Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Was ik net gewend aan de homepage van fruitella zit ik ineens bij de vredestein banden. Hoe krijg ik die irritante banners weg? Want aangezien het forum steeds verspringt beland ik steeds op de banners en dus op die websites (of is dat soms expres)
Oh, en het forum is echt traag als poppenstront sinds die update. Firefox 40.0.3.
Als ik een topic open, krijg ik eerst een wit scherm voordat het topic laadt.

En als ik dan weer op actieve onderwerpen klik, is het scherm weer wit voor de lijst laadt.
het verspringprobleem is ook drie keer verergerd met die stalk-balk
Na een bericht posten ook zo'n wit scherm.

En heel fijn dat de halve trein de bovenbalk mee kan lezen. Twijfelt er iig niemand aan dat ik seks (geen sex!) en liefde niet aanklik :P
Hier geen plaatjes meer te zien of aan te klikken (iPhone en safari)
nog vier maanden, dan is de nieuwe site een jaar in de lucht. En nog steeds dezelfde bugs als in het begin. Wat een drama.
Jezus, als je even snel doorklikt krijg je zowat een epileptische aanval van het geflikker van het beeld.
Ik begrijp de frustratie rondom de bugs die er momomenteel spelen. Ik ben volledig op de hoogte, alsmede de TD. We werken hard aan een oplossing. Ik wil jullie vriendelijk verzoeken de klachten niet steeds te herhalen. Dit heeft geen effect en maakt het bug topic onoverzichtelijk.

Alvast dank voor jullie medewerking.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Het hele forum is één grote kermisattractie geworden.

Ik word horendol van die venstertjes die steeds oppoppen als ik er langs ga met de cursor en dat witte scherm maakt het er niet beter op. Het is grote flitsende toestand.
Ik weet niet of andere er ook last van hebben, maar sinds de update kan ik geen linkse meer aanklikken. Die van de plaatjes geven problemen, maar die van websites doen het helemaal niet bij mij. (Op Android telefoon)
quote:Neurogenesis schreef op 02 september 2015 @ 18:10:

Hier geen plaatjes meer te zien of aan te klikken (iPhone en safari)

Bij mij op android(Samsung) ook niet meer.

En posten gaat ook al de hele dag niet meer via mobiel. Behalve net dat quoten ,dat werd meteen gepost.
Ik kreeg net, uiteraard nadat ik een uitgebreide reactie getypt had, weer de overweldigende-belangstelling-melding.

De traagheid wijt ik vooralsnog aan wifi-in-de-trein, maar ik ben er bang voor.
Is het trouwens standaard dat als je quote, je alleen je eigen reactievak ziet, en geen enkele andere posting van dat topic? Vind ik best raar, eigenlijk. Waarom is dat? Als je gewoon reageert, zie je ook het hele topic, en kun je nog even teruglezen naar andere reacties.
Sanne, je zegt dat de stalk-balk op verzoek van de forummers is gekomen. Ik heb een dergelijk verzoek hier nog nooit gezien. Zijn er forummers geweest die jullie massaal op het bekende e-mailadres hebben gemaild? Is er een select gezelschap uitgenodigd bij Sanoma die mocht aangeven wat ze veranderd zouden willen en zijn al die wensen ingewilligd?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Beste forummers,

Zoals al eerder is aangegeven, willen we jullie nogmaals verzoeken om niet op elkaar te reageren. Deze berichten zullen verwijderd worden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Beste forummers,

We zullen de technische update van vanochtend helaas terug moeten draaien, doordat deze teveel bugs tot gevolg heeft gehad. Dit betekent dat de site naar de situatie zal gaan zoals deze vóór 13.00 uur vanmiddag was. Het vervolg zal op worden gepakt met de TD.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb steeds dit.

quote:Moiren_ schreef op 02 september 2015 @ 19:27:

Ik heb steeds dit.

[afbeelding]

Dit is zojuist gefixt. Mocht je er nog last van hebben, dan hoor ik het graag.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Ik weet niet of ik het hier moet melden, maar toen ik zojuist naar het forum ging op mijn telefoon was ik ingelogd als linjmh..

Uiteraard uitgelogd en met mijn eigen gegevens weer ingelogd, maar neem aan dat dit de bedoeling niet kan zijn..
quote:lamadrugada schreef op 02 september 2015 @ 20:04:

Ik weet niet of ik het hier moet melden, maar toen ik zojuist naar het forum ging op mijn telefoon was ik ingelogd als linjmh..

Uiteraard uitgelogd en met mijn eigen gegevens weer ingelogd, maar neem aan dat dit de bedoeling niet kan zijn..

Op wat voor telefoon heb je ingelogd? En wat voor browser?

Groet,

Sanne

CM VIVA
iPhone 6, safari..
quote:lamadrugada schreef op 02 september 2015 @ 20:14:

iPhone 6, safari..

Ik pak dit direct op met de TD. Ik kom er nog bij je op terug.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:ModeratorViva schreef op 02 september 2015 @ 18:58:

Beste forummers,

Zoals al eerder is aangegeven, willen we jullie nogmaals verzoeken om niet op elkaar te reageren. Deze berichten zullen verwijderd worden.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaHeel fijn dat je mijn een-tweetje met Moiren weg hebt gehaald maar er is nog niks veranderd aan mijn probleem, namelijk het niet aanwezig zijn van een knop 'volgende' bij mijn berichten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wijzigen van een bericht lukt niet

Zodra je het gewijzigde bericht wil plaatsen komt het oude, ongewijzigde bericht weer op
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven