Geliefd op het forum
donderdag 27 augustus 2015 om 19:38
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:35:
[...]
Zeg maat, die jij eens even niet zo stoer. Vergeet niet dat ik je vorig weekend tijdens ons echte mannen kruipen door de modder in het bos excursie drie keer heb verslagen met handje drukken!
Nu mag ik weer in touch komen met mijn zachtere kant.Modder geeft je idd een zacht huidje.
[...]
Zeg maat, die jij eens even niet zo stoer. Vergeet niet dat ik je vorig weekend tijdens ons echte mannen kruipen door de modder in het bos excursie drie keer heb verslagen met handje drukken!
Nu mag ik weer in touch komen met mijn zachtere kant.Modder geeft je idd een zacht huidje.
donderdag 27 augustus 2015 om 19:39
quote:ThunderassMan schreef op 27 augustus 2015 @ 19:38:
[...]
Na afloop van één bingo of verspreid over meerdere bingoavonden? Vind ik wel een verschilletje.
Gelukkig laat mijn beelddenken me in de steek mbt een rollatorbejaardengangbang.Nee joh, niet één. Zo'n slet ben ik niet. Het waren twee avonden.
[...]
Na afloop van één bingo of verspreid over meerdere bingoavonden? Vind ik wel een verschilletje.
Gelukkig laat mijn beelddenken me in de steek mbt een rollatorbejaardengangbang.Nee joh, niet één. Zo'n slet ben ik niet. Het waren twee avonden.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 27 augustus 2015 om 19:41
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:35:
[...]
Nu mag ik weer in touch komen met mijn zachtere kant.
Het is 'Armpje drukken'.
Ben je soms gay?
[...]
Nu mag ik weer in touch komen met mijn zachtere kant.
Het is 'Armpje drukken'.
Ben je soms gay?