ongemakkelijke situatie met collega..
woensdag 17 september 2008 om 21:38
Met een collega heb ik een zakelijk overleg. Tijdens ons gesprek kruisen onze blikken elkaar en we kijken elkaar net even 'te' lang aan.. Ik voel me ongemakkelijk, begin wat te kleuren, herstel me snel en ga door met het gesprek. Tegenover mij zie ik ongeveer hetzelfde gebeuren.
Dit was iets heel vreemds wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Wie geeft mij inzicht in wat dit is en wat het betekent?
Dit was iets heel vreemds wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Wie geeft mij inzicht in wat dit is en wat het betekent?

woensdag 17 september 2008 om 21:46
quote:_dance_ schreef op 17 september 2008 @ 21:42:
Ik volg je even niet mamzelle. Bedoel je ik ben een zij en mijn collega een hij?
Nee, jij kan je inzicht geven in wat er gebeurde en wat het betekende.
Ik beantwoord je ene vraag kort door de bocht (wat betekent het), Mamzelle je andere (wie kan me vertellen).
Ik volg je even niet mamzelle. Bedoel je ik ben een zij en mijn collega een hij?
Nee, jij kan je inzicht geven in wat er gebeurde en wat het betekende.
Ik beantwoord je ene vraag kort door de bocht (wat betekent het), Mamzelle je andere (wie kan me vertellen).
woensdag 17 september 2008 om 21:48
quote:mamzelle schreef op 17 september 2008 @ 21:40:
Eeeh, híj?Hij ja,,, degene die tegenover je zit is hij en bij hem hetzelfde ziet gebeuren?quote:_dance_ schreef op 17 september 2008 @ 21:38:
Tegenover mij zie ik ongeveer hetzelfde gebeuren.
Misschien bedoel je dit..
maar laat t.o het maar invullen
Eeeh, híj?Hij ja,,, degene die tegenover je zit is hij en bij hem hetzelfde ziet gebeuren?quote:_dance_ schreef op 17 september 2008 @ 21:38:
Tegenover mij zie ik ongeveer hetzelfde gebeuren.
Misschien bedoel je dit..
maar laat t.o het maar invullen

woensdag 17 september 2008 om 21:52
Het punt is, alleen hij weet of er iets gebeurde of niet. Dat kan echt niemand anders je vertellen. En als er al wat gebeurde, dan kan alleen hij jou vertellen of en zo ja wat het eventueel voor hem te betekenen had.
Het kan namelijk best zijn dat hij zich totaal ergens anders ongemakkelijk onder voelde, wellicht onder jouw starende blik?
Ik zou er in elk geval geen conclusies uit trekken!
Het kan namelijk best zijn dat hij zich totaal ergens anders ongemakkelijk onder voelde, wellicht onder jouw starende blik?
Ik zou er in elk geval geen conclusies uit trekken!
woensdag 17 september 2008 om 22:16
Ik was een keer bij Bever Zwerfsport in Amsterdam en had dit ook. Een vrouw en ik keken elkaar maar aan. We konden niet stoppen met naar elkaar te kijken, ik werd er nerveus van. Later zag ik dat ze bij een man was, en bij hem in de buurt bleef. Ik dacht dat ik ook vooral naar haar keek omdat ze op een ex studentenhuisbewoonster leek. Maar dat niet los kunnen laten, het is iets geks. Was er een erotische spanning? Waarom bleven we kijken?

woensdag 17 september 2008 om 22:24
Dat zegt echt totaal niks. Je weet zelf sowieso het best wat jij erbij voelde. Voelde je een aantrekking? Ik kijk zo vaak mensen per ongeluk te lang aan en merk dan ineens dat het misschien flirterig over kan komen terwijl dat niet de bedoeling was. Als mensen mij wel eens te lang aankijken heb ik soms de indruk dat ik iets tussen mijn tanden heb, dan word ik ook rood en ga ik ook wat raar reageren.
Al met al zegt het in ieder geval niks. Als je het hem gaat vragen ga je er wellicht meer betekenis aan geven dan nodig, en dat kan pas echt een ongemakkelijke situatie opleveren.
Volgende keer gewoon normaal doen en weer normaal aankijken.
Al met al zegt het in ieder geval niks. Als je het hem gaat vragen ga je er wellicht meer betekenis aan geven dan nodig, en dat kan pas echt een ongemakkelijke situatie opleveren.
Volgende keer gewoon normaal doen en weer normaal aankijken.

woensdag 17 september 2008 om 23:04
Ik ben een staarder. Als ik in gedachten verzonken ben, dwalen mijn ogen af en staren ergens heen. Soms zit daar iemand, soms niet. Ik zie het niet eens. Als er wel iemand zit, is het voor hem of haar net alsof ik aan het staren ben. Als ik dan opschrik uit mijn gedachten voel ik me soms ook even gegeneert: wie weet heo lang ik al zit te staren?
woensdag 17 september 2008 om 23:11

woensdag 17 september 2008 om 23:18
quote:tangerine schreef op 17 september 2008 @ 23:04:
Ik ben een staarder. Als ik in gedachten verzonken ben, dwalen mijn ogen af en staren ergens heen. Soms zit daar iemand, soms niet. Ik zie het niet eens. Als er wel iemand zit, is het voor hem of haar net alsof ik aan het staren ben. Als ik dan opschrik uit mijn gedachten voel ik me soms ook even gegeneert: wie weet heo lang ik al zit te staren?Haha, dat heb ik ook, ik kijk dan zo'n beetje dóór iemand heen. En ik ben best vaak in gedachten.
Ik ben een staarder. Als ik in gedachten verzonken ben, dwalen mijn ogen af en staren ergens heen. Soms zit daar iemand, soms niet. Ik zie het niet eens. Als er wel iemand zit, is het voor hem of haar net alsof ik aan het staren ben. Als ik dan opschrik uit mijn gedachten voel ik me soms ook even gegeneert: wie weet heo lang ik al zit te staren?Haha, dat heb ik ook, ik kijk dan zo'n beetje dóór iemand heen. En ik ben best vaak in gedachten.
donderdag 18 september 2008 om 10:23
quote:qwertu schreef op 17 september 2008 @ 23:11:
Ik denk dat hij de geheime boodschap af wilde geven dat hij stiekem al jaren stapelstraalverliefd op je is, dat hij voor jou zijn vrouw wil verlaten om samen met jou oud te worden, maar dat hij eerst bij jou even wilde peilen of je er wel hetzelfde over dacht.
Tja...
En jij hebt niet weggekeken! Ja, en als TO nou d'r hoofd iets naar links had gedraaid, 2 keer met rechts en dan 3 keer met links had geknipoogd had hij haar geheime antwoord wel begrepen!!
Ik denk dat hij de geheime boodschap af wilde geven dat hij stiekem al jaren stapelstraalverliefd op je is, dat hij voor jou zijn vrouw wil verlaten om samen met jou oud te worden, maar dat hij eerst bij jou even wilde peilen of je er wel hetzelfde over dacht.
Tja...
En jij hebt niet weggekeken! Ja, en als TO nou d'r hoofd iets naar links had gedraaid, 2 keer met rechts en dan 3 keer met links had geknipoogd had hij haar geheime antwoord wel begrepen!!