Geliefd op het forum

27-08-2015 18:48 817 berichten
Ik heb het gevoel dat ik niet geliefd ben hier op het forum... en eigenlijk interesseert mij dat geen ---> <---

Maar wie is er bij jullie nu echt geliefd hier op het forum?

quote:TardarSauce schreef op 27 augustus 2015 @ 19:19:

Maare leuk dat we nu massaal gaan roepen wie we lief vinden maar ik vraag me af wat het doel is waar TO naar streeft met dit topic. Ik vind het nogal een open deur dat er mensen op het forum zijn die je lief vind en welke je acuut achter het behang wil plakken. Dat is gewoon een gegeven en mijns inziens totaal niet topic waardig. Dus ik denk dat Mwa gewoon even een aai over haar bolletje aan het uitlokken is hier?MWA vindt vivaforummers stom. Ze vindt het forum stom. Ze past hier niet tussen zegt ze en ze is het overal mee oneens. En dus is ze vaste bezoeker en laat ze voorgaande in vrijwel elk topic even weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:08:

[...]

Ik hou van jou hoor Bella +1
Life is short. Eat dessert first.
quote:Moiren_ schreef op 27 augustus 2015 @ 19:20:

[...]

Je wil gewoon doen alsof je intelligent bent.Is toch niets mis mee? Ik pas me gewoon aan aan de mores hier op het forum.
quote:rosanna08 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:21:

[...]

Eenzamehans afkraken? Dat vind ik zielig.
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:22:

[...]

Wat een onaardige reactie.

Dat snap ik nooit zo goed op dit forum. Dat mensen zo onaardig reageren.SoÏso vraag ik me af waarom mensen elkaar zo moeten afzeiken hier. Kan toch allemaal veel aardiger. Reageer dan niet ofzo.
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:22:

[...]

Wat een onaardige reactie.

Dat snap ik nooit zo goed op dit forum. Dat mensen zo onaardig reageren.Jij krijgt nog een extra appeltje. Voor de dorst zeg maar.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
Cateautje heeft mij bij gestaan toen ik het aan de stok met de gebruiksaanwijzing van mijn mobiel. Dat waren donkere tijden.
quote:Stiefmoeder schreef op 27 augustus 2015 @ 19:20:

Iedereen die ik gelief krijgt een appeltje van mij. Dan is het snel afgelopen met het gelieven.Heb je ook kiwi's?
Elsa

Vlemmigje

Renk en Hoelie

Hoelang

Maaiaapie

Franjejas

Drs

Fûgeltje

Droste

Paardje
quote:Susan schreef op 27 augustus 2015 @ 19:15:

Sidroht is geen man.Wel hoor, een echte vent.
quote:doornroosje9 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:22:

[...]

+1Roosje, een van mijn favorieten.
quote:duistercontinent schreef op 27 augustus 2015 @ 19:23:

Cateautje heeft mij bij gestaan toen ik het aan de stok met de gebruiksaanwijzing van mijn mobiel. Dat waren donkere tijden.Altijd al een levensredder willen zijn, dus die kan ik aftikken.
quote:Stiefmoeder schreef op 27 augustus 2015 @ 19:20:

Iedereen die ik gelief krijgt een appeltje van mij. Dan is het snel afgelopen met het gelieven.

quote:rosanna08 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:20:

[...]

ik ook van jou hoor

Voor Sidroht ben ik bang
Ik vind iedereen hartstikke lief. Zolang iedereen zijn mond maar houd
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 augustus 2015 @ 19:24:

[...]

Heb je ook kiwi's?Rode ja.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
quote:doornroosje9 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:24:

[...]

Wel hoor, een echte vent.

Heb je met hem ook al gedate?

Djeez..
Ik zou het niet weten, maakt ook niet uit, het is niet mijn echte leven

Overigens ben ik iemand die geen namen op dit forum onthoud, dus misschien heeft iemand net lelijk tegen me gedaan, maar ik weet dat dan niet meer

overigens snap ik totaal niet dat iemand er mee bezig is of ze geliefd is op het forum
Er staat maar 1 forummer bij mij onder de negeerknop, die kletst voor mij iets te veel wartaal.

Voor de rest vind bijna iedereen hier wel heel leuk. Ieder op z'n eigen manier.
quote:doornroosje9 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:25:

[...]

Jij krijgt een hele boom met appels.
quote:Stiefmoeder schreef op 27 augustus 2015 @ 19:23:

[...]

Jij krijgt nog een extra appeltje. Voor de dorst zeg maar.Heb je ook frikandellen?
Ik vond je bijna aardig TO; Op basis van de topictitel dacht ik dat je speciaal voor mij een topic had geopend.

Jammer. Gemiste kans.
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:25:

[...]

Roosje, een van mijn favorieten.
quote:ThunderassMan schreef op 27 augustus 2015 @ 19:27:

Ik vond je bijna aardig TO; Op basis van de topictitel dacht ik dat je speciaal voor mij een topic had geopend.

Jammer. Gemiste kans.

Oh nog zo'n topper.

TAM hartje ik ook.
quote:Sidroht schreef op 27 augustus 2015 @ 19:23:

[...]

SoÏso vraag ik me af waarom mensen elkaar zo moeten afzeiken hier. Kan toch allemaal veel aardiger. Reageer dan niet ofzo.Precies, met een beetje aardigheid wordt de wereld gelijk veel fijner. Je kunt elkaar ook helpen en steunen en begrip tonen ipv iemand neerhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven