Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
En die prijs was? Kilo aangekomen? Misselijk?

Ja dat merk ik ook; lieg niet maar draai er soort van omheen of leid het gesprek ergens anders heen....
Als mensen het mij echt direct vragen draai ik er niet omheen, dan krijgen ze het gewoon te horen ;)
misselijk in ieder geval. Heb nog niet op de weegschaal gestaan....
Goeiemorgen!

Wij hebben het nog aan niemand verteld, weten het ook pas sinds vrijdag (en sinds maandag definitief). Wel heb ik zo'n zwaar vermoeden dat mijn schoonmoeder en -zus het al door hebben. We waren namelijk afgelopen weekend samen een weekendje weg en het was wel erg opvallend dat Schabolleke ineens de wijn en de prosecco (!) liet staan. En geen filet Americain of gerookte zalm at.

Ik zou er trouwens ook niet om liegen hoor. Als iemand het vraagt, dan geef ik gewoon eerlijk antwoord: ja, ik ben zwanger, maar het is nog een beetje te vroeg om te juichen.

Verder alles okee hier. Geen asbakken leeggelikt gisteravond. Ik voel me eigenlijk best prima!
Ik te vroeg gejuicht...voel misselijkheid weer opkomen....
Goedemorgen dames,

Ik ben aan de lijnzaad door mijn yoghurt, want ik ben een beetje verstopt. Heel fijn! Hopen dat het helpt! Vind het nergens naar smaken, dus dat maakt het makkelijker te eten. Verder heb ik gister te fanatiek gereden, want dat voel ik aan mijn buik, nu maar de komende dagen rustig aan doen.

Bij ons weten ouders en goede vrienden het, verder niemand. Ben benieuwd wanneer ik het ga vertellen, kan redelijk goed mijn mond houden dit keer.
Ook ik heb die kwaal...al 3 dagen niet geweest maar moet ook zeggen dat ik totaal geen aandrang heb? Misschien doordat ik ook niet echt zwaar eet? Eet toch echt wel vezels etc. Schijnt de progresteron te doen he?

Weet iemand hoe laat Watertje moest?
Verdorie snok! Misschien even iets eten?

Ik heb daar ook last van doggie. Ik hoor graag van je of het werkt, want dan ga ik ook lijnzaad halen

Bij mij is het ook begonnen met ouders en goede vrienden, maar mijn vader kan zijn mond echt niet houden, dus de halve wereld weet het nu zo'n beetje

Ik voel ook direct als ik teveel gedaan heb. Een goede dag wil ik veel doen en de dag daarna is het helemaal mis. Echt rot!

Volgende week hebben we feestweek hier in het dorp, dus vrienden vroegen al of wij ook mee gaan stappen. Ik ga eigenlijk nooit uit, behalve deze keer in het jaar. Mijn man zei direct al tegen mij dat hij het af liet hangen van hoe ik mij voel. Vind ik wel erg lief. Zo slecht zijn mannen eigenlijk nog niet
quote:Snok schreef op 18 september 2008 @ 11:16:

Ook ik heb die kwaal...al 3 dagen niet geweest maar moet ook zeggen dat ik totaal geen aandrang heb? Misschien doordat ik ook niet echt zwaar eet? Eet toch echt wel vezels etc. Schijnt de progresteron te doen he?

Weet iemand hoe laat Watertje moest?het schijnt inderdaad de progesteron te zijn. Ook daardoor zo'n opgeblazen gevoel?
Ik ga sinds een dag of 2 terug zo goed als 'normaal'. Gelukkig maar. Ik heb muesli gegeten en ik moet zeggen dat die mij heel goed helpt. Verder bruin brood, karnemelk, oxo, koeken met vezels in, fruit (een beetje te weinig maar vriend had gisteren fruitschotel gemaakt dus ik kon wel niet anders hehe, maar heeft vandaag toch al zijn vruchten afgeworpen)...

ps: voel me zo slecht vandaag... :(
wat is er dan Fien? Misselijk? Moe? Koud?
Moe ben ik altijd, dus dat begin ik zo'n beetje gewoon te worden.

Het is vooral mijn maag, voel me niet echt misselijk, gewoon raar. Kan het moeilijk beschrijven. Is precies of ik honger heb maar het idee om te eten doet mijn maag omdraaien. Was daarnet van een plastieken flesje aan het drinken en de geur van het flesje alleen al was echt jakkes. Dat 'beter ruiken' is niet altijd even plezant blijkbaar :(
Fien zo is ongeveer ook hoe ik het voel....honger maar als ik ga eten dan pfffffffffff

t gekke is dat ik volkorenbrood eet, veel water drink, veel fruit en groente eet en ook beweging zat heb....nou ja tis ff niet anders....t komt er vanzelf wel uit
Hoi dames....jeetje wat gaat het hard met de berichtjes.....even rustig alles doorgelezen.....

k heb ook pas mijn echo 7 oktober. Hebben jullie allemaal een reden om eerder te mogen of is dat gewoon zo bij jullie??

Vandaag wel voor het eerst naar de verloskundige...ook leuk. Weet ook niet wat ik daar allemaal moet gaan verwachten dus toch spannend.

Wat bij mij wel helpt tegen de verstopping is 's ochtends beginnen met lauw water en een kiwi erachteraan Voor de rest bruin brood ja... en veel fruit over de dag. Het gaat de laatste week wel goed en gewoon elke dag netjes naar de wc.

Ben ook wel benieuwd of alles goed is bij ainoa. Hoop het wel hoor......

Nou ik ga even mijn hondje uitlaten en dan lekker weer aan mn huiswerk....(student student )

ps hebben jullie er ook zo'n last van dat je af en toe hele rare dingen typt en heel veel moet verbeteren..??
hahaha idd helemi, dat heb ik ook. En ik doe tekstverwerking, er wordt dus van uitgegaan dat ik blindelings zonder vauten typ ;)

Lukt me niet echt de laatste tijd hehe.
Wow, wat gaat het hard hier. Ik ben eerst een uur bezig om bij te lezen :-)!

Ik las een weekend Stockholm (American Pie, drie blz. geleden :-)), echt toevallig ik ga het laatste weekend van november met mijn lief (om ons 10jarig samenzijn te vieren).

Vertel me na je weekend alle place's te be.....

Verder lees ik dat jullie allemaal weinig eten en niet echt aan eten moeten denken op dit moment. Ik eet juist veeeeel (vooral brood). Is dit ook nog voor iemand herkenbaar??

Ik heb na mijn eerste zwangerschap er ongeveer 9 maanden over gedaan om weer op mijn oude gewicht te komen (9 mnd. op, 9mnd. af klopte bij mij wel), maar mijn buik wordt nu wel veel eerder dik als ik veel eet (zoals nu :-)). Ach ja, c'est la vie...

Ik krijg al twee dagen het antwoordapparaat van de verloskundige, ga nu maar ff een mail sturen om een afspraak te maken. Kan ik me ook gaan verheugen!
Ik wil sowieso de verhalen over Stockholm horen..staat ook nog op mijn verlanglijstje

Ik ga eind november naar Mexico...heerlijk bijna 2 weken genieten in super de luxe oord.....Alleen het vliegen kijk ik niet naar uit. Niet omdat ik bang ben maar pffffffffffff t duurt altijd zo lang
Hai!

heb eigenlijk niet zoveel te melden...

oh ja.. wij hebben t nog niemand verteld. Ik ben dan ook pas 5 wkn. Ik denk dat we t onze ouders pas vertellen als we t hartje hebben zien kloppen. (Ik heb vanwege pcos een verhoogde kans op een miskraam, en wilze niet blij maken met niks...)

anderen vertel ik t pas bij 10 - 12 weken ddenk ik. oh ja, en ik lieg er ook gewoon over hoor. Gaat nog even niemand iets aan.

vreemde trek: tijdens mijn eerste zwangerschap had ik, heel klassiek, enorm veel zin in augurken, zilveruitjes en zure haring. Alls wat zuur is. Ik kocht op mijn werk vaak van die gore Johma salades (vind ik echt niet te eten normaalgesproken) om maar iets zuurs binnen te krijgen. Nu merk ik nog niks van spreciale trek of veel of weinig trek. Ik heb alleen geen zin in koffie.
LOL Snok, ik verveel me ook altijd dood tijdens een vlucht. Zelfs al duurt die minder dan 2u. Ik ben iemand die niet kan stilzitten, tenzij je me een computer met internet voorschotelt of interessante lectuur (lees: roddelblaadjes :D). Op het vliegtuig ben ik die blaadjes al vlug door dus zit ik de rest van de vlucht of met mijn duimen te draaien en naar de wolken te staren of ambeteer ik mijn medegenoten, die dan ook blij zijn als de vlucht voorbij is (hou ik tenminste mn klep hehe).
Precies Fien...zo beleef ik de boel ook...als hooguit boring en uurtje wolken staren, blaadjes lezen ....echt t zet geen zoden aan dijk als je 11 uur moet....DIt keer zal ik wel vaak ommetje moeten maken dus kan ik heerlijk socializen Ook leuk voor rest van vliegtuig whahhhahaah
he fien, vraagje he, kom jij uit belgie?? Dat denk ik af en toe aan je taalgebruik te zien. of misschien limburg dan of zo? Of zit ik er helemaal naast?
Ik ben ook zwanger!!!!

Zou ik me mogen aansluiten bij jullie? Ik hoop wel dat ik met wat regelmaat kan reageren (ik ken mijzelf een beetje), maar zal mijn best iig doen en wellicht heb ik daar misschien wel erg behoefte aan straks!

Ik ben 25 mei uitgerekend en nu dus 4,5 week zwanger. Er van uitgaande dat ik nu een cyclus had van 24 dagen. Dit is trouwens mijn eerste zwangerschap en ik ben 30 jaar.

We hebben 6 maanden geklust en nu is het dan raak! Echt heel onwerkelijk vind ik het. Ik voel me wel al redelijk moe, lig vaak vroeg erin (terwijl ik juist de nachtbraker ben thuis). Heb pijnlijke borsten (maar dat heb ik ook altijd voordat ik ongesteld moet worden). Verder begin ik sinds 2 dagen ook af en toe wat draaierig te worden.

Op mijn werk kan ik me echt nauwelijks concentreren sinds deze week. Ben vreselijk onrustig, gedachten dwalen af... Ik lees dat Snok hetzelfde heeft... Ik ben projectmanager en zit op een kamer met 6 man die ik aanstuur..,. Ik zie iedereen hard werken en ik kom werkelijk tot niks! :S

Ik zal vanavond (als ik niet te moe ben, ghe ghe) het topic eens door gaan lezen om te zien wat jullie allemaal al geschreven hebben en hoe het gaat met jullie.

Ciao!!
Ik heb echt 6 testen gedaan trouwens omdat ik het niet kon geloven! Vanmorgen weer hahah!

Ik kan ze gelukkig op mijn werk pakken, anders had het me een hoop gekost al!
Voor de volledigheid: ik heb 7 oktober een afspraak met de VK.
Hoi dames,

Vandaag weer aan het werk, nu even pauze dus ik dacht even bij te lezen! Maar jee wat gaat het snel!

Ik ben toch wel heel benieuwd hoe het met de echo-dames is gegaan, nog niets gehoord he? of heb ik er overheen gelezen?

Over vertellen: ik heb het best al een boel mensen in mijn omgeving verteld. Ook de leidinggevende op mijn werk, heb me nl een paar keer moeten ziekmelden -zooo misselijk, soms voelt het of je een enorme kater hebt!- en vond het wel zo eerlijk om de reden te melden. En ach als het misgaat dan hebben ze ook wat meer begrip?...

Wat zalig, Stockholm, Mexico.... ben jaloers! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven