ongemakkelijke situatie met collega..

17-09-2008 21:38 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met een collega heb ik een zakelijk overleg. Tijdens ons gesprek kruisen onze blikken elkaar en we kijken elkaar net even 'te' lang aan.. Ik voel me ongemakkelijk, begin wat te kleuren, herstel me snel en ga door met het gesprek. Tegenover mij zie ik ongeveer hetzelfde gebeuren.

Dit was iets heel vreemds wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Wie geeft mij inzicht in wat dit is en wat het betekent?
quote:_dance_ schreef op 17 september 2008 @ 21:58:

Even voor de extra info: wij zijn beiden geen vrijgezel en ik heb hem nooit aantrekkelijk gevonden of iets dergelijks mede daarom zit ik er zo mee in mijn maag.Nou, das vrij simpel dan. Niets mee doen, niet naar vragen , en niet meer staren :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Klasse meiden, probleem opgelost!
Ga in therapie!
#

Misschien moet ik er ook maar niet teveel / te lang over nadenken. Ik vond het een hele bijzondere / aparte situatie waarvan ik nou niet echt hoop dat het vaker voor gaat komen.

Helaas maar 1 persoon hier die het ook heeft meegemaakt..

Nou, ik denk dat iedereen het wel eens meemaakt. Maar er niet zoveel belang aan hecht. Zou 'k ook niet doen, als ik jou was.
Ehh nee idd jemamen...

Als je er een TO over opent moet je er wel erg lang bij stilgestaan hebben.. Vraag me dan weer af waarom. Gewoon voortaan met je ogen dicht door t leven denk k. Of gewoon niet meer staren
thanks voor de relativerende inzichten!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven