Napraattopic deel 34

08-08-2015 16:15 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wil iemand mij nog even uitleggen wat een braboneger is? Dan kan ik zo namelijk wat rustiger gaan slapen.
quote:yasmijn schreef op 01 september 2015 @ 22:19:

[...]

Vegetarische slagers.die slachten niet echt
Pejeka's topic weggehaald?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 september 2015 @ 22:29:

[...]

die slachten niet echtNiet links genoeg?
quote:schattigheid schreef op 01 september 2015 @ 22:23:

[...]

Misschien is de actualiteit gewoon niet iets voor vrouwen. Veel te emotioneel allemaal. Ik denk ook dat sluiten het beste is. Moeten we gewoon aan de mannen overlaten.Goed idee. En dan ze zwangerpijler ook enkel voor mannen. Zijn we hopelijk van dat wanneer-moeten-we-klussen en hoe-draderig-is-mijn-slijm gezanik af.
quote:schattigheid schreef op 01 september 2015 @ 22:23:

[...]

Misschien is de actualiteit gewoon niet iets voor vrouwen. Veel te emotioneel allemaal. Ik denk ook dat sluiten het beste is. Moeten we gewoon aan de mannen overlaten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Solomio schreef op 01 september 2015 @ 22:27:

Is de Actueel-pijler nu naar hier verplaatst?Nee, dit hier schijnt het domein te zijn van geobsedeerde extreemlinkse ranzigheid. Met Yas als dappere knuffel-VVD'er tussen de vegetarische messentrekkers.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Moiren_ schreef op 01 september 2015 @ 22:29:

Wil iemand mij nog even uitleggen wat een braboneger is? Dan kan ik zo namelijk wat rustiger gaan slapen.Braboneger
quote:Moiren_ schreef op 01 september 2015 @ 22:29:

Wil iemand mij nog even uitleggen wat een braboneger is? Dan kan ik zo namelijk wat rustiger gaan slapen.Een of andere stand-up comedian uit Brabant, met een donkere huidskleur en heel populair op GeenStijl.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 01 september 2015 @ 22:36:

[...]

Een of andere stand-up comedian uit Brabant, met een donkere huidskleur en heel populair op GeenStijl.Ah ja, daar kom ik nooit. Net even via zijn site, dank je honeymoonquiz, een stukje van hem gekeken. Ik laat het maar bij dat ene stukje
quote:Dana schreef op 01 september 2015 @ 22:31:

[...]

Nee, dit hier schijnt het domein te zijn van geobsedeerde extreemlinkse ranzigheid. Met Yas als dappere knuffel-VVD'er tussen de vegetarische messentrekkers.
O, heb ook gereageerd op dat vegetarische slager topic. Zal eens teruglezen, zal wel veel commentaar op mijn posting hebben gekregen

rosemetijs, ik snap jouw postings van vandaag hier niet, geloof ik.

En de modsolli, ja alles gelezen.

Ik maak Eloanora overigens volledig aansprakelijk voor het lezen/in contact komen met onzinposts, welke ik hiervoor wist te vermijden.

Door jou kon ik net toch niet op mijn vingers zitten,
Je bent zelf een theepot
En dan denk je alles te hebben gehad, zit die Teeuewen schreeuwlijk in Late Night. Even kijken wat Pauw zo te bieden heeft.
Bij Pauw o.a. GeenStijl-boegbeeld Jan Roos over de

succesvolle actie GeenPeil.
quote:feow schreef op 01 september 2015 @ 22:19:

[...]

Voor mij is het vivaforum geen podium van een stel doorgeschoten mafkezen die op drammerige en onfatsoenlijke wijze hun mening verkondigen. De actueelpijler wel.

En ik ben voor het bewaken van fatsoensgrenzen door het modteam, en het er mee eens dat dit afgelopen jaren niet goed (ondanks meldingen) gedaan is.

Maarrrrrrrr. Bij Libelle sloten ze de actueelpijler, of hoe het daar ook heette. De horror zat toen binnen een week op het hele forum. En het is maar twee dagen een soort van grappig als zelfs ik-moet-klussen-op-mijn-NOD-topics gekaapt worden door een groepje wat voorheen slechts één pijler verziekte.

Het sluiten van de actueelpijler is niet wat ik,voor ogen heb. Moderatie wel, spontaan, dus niet via staffen. Je mag als site best een grove halt toeroepen. Daar voorkom je niet die uitlatingen maar wel op dit forum.

Ik heb heel vaak gestaft, ik heb veel gemaild in het verleden bij nare posts, zonder resuktaat en ik heb het erbij gelaten ooit. Dat had ik niet moeten doen, zoals meerderen hier. Ik hoop dat het huidige modsteam wat (pro) aktiever is.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 01 september 2015 @ 23:01:

[...]

Het sluiten van de actueelpijler is niet wat ik,voor ogen heb. Moderatie wel, spontaan, dus niet via staffen. Je mag als site best een grove halt toeroepen. Daar voorkom je niet die uitlatingen maar wel op dit forum.

Ik heb heel vaak gestaft, ik heb veel gemaild in het verleden bij nare posts, zonder resuktaat en ik heb het erbij gelaten ooit. Dat had ik niet moeten doen, zoals meerderen hier. Ik hoop dat het huidige modsteam wat (pro) aktiever is.

er is winst hoor, er wordt nu geband vanwege racisme en anti-moslimsentiment.

Dat hebben we nog niet eerder meegemaakt. Hoop!
quote:thee schreef op 01 september 2015 @ 22:52:

En dan denk je alles te hebben gehad, zit die Teeuewen schreeuwlijk in Late Night. Even kijken wat Pauw zo te bieden heeft.Ik haal dat nooit omdat mijn wekker erg vroeg gaat.
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 september 2015 @ 23:05:

[...]

anti-moslimsentiment.Wat is dat nou weer? Mag je niet anti islam zijn? Wel anti religie? Anti Zonen van het Heilige Licht van Apocalyptius? Anti communisme? Anti linkse kerk? Anti whatever?
quote:schattigheid schreef op 01 september 2015 @ 23:12:

[...]

Wat is dat nou weer? Mag je niet anti islam zijn? Wel anti religie? Anti Zonen van het Heilige Licht van Apocalyptius? Anti communisme? Anti whatever?

Nee dat mag niet

Grondwet artikel 1

UVRM artikel 2

Naast dat het nogal dom is om tegen een religie te zijn.
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 september 2015 @ 23:15:

[...]

Nee dat mag niet

Grondwet artikel 1

UVRM artikel 2

Naast dat het nogal dom is om tegen een religie te zijn.

Daarom moet je dus eerst dubbelchecken of je een neger of moslim of sowieso gelovige ontvriendt op FB. Mag niet he.

Koekoek.
quote:schattigheid schreef op 01 september 2015 @ 23:18:

[...]

Daarom moet je dus eerst dubbelchecken of je een neger of moslim of sowieso gelovige ontvriendt op FB. Mag niet he.

Koekoek.wat bedoel je?
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 september 2015 @ 23:15:

[...]

Naast dat het nogal dom is om tegen een religie te zijn.Daarover verschillen we van mening. Ik vind het een teken van intelligentie als mensen tegen religie zijn.
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 september 2015 @ 23:05:

[...]

er is winst hoor, er wordt nu geband vanwege racisme en anti-moslimsentiment.

Dat hebben we nog niet eerder meegemaakt. Hoop!Hoewel ik dat verwijderde bericht van Pejeka dan weer niet waarschuwwaardig vind. Het moet ook niet doorslaan, als alle kritiek op (oa) islam wordt verwijderd is een normale discussie ook niet mogelijk.
quote:schattigheid schreef op 01 september 2015 @ 23:21:

[...]

Daarover verschillen we van mening. Ik vind het een teken van intelligentie als mensen tegen religie zijn.Mensen hebben het recht om te geloven wat ze willen. Het is intelligent dat te erkennen. Het is ook intelligent om te erkennen dat Moslim een containerbegrip is, net als Christen. Zet de Klu Klux Clan naast een gematigd protestant en erken dat ze niks met elkaar te maken hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven