
Sjuul
Vik
Mick
Fidz
Brent
Karst
Kjeld
Vince
Rein
Jelte
Hidde
Gus
Ferran
Fasco
Falko
Kurt
Mas
Raaf
Ward
Faas
Joas
Tuur
Steije
Jur
Fedde
Mels
Fedde en Joas vind ik heel leuk! Mels en Jur komen daarna. Het minst mooi vind ik Raaf en Faas.
Aanvullingen:
Riff
Raf
Sjuul
Vik
Mick
Fidz
Brent
Karst
Kjeld
Vince
Rein
Jelte
Hidde
Gus
Ferran
Fasco
Falko
Kurt
Mas
woensdag 26 augustus 2015 om 19:56
quote:liekkiek schreef op 26 augustus 2015 @ 14:45:
Raaf
Ward
Faas
Joas
Tuur
Steije
Jur
Fedde
Mels
Hebben jullie nog aanvullingen? En springt er eentje uit voor jullie? Ward, Tuur, Steije niet leuk.
Raaf, Faas, Mels okay.
Joas, Jur, Fedde het leukst!
Raf, Moos, Ferre & Just nog leuker
Raaf
Ward
Faas
Joas
Tuur
Steije
Jur
Fedde
Mels
Hebben jullie nog aanvullingen? En springt er eentje uit voor jullie? Ward, Tuur, Steije niet leuk.
Raaf, Faas, Mels okay.
Joas, Jur, Fedde het leukst!
Raf, Moos, Ferre & Just nog leuker
donderdag 27 augustus 2015 om 12:47
Dank allemaal! Just stond ook op ons lijstje maar ik vind het minder dat het een Engels woord is (just do it, just in time) en dat het een afgeleide is van Justin. Maar het blijft een mooie naam als je het gewoon in Nederlands uit spreekt... We hebben al veel kindjes in onze omgeving dus veel namen die jullie opperen zijn al in 'gebruik'. Namen die worden toegevoegd:
Moos (keurt vriend af omdat hij dit een kattennaam vindt...)
Ferre (vind ik mooier dan Fedde)
Rein/Rijk
Moos (keurt vriend af omdat hij dit een kattennaam vindt...)
Ferre (vind ik mooier dan Fedde)
Rein/Rijk