1e date gehad...voelt ie zich afgewezen?

10-09-2008 00:18 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
Jezus sorry hoor maar jullie zijn echt erg bezig calvijn1, nu is het opeens een jankerd.

Sorry hoor maar de jongen in kwestie heeft zijn excuses aangeboden, dus denk dat Green Tea toch er niet echt langs zat met haar gevoel, wat lul je nou nog!! Word zelf eens volwassen!
Kom op zeg, heb je het hele topic wel gelezen? De beste jongen heeft niets verkeerd gedaan, behalve dan in de ogen van Greentea zelf. Ik vind het voor hem pleiten dat hij ook nog zijn excuses aan heeft geboden, het had andersom gemoeten.

Iemand een schuldgevoel geven hoeft nog niet te betekenen dat diegene ook echt fout zat.
quote:wolkje8 schreef op 17 september 2008 @ 13:55:

Jezus sorry hoor maar jullie zijn echt erg bezig calvijn1, nu is het opeens een jankerd.

Sorry hoor maar de jongen in kwestie heeft zijn excuses aangeboden, dus denk dat Green Tea toch er niet echt langs zat met haar gevoel, wat lul je nou nog!! Word zelf eens volwassen!

Lees het hele topic maar eens door.

En doe dan pas je mond open.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Eens met Luna dus
Zou me overigens niet eens verbazen dat dat mailtje van die jongen niet eens bestaat.

GT wil alles goed praten (haar gedrag) omdat ze hier zoveel kritiek krijgt.
Maak je gewoon niet zo druk. En als het topic je zo irriteert waarom lees je het dan nog?

Dat vraag ik mij af.
quote:Eve80 schreef op 17 september 2008 @ 16:29:

Maak je gewoon niet zo druk. En als het topic je zo irriteert waarom lees je het dan nog?

Dat vraag ik mij af.Het irriteert me niet, vind het hoogst vermakelijk zelfs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven