Gezondheid alle pijlers

Heerst er iets??

28-08-2015 13:53 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jemig, ik voel me beroerd; moe, misselijk, hele lijf doet pijn. Als ik een virus onder de leden heb. Heerst er iets ofzo?

Heb net de zomervakantie achter de rug, dat is toch geen tijd om ziek te worden
Oh gelukkig, ik dacht dat ik gewoon heel erg last had van hooikoorts. Niet vooruit te branden, slecht slapen, niezen, buikpijn, gelukkig schijnt de zon ondanks alle beloftes niet
Hier ook! Erge buikpijn en spierpijn gehad. Het was als met buikgriep, alleen kwam er niks uit. Kinderen ook buikpijn en nu snip verkouden. Hoe kan dat nou met dit mooie weer.
Geel is het nieuwe blauw.
Hier ook....moe, doodmoe, misselijk, hoofdpijn, hangerig. Dat het maar snel voorbij mag gaan. Het is niet iets waarvoor je in je bed blijft maar wat zou ik dat graag willen
Jankerd
Hier het zelfde. Het voelde de afgelopen dagen of ik bergen beklom, maar ik heb amper wat gedaan. Zo suf als een konijn, ongelofelijk moe, niet vooruit te branden en hoofdpijn. En maar verbaasd zijn dat mijn middag zo snel om was, gelukkig lijkt een deel met het onweer te zijn verdwenen.
Heeee wat leuk NYC! Gefeliciteerd!

En oh ja, beterschap voor alle gammelen, zieken en anderszins zielige mensen
Ja hoor, hier ook een kind 5 dagen ziek geweest, koorts, keel die dicht zit. Nu weer kiplekker.
quote:NYC schreef op 28 augustus 2015 @ 13:57:

Volgens mij wel! Mijn vrouw denkt ook dat ze iets onder de leden heeft. Nu is ze zwanger en dus toch al 18 weken lang al misselijk, duizelig en beroerd maar ze weet niet waar het door komt. Eerst dacht ze iets fouts gegeten, daarna dacht ze iets mbt de zwangerschap en nu denkt ze toch aan een virus.

Wat leuk, gefeliciteerd!

OT: herkenbaar. Heb er ook de hele week last van gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven