ongemakkelijke situatie met collega..
woensdag 17 september 2008 om 21:38
Met een collega heb ik een zakelijk overleg. Tijdens ons gesprek kruisen onze blikken elkaar en we kijken elkaar net even 'te' lang aan.. Ik voel me ongemakkelijk, begin wat te kleuren, herstel me snel en ga door met het gesprek. Tegenover mij zie ik ongeveer hetzelfde gebeuren.
Dit was iets heel vreemds wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Wie geeft mij inzicht in wat dit is en wat het betekent?
Dit was iets heel vreemds wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Wie geeft mij inzicht in wat dit is en wat het betekent?
donderdag 18 september 2008 om 10:25
quote:_dance_ schreef op 17 september 2008 @ 21:58:
Even voor de extra info: wij zijn beiden geen vrijgezel en ik heb hem nooit aantrekkelijk gevonden of iets dergelijks mede daarom zit ik er zo mee in mijn maag.Nou, das vrij simpel dan. Niets mee doen, niet naar vragen , en niet meer staren
Even voor de extra info: wij zijn beiden geen vrijgezel en ik heb hem nooit aantrekkelijk gevonden of iets dergelijks mede daarom zit ik er zo mee in mijn maag.Nou, das vrij simpel dan. Niets mee doen, niet naar vragen , en niet meer staren

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

donderdag 18 september 2008 om 15:59
#
Misschien moet ik er ook maar niet teveel / te lang over nadenken. Ik vond het een hele bijzondere / aparte situatie waarvan ik nou niet echt hoop dat het vaker voor gaat komen.
Helaas maar 1 persoon hier die het ook heeft meegemaakt..
Nou, ik denk dat iedereen het wel eens meemaakt. Maar er niet zoveel belang aan hecht. Zou 'k ook niet doen, als ik jou was.
Misschien moet ik er ook maar niet teveel / te lang over nadenken. Ik vond het een hele bijzondere / aparte situatie waarvan ik nou niet echt hoop dat het vaker voor gaat komen.
Helaas maar 1 persoon hier die het ook heeft meegemaakt..
Nou, ik denk dat iedereen het wel eens meemaakt. Maar er niet zoveel belang aan hecht. Zou 'k ook niet doen, als ik jou was.