Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat.
maandag 24 augustus 2015 om 23:02
Welkom in Deel V ! Waar Kitlers & Co ongestoord door plakken!
-Kitler
Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.
-To kitler
Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest or sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally !
Zodat de fobieïsten onder ons ook nog kunnen slapen :
Spinnenplaatjes enkel plakken met een link zodat ze niet direct zichtbaar zijn! Dank !
Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch , dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze mafkees.
Wij zijn geen groepje. Iedereen is van harte welkom! We rollen de loper voor je uit !
Kitlers voorgaande avonturen zijn te lezen in Deel I, Deel II, Deel III & Deel IV.
-Kitler
Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.
-To kitler
Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest or sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally !
Zodat de fobieïsten onder ons ook nog kunnen slapen :
Spinnenplaatjes enkel plakken met een link zodat ze niet direct zichtbaar zijn! Dank !
Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch , dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze mafkees.
Wij zijn geen groepje. Iedereen is van harte welkom! We rollen de loper voor je uit !
Kitlers voorgaande avonturen zijn te lezen in Deel I, Deel II, Deel III & Deel IV.
woensdag 2 september 2015 om 14:17
woensdag 2 september 2015 om 14:19
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 14:16:
[...]
Hoor 's, beetje dankbaarder hoor
Zo'n mooie titanium heup, wie wil die nou niet?!
Oh een titanium wil ik wel!
Door wil je daar dan voor zorgen als ik sowieso al onder het mes moet. Scheelt weer zorgkosten ensowww. Is de Nederlander die mee moet betalen ook weer tevreden .
[...]
Zo'n mooie titanium heup, wie wil die nou niet?!
Door wil je daar dan voor zorgen als ik sowieso al onder het mes moet. Scheelt weer zorgkosten ensowww. Is de Nederlander die mee moet betalen ook weer tevreden .
woensdag 2 september 2015 om 14:19
woensdag 2 september 2015 om 14:20
woensdag 2 september 2015 om 14:21
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 14:17:
[...]
Verrek! Ik ook niet meer.
Maar heb net de reacties per pagina van 25 naar 50 gezet en toen begon het gedonder.
Ik ga het effe terug zetten, kijken wat er dan gebeurd.Ik heb 25 posts per pagina en er last van
[...]
Verrek! Ik ook niet meer.
Maar heb net de reacties per pagina van 25 naar 50 gezet en toen begon het gedonder.
Ik ga het effe terug zetten, kijken wat er dan gebeurd.Ik heb 25 posts per pagina en er last van
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 2 september 2015 om 14:22
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 14:19:
[...]
Door wil je daar dan voor zorgen als ik sowieso al onder het mes moet. Scheelt weer zorgkosten ensowww. Is de Nederlander die mee moet betalen ook weer tevreden .Nee. Heb gisteren gelezen dat Belgen een heel ander ras zijn dan Nederlanders, dus ga me niet bemoeien met jullie economie. Betaal het maar lekker zelf
[...]
Door wil je daar dan voor zorgen als ik sowieso al onder het mes moet. Scheelt weer zorgkosten ensowww. Is de Nederlander die mee moet betalen ook weer tevreden .Nee. Heb gisteren gelezen dat Belgen een heel ander ras zijn dan Nederlanders, dus ga me niet bemoeien met jullie economie. Betaal het maar lekker zelf
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 2 september 2015 om 14:27
woensdag 2 september 2015 om 14:40
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 14:16:
[...]
Zo'n mooie titanium heup, wie wil die nou niet?! kan het je ten zeerste aanbevelen, je loopt er weer als een kievit mee
bijkomend voordeel: je wordt fijn betast iedere keer dat je op het vliegveld langs de douane gaat
[...]
Zo'n mooie titanium heup, wie wil die nou niet?! kan het je ten zeerste aanbevelen, je loopt er weer als een kievit mee
bijkomend voordeel: je wordt fijn betast iedere keer dat je op het vliegveld langs de douane gaat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best