Jongensnamen topic

08-02-2014 08:34 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw topic.

Het vorige topic vind je hier: Jongensnamen topic

en hier
Ik zal mijn favo rijtje nog eens opnoemen;

Marijn

Lucas

Floris

Tom

Thijmen

Steyn

Julius
Leuke namen, Emma. Allen komen nog voor in mijn top 196. Alleen schrijf ik Steyn dan als Stijn. Die schrijfwijze vind ik mooier.
wat vinden jullie van

Hajo,

Stige,

Sige,

Tobe,

Sverre,

Jep,

of Joas?

(voor een jongen )
Sverre vind ik heel leuk. Is de enige naam van jouw rijtje dat in mijn top 196 zit.
quote:NYC schreef op 25 augustus 2015 @ 14:54:

Sverre vind ik heel leuk. Is de enige naam van jouw rijtje dat in mijn top 196 zit. haha, echt? weet je zeker dat je er dan niet nu weer een top 202 van moet maken? ;)
quote:emma77emma schreef op 25 augustus 2015 @ 14:38:

Ik zal mijn favo rijtje nog eens opnoemen;

Marijn

Lucas

Floris

Tom

Thijmen

Steyn

Julius2 van mn exen staan in jouw rijtje
quote:Carmelia schreef op 25 augustus 2015 @ 14:56:

[...]

haha, echt? weet je zeker dat je er dan niet nu weer een top 202 van moet maken? ;)

Nope

Maar dat komt vooral omdat ik ook al aardig helder heb wat mijn top 5, top 10 of top 20 is. Het is niet eens dat ik echt een heel vaste volgorde heb maar elke dag iets eruit kunnen schrappen vind ik gewoon een heel grappige en leuke manier om jezelf ervan te overtuigen dat de lijst steeds leuker wordt. Al zitten er eigenlijk ook nog wel namen in die ik minder leuk vind dan wat er al uit is gegaan, maar die zijn er dan uit omdat ik zo zeker weet dat ze het toch nooit worden (Cody, Pharrell, Tyler e.d.)
Over de shrijfwijze van Finn....als het hier met een N gespeld wodt wordt het Fin...en dat betekend heel wat anders en wordt uitgesproken als Fien...
quote:Carmelia schreef op 25 augustus 2015 @ 14:51:

wat vinden jullie van

Hajo,

Stige,

Sige,

Tobe,

Sverre,

Jep,

of Joas?

(voor een jongen )

Joas vind ik leuk

Sverre prima

Hajo vind ik zelf niet zo leuk, maar op zich een prima naam

De rest vreselijk. 'Jep' zeg je als je ergens bevestigend op antwoord, en ook Stige, Sige en Tobe vind ik geen namen.

Maar dat is slechts mijn mening hè ;)
quote:Zanahoria schreef op 25 augustus 2015 @ 19:04:

[...]

Joas vind ik leuk

Sverre prima

Hajo vind ik zelf niet zo leuk, maar op zich een prima naam

De rest vreselijk. 'Jep' zeg je als je ergens bevestigend op antwoord, en ook Stige, Sige en Tobe vind ik geen namen.

Maar dat is slechts mijn mening hè ;)

Jep is de naam van de hoofdpersoon uit de film 'La Grande Bellezza'. Vond ik een mooie film, en dat enthousiasme straalt voor mij dus op die naam af

grappig trouwens wat je zegt. Sverre, Hajo en Joas zijn nog wel serieuze opties voor een nr 2. De rest niet, al vind ik de klanken erg mooi. Vriend vond dat sowieso niets...
Hessel - Wouter - Jelmer - Vincent

Deze vier vliegen vandaag uit mijn namenlijst.
We hebben nog een paar maanden en dan mogen we onze zoon verwelkomen... De juiste naam kiezen vinden we beide lastig. We hebben al een aardig lijstje maar wie weet hebben jullie nog aanvullingen waar DE naam tussen zit.. De namen tot nu toe:

Raaf

Ward

Faas

Joas

Tuur

Steije

Jur

Fedde

Mels

Hebben jullie nog aanvullingen? En springt er eentje uit voor jullie?
Faas het leukst.

Jur en Mels redelijk leuk.

De rest niet zo leuk...

Sverre

Hidde

Tore

Thor

Arne

Kai

Jens

Nanne

Olle

Robbe

Bernd

Lev

Iben

Ernst

Stach
Ole

Mees

Guus

Bor

Just

Rens
Alles komt goed en alles komt goed en alle dingen komen goed.
quote:NYC schreef op 26 augustus 2015 @ 13:45:

Hessel - Wouter - Jelmer - Vincent

Deze vier vliegen vandaag uit mijn namenlijst.Zomaar gooi je de naam van mijn zoon eruit
quote:mafalda schreef op 26 augustus 2015 @ 15:26:

[...]

Zomaar gooi je de naam van mijn zoon eruit Oh oh... Dat wordt 'm dus niet voor mij, maar ach, hij heeft altijd nog mijn top 196 gehaald hè? En dat kun je van vele andere tienduizenden namen niet zeggen.
quote:NYC schreef op 26 augustus 2015 @ 15:33:

[...]

Oh oh... Dat wordt 'm dus niet voor mij, maar ach, hij heeft altijd nog mijn top 196 gehaald hè? En dat kun je van vele andere tienduizenden namen niet zeggen. Hahahaha dat heb je heel tactisch opgelost
quote:liekkiek schreef op 26 augustus 2015 @ 14:45:

We hebben nog een paar maanden en dan mogen we onze zoon verwelkomen... De juiste naam kiezen vinden we beide lastig. We hebben al een aardig lijstje maar wie weet hebben jullie nog aanvullingen waar DE naam tussen zit.. De namen tot nu toe:

Raaf

Ward

Faas

Joas

Tuur

Steije

Jur

Fedde

Mels

Hebben jullie nog aanvullingen? En springt er eentje uit voor jullie?

Fedde en Joas vind ik heel leuk! Mels en Jur komen daarna. Het minst mooi vind ik Raaf en Faas.

Aanvullingen:

Riff

Raf

Sjuul

Vik

Mick

Fidz

Brent

Karst

Kjeld

Vince

Rein

Jelte

Hidde

Gus

Ferran

Fasco

Falko

Kurt

Mas
quote:liekkiek schreef op 26 augustus 2015 @ 14:45:

Raaf

Ward

Faas

Joas

Tuur

Steije

Jur

Fedde

Mels

Hebben jullie nog aanvullingen? En springt er eentje uit voor jullie? Ward, Tuur, Steije niet leuk.

Raaf, Faas, Mels okay.

Joas, Jur, Fedde het leukst!

Raf, Moos, Ferre & Just nog leuker
Fedde en Joas vind ik t leukste
@Liekkiek, Ward, Faas en Fedde vind ik het leukst.

Brand

Ids
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Brandt is wel vrij uniek ken er maar 1!

Ids vind ik een leuke naam!
Chiel - Iben - Kaya - Cédric

Deze vier verlaten vandaag de lijst...
Dank allemaal! Just stond ook op ons lijstje maar ik vind het minder dat het een Engels woord is (just do it, just in time) en dat het een afgeleide is van Justin. Maar het blijft een mooie naam als je het gewoon in Nederlands uit spreekt... We hebben al veel kindjes in onze omgeving dus veel namen die jullie opperen zijn al in 'gebruik'. Namen die worden toegevoegd:

Moos (keurt vriend af omdat hij dit een kattennaam vindt...)

Ferre (vind ik mooier dan Fedde)

Rein/Rijk
Rein of Rijk vind ik dan het leukst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven