1e date gehad...voelt ie zich afgewezen?

10-09-2008 00:18 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
Bel of sms hem.....ik denk dat het voor hem nu absoluut niet duidelijk is dat je hem wél leuk vind.

Je kunt bv vragen hoe zijn stapavond is geweest....
Ja, die voelt zich afgewezen .

Vind je dat héél gek ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je wijst hem continu af...

Mag hij zich dan ook zo voelen?
.
,
.
Als ik een date had met iemand die reageerde zoals jij deed, zou ik denken dat hij me niets vond denk ik. Dus idd eer aan mezelf houden en denken: laat maar. Mocht hij me toch zien zitten dan laat hij wel wat van zich horen.

Dat lijkt me nu het verstandigste als je hem leuk vindt. Hij heeft wat aanmoediging nodig denk ik .
Misschien iets minder denken in hoe het "hoort"?

Bel hem gewoon, vraag hem voor een volgende date. Mannen hebben ook gevoel en onzekerheden, en ik kan me nogal voorstellen dat deze meneer na jouw afwijzingen denkt dat je hem niet wil. Zou toch zonde zijn om dat te laten lopen, gewoon omdat jij vindt dat hij hoort te bellen?
-
O, als jij vindt dat hij als eerste over de brug moet komen ( zelfs na dat hij zich afgewezen voelt ) dan ga je toch lekker een poosje zitten wachten ? Totdat je een ons weegt, ofzo .

Als jij hem héél leuk vindt en je wil dat hij zich niet afgewezen voelt ( ben je lekker vlot mee ) dan raad ik je aan om hem op te bellen . Laat tenminste niks aan onduidelijkheid te wensen over .
Ben je er zo 1 met het date-handboek erbij? Waarom die "zoals het hoort"s, volg je gevoel wat meer joh. Veel leuker!

Wees open, spontaan, durf jezelf te zijn. Dan is het vaak ook veel duidelijker voor de ander wat je van hem vindt. Hij voelt zich wrs ook verlegen en onzeker, dat recht is niet alleen voorbehouden aan vrouwen.
Kinderbedtijd is al geweest toch?
Je zegt het trouwens zelf in een ander topic al...

Dat jongens zich afgewezen voelen door jou, waarom zou dat bij deze anders zijn?
Als je niet zoent - wat je goed recht is hoor - op je eerste date...........mag ik dan vragen waarom je na de date nog mee naar zo'n gozer zijn huis gaat ? Om zijn platencd collectie te bekijken ? Beetje naief , hoor ; het feit dat jij " ja " zegt op mee naar huis vragen is om iets intiemer te worden dan dat je al was .
MP3 is het tegenwoordig Bianca!
quote:__justme__ schreef op 10 september 2008 @ 00:46:

MP3 is het tegenwoordig Bianca!

Vraag je dan ; " kom je nog even naar mijn MP3'tje luisteren " ? Geinig , zeg .

Man o man , wat word ik oud............
En TO maar denken dat ie het over zijn Ipod had
.
Je bent nog nét niet met een spandoek met "Rot op" gaan zwaaien, als ik het zo lees. Bellen die gozer, en heel lief sorry zeggen, voor je botte en afwijzende gedrag. Ook al zie je het zelf niet zo, doe toch maar. En rap n bietje
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 september 2008 @ 00:44:

Als je niet zoent - wat je goed recht is hoor - op je eerste date...........mag ik dan vragen waarom je na de date nog mee naar zo'n gozer zijn huis gaat ? Om zijn platencd collectie te bekijken ? Beetje naief , hoor ; het feit dat jij " ja " zegt op mee naar huis vragen is om iets intiemer te worden dan dat je al was .Al jaren wordt geprobeerd mannen duidelijk te maken dat als je instemt "nog even binnen te komen" niet betekent dat je instemt met meer intimiteit.
niet smsen, niet krabbelen, gewoon bellen!!!!!
En dan zijn we ook weer met zijn allen benieuwd of het een goede afloop heeft
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:rastafun schreef op 10 september 2008 @ 01:46:

[...]

Al jaren wordt geprobeerd mannen duidelijk te maken dat als je instemt "nog even binnen te komen" niet betekent dat je instemt met meer intimiteit.

Helemaal eens. Maar blijkbaar betekent het ongeschreven nog steeds iets anders, meegaan naar huis, zelfs bij de 'nieuwe' mannen.

Misschien voelt hij zich afgewezen. Misschien vond hij je een tight ass en heeft hij geen zin meer in contact. Misschien is het weer aan met zijn ex, misschien ligt hij met zware griep in bed en zorgt zijn moeder voor hem, misschien......

Bel hem, praat eens met hem, 'misschien' krijg je wel antwoord op je vragen.
En dat van mannen die als eerste iets van zich moeten laten horen is soooo last century, dat weet zelfs een dinosaurus als ik.
Ik denk zeker dat hij zich afgewezen voelt, ben het eens met de vorige reacties.

Het kan overigens helemaal goed komen, ik heb het bij mijn huidige vriend nog net en tikkie erger gedaan. Ik heb in het begin toegezegd dat hij bij mij kon slapen, moest hij 3 kwartier voor rijden, heb op het laatste moment afgehaakt en em weer naar huis gestuurd. Schaam me er nog steeds erg voor. Maar 6 jaar later ligt ie toch echt elke nacht naast me.

Dus meid, als je hem echt leuk vindt, laat het hem weten, hij kan geen gedachtenlezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven