Centraal Moderatortopic

27-05-2015 12:44 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2015 @ 21:36:

Een vraagje namens Star:

Ze is geband, staat niet in het bantopic en ook heeft ze geen mail gehad. Ze wil toch wel erg graag weten waarom en voor hoe lang ze is geband.

We hebben haar een mail gestuurd op het adres waar ze zich mee heeft geregistreerd. Het bericht in het bantopic moet nog geschreven worden, maar zoals je begrijpt is het behoorlijk druk vanavond en is dat er nog even niet van gekomen. Onze excuses daarvoor.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Ik zal het haar doorgeven.
Heel fijn dat het topic weg is.

Het stond bol van racistische uitlatingen. Ik zag dat er een aantal uitspraken waren gemeld bij het meldpunt racisme. Hopelijk wordt daar wat mee gedaan.
quote:hatsetats schreef op 31 augustus 2015 @ 21:23:

Ik neem t voor de mods op. Ja het heeft te lang gesudderd, maar nu is t topic toch weg? Beter laat dan nooit, goed gedaan mods.Eens met Hats. Ik hoop echt dat jullie er meer bovenop gaan zitten vanaf nu. Voor nu, voordeel van de twijfel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2015 @ 21:47:

[...]

Eens met Hats. Ik hoop echt dat jullie er meer bovenop gaan zitten vanaf nu. Voor nu, voordeel van de twijfel.

welnee. piepsysteem.

dit topic was niet het enige foute topic op actueel

denk je dat ze nu wakker zijn en wel gaan opletten? tuurlijk niet.

@mods, lezen jullie ook wel nog even mee in napraat?

daar wordt namelijk ook e.e.a. uitgesproken, aangezien dat in dit topic niet mag, want dan krijg je een ban

(maar vuil spuien op actueel mag wel straffeloos)
Heel fijn dat uitspraken als 'rassen moet je niet mengen' die daar in dat topic gedaan zijn, bestraft worden.

Puur racisme.
Ik voel mij beledigd door bijna elke post op de actueel pijler. En graag allemaal een ban daar. Sorry hoor maar dit slaat echt nergens op.
Ik snap de commotie om het topic absoluut en ik ben blij dat het weg is. Maar critici, wat zouden de mods in jullie optiek nu moeten doen om jullie bloed weer van het kookpunt naar gezond lauw te laten afkoelen? Er zijn maatregelen genomen en er is beterschap beloofd. Zo is het toch goed?

En als je op de actueel pijler postings ziet die niet door de bus kunnen mag je staffen, daar is dat rotstokje voor. Klaar toch?
quote:Morrigan- schreef op 31 augustus 2015 @ 21:50:

[...]

welnee. piepsysteem.

dit topic was niet het enige foute topic op actueel

denk je dat ze nu wakker zijn en wel gaan opletten? tuurlijk niet.

@mods, lezen jullie ook wel nog even mee in napraat?

daar wordt namelijk ook e.e.a. uitgesproken, aangezien dat in dit topic niet mag, want dan krijg je een ban

(maar vuil spuien op actueel mag wel straffeloos)

We lezen het napraattopic zeker mee en we willen vanaf nu ook dat de discussie daar verder gaat verlopen. Verdere reacties op het beleid kunnen via de mail of in het napraattopic. Verdere discussie in het CM heeft als resultaat een waarschuwing of ban.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic 'foto plaatsen??' is verplaatst naar de pijler digi.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Hoe kan ik mijn nick laten anonimiseren?
quote: XXXX schreef op 01 september 2015 @ 14:31:

Hoe kan ik mijn nick laten anonimiseren?

Je kan een mailtje sturen naar forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 01-09-2015 16:53
Reden: geanonimiseerde nick verwijderd
% gewijzigd

Hallo mods, ik probeer een nieuw topic met plaatje te openen maar als ik het wil bekijken of plaatsen gebeurt er niets.
Mijn PB-ding is kapot. Ik kan wel PB's ontvangen en op de ontvangen PB's reageren, maar ik kan geen nieuwe versturen. En ja, ik weet dat die mensen dan hun PB-functie aan moeten hebben staan. Anders zou ik ze geen PB sturen dus.
quote:cochise schreef op 01 september 2015 @ 20:42:

Hallo mods, ik probeer een nieuw topic met plaatje te openen maar als ik het wil bekijken of plaatsen gebeurt er niets.

Beste cochise,

Zou je ons via de mail kunnen laten weten welke foutmelding je krijgt als je deze krijgt? Dan kunnen wij aan de TD vragen waar het probleem ligt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 20:52:

Mijn PB-ding is kapot. Ik kan wel PB's ontvangen en op de ontvangen PB's reageren, maar ik kan geen nieuwe versturen. En ja, ik weet dat die mensen dan hun PB-functie aan moeten hebben staan. Anders zou ik ze geen PB sturen dus.

Beste Lady-Voldemort,

We zullen aan de TD vragen of ze er naar kunnen kijken en het mogelijk op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 01 september 2015 @ 20:53:

[...]

Beste cochise,

Zou je ons via de mail kunnen laten weten welke foutmelding je krijgt als je deze krijgt? Dan kunnen wij aan de TD vragen waar het probleem ligt.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaEr komt geen foutmelding het scherm bevriest. Knopjes werken niet.
Oepsie, ik hoop dat ik nu geen ban krijg wegens offtopic hier.
quote:cochise schreef op 01 september 2015 @ 21:32:

[...]

Er komt geen foutmelding het scherm bevriest. Knopjes werken niet.

Beste Cochise,

Zou je een screenshot daarvan willen mailen naar forum@viva.nl? Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Hoi mods! Ik heb een officiele waarschuwing gekregen, maar ik begrijp niet waarom. Moet ik hierover een mailtje sturen?
quote:softijsmetspikkels schreef op 01 september 2015 @ 22:08:

Hoi mods! Ik heb een officiele waarschuwing gekregen, maar ik begrijp niet waarom. Moet ik hierover een mailtje sturen?

Beste Softijsmetspikkels,

Je kunt inderdaad via de mail met ons hierover communiceren.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Het topic "Waarschuwing? Waarom?" is verwijderd ivm trollen.

Moderator Viva forum

Het topic "Op zoek naar een zwangere vrouw in (de buurt van) Groningen!" is verplaatst naar 'Gevraagd'.

Moderator Viva forum

Heb je voor het reageren op artikelen en blogs een ander account nodig? Ik wilde namelijk een reactie plaatsen op het artikel waar jullie cover modellen zoeken, maar ik moet dan wel een account maken. (Terwijl ik dus ingelogt ben.)
quote:chocolol schreef op 01 september 2015 @ 23:28:

Heb je voor het reageren op artikelen en blogs een ander account nodig? Ik wilde namelijk een reactie plaatsen op het artikel waar jullie cover modellen zoeken, maar ik moet dan wel een account maken. (Terwijl ik dus ingelogt ben.)

Beste Chocolol,

Voor zover ik weet heb je geen ander account nodig. Zou je even dit probleem willen mailen naar forum@viva.nl?

Graag met de informatie die jij ons kan geven zoals a.o. gegevens waarmee je internet hebt (pc, laptop, mobiel, ipad enz en welke browser, enz. ).

Excuus voor het ongemak, we gaan het uitzoeken.

Alvast bedankt.

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven