Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat.
maandag 24 augustus 2015 om 23:02
Welkom in Deel V ! Waar Kitlers & Co ongestoord door plakken!
-Kitler
Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.
-To kitler
Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest or sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally !
Zodat de fobieïsten onder ons ook nog kunnen slapen :
Spinnenplaatjes enkel plakken met een link zodat ze niet direct zichtbaar zijn! Dank !
Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch , dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze mafkees.
Wij zijn geen groepje. Iedereen is van harte welkom! We rollen de loper voor je uit !
Kitlers voorgaande avonturen zijn te lezen in Deel I, Deel II, Deel III & Deel IV.
-Kitler
Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.
-To kitler
Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest or sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally !
Zodat de fobieïsten onder ons ook nog kunnen slapen :
Spinnenplaatjes enkel plakken met een link zodat ze niet direct zichtbaar zijn! Dank !
Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch , dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze mafkees.
Wij zijn geen groepje. Iedereen is van harte welkom! We rollen de loper voor je uit !
Kitlers voorgaande avonturen zijn te lezen in Deel I, Deel II, Deel III & Deel IV.
woensdag 2 september 2015 om 14:42
quote:rosanna08 schreef op 02 september 2015 @ 14:40:
[...]
kan het je ten zeerste aanbevelen, je loopt er weer als een kievit mee
bijkomend voordeel: je wordt fijn betast iedere keer dat je op het vliegveld langs de douane gaat Ik wil er ook twee!! En dan ook meteen titanium knieën, ellebogen, schouderbladen.... Word ik bionic woman en dan mogen ze steeds aan me voelen
[...]
kan het je ten zeerste aanbevelen, je loopt er weer als een kievit mee
bijkomend voordeel: je wordt fijn betast iedere keer dat je op het vliegveld langs de douane gaat Ik wil er ook twee!! En dan ook meteen titanium knieën, ellebogen, schouderbladen.... Word ik bionic woman en dan mogen ze steeds aan me voelen
woensdag 2 september 2015 om 14:44
woensdag 2 september 2015 om 14:45
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 14:42:
[...]
Ik wil er ook twee!! En dan ook meteen titanium knieën, ellebogen, schouderbladen.... Word ik bionic woman en dan mogen ze steeds aan me voelen Gezellig de Kitlers op 1 zaal! Hoe lang zal het duren voor we gescheiden worden of dat we verzocht worden het ziekenhuis te verlaten?
[...]
Ik wil er ook twee!! En dan ook meteen titanium knieën, ellebogen, schouderbladen.... Word ik bionic woman en dan mogen ze steeds aan me voelen Gezellig de Kitlers op 1 zaal! Hoe lang zal het duren voor we gescheiden worden of dat we verzocht worden het ziekenhuis te verlaten?
woensdag 2 september 2015 om 14:47
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 14:45:
[...]
Gezellig de Kitlers op 1 zaal! Hoe lang zal het duren voor we gescheiden worden of dat we verzocht worden het ziekenhuis te verlaten? 10 minuten?
Overigens heb ik het ook met de smileys, maar alleen met quoten of als ik het onderste reactiescherm gebruik
[...]
Gezellig de Kitlers op 1 zaal! Hoe lang zal het duren voor we gescheiden worden of dat we verzocht worden het ziekenhuis te verlaten? 10 minuten?
Overigens heb ik het ook met de smileys, maar alleen met quoten of als ik het onderste reactiescherm gebruik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 2 september 2015 om 14:49
woensdag 2 september 2015 om 14:52
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 14:50:
[...]
Jullie, jullie? ??? Uhm jij bent bent inmiddels ook een Kitler dus jij mag (nee moet) ook mee!Wij zijn een gekke sekte. Had niemand je gewaarschuwd? 1 Post, vast voor het leven.
[...]
Jullie, jullie? ??? Uhm jij bent bent inmiddels ook een Kitler dus jij mag (nee moet) ook mee!Wij zijn een gekke sekte. Had niemand je gewaarschuwd? 1 Post, vast voor het leven.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 2 september 2015 om 15:02
woensdag 2 september 2015 om 15:11
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 14:37:
Ik ben echt boos nu, wordt gewoon voor de tweede keer genegeerd! Eerste bericht al, mezelf gequote en ze reageert wel op Grob die boven en onder mij staat . Is het duidelijk dat ik boos ben?
Ik ben echt boos nu, wordt gewoon voor de tweede keer genegeerd! Eerste bericht al, mezelf gequote en ze reageert wel op Grob die boven en onder mij staat . Is het duidelijk dat ik boos ben?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 2 september 2015 om 15:20
woensdag 2 september 2015 om 15:22
quote:OldWood schreef op 02 september 2015 @ 15:20:
[...]
Oké dan blijf ik, ik schik me erin
Voor nu zeg ik doei, ik moet me gaan aankleden en naar het werk toe, lees vanavond de boel bij Werk ze.
[...]
Oké dan blijf ik, ik schik me erin
Voor nu zeg ik doei, ik moet me gaan aankleden en naar het werk toe, lees vanavond de boel bij Werk ze.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.