Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
quote:Grobbekuiken schreef op 03 september 2015 @ 17:21:

Zo zie je maar, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.

(Ik weet dat wel trouwens. Koe gaat achter een boom staan en doet het geluid van een worteltje na )Nee hoor: hij gaat achter een boom staan en doet een struik boerenkool na ....
quote:Grobbekuiken schreef op 03 september 2015 @ 17:26:

[...]

Nee joh, dan loopt het hier meteen leeg. Kijk, jij mag dan beroemd zijn, maar wij zijn alleen maar fans (mét kewl T-shirt, dat dan weer wel) hè!En ik HOU van jullie !!! Waar zou ik zijn zonder mijn fans, per slot van rekening?
quote:Sharon-Viva schreef op 03 september 2015 @ 17:32:

[...]

Nee hoor: hij gaat achter een boom staan en doet een struik boerenkool na ....Komt ie achter die boom vandaan met een baby in zijn bekkie. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 september 2015 @ 17:34:

[...]

Komt ie achter die boom vandaan met een baby in zijn bekkie. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Zie je nou Sharon? Een worteltje is net zoiets als een voorbehoedsmiddel.
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 september 2015 @ 17:33:

[...]

En ik HOU van jullie !!! Waar zou ik zijn zonder mijn fans, per slot van rekening?Jeuh!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 03 september 2015 @ 17:30:

[...]

Hahahaha!! Kende je die niet? Dat mopje heeft inmiddels een baard van 3 meter. Nee. Misschien iets van Nederland? Zal straks eens voorlezen aan vriend (als die ooit nog eens naar huis komt, volgens mij zit die gezellig bij zijn minnares te eten )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Hé, grobbie, misschien toch maar dat moppentopic openen?
Maar het moet gezegd worden, Mwa, je bent als een blad aan de boom omgedraaid. Vind ik wel respectwaardig. Nu er nog naar blijven handelen. Succes!
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 september 2015 @ 17:31:

[...]

In d'n Bels niet denk ik Nee dus. Snel aan beste vriend gevraagd, en die kent ze ook niet.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:miepje1971 schreef op 03 september 2015 @ 19:36:

Hé, grobbie, misschien toch maar dat moppentopic openen?

Er is er al een geopend hoorrrrrrrr

quote:Grobbekuiken schreef op 03 september 2015 @ 17:24:

[...]

Bij haar zou die véél beter passen idd.

Kan mwa 'm veranderen in iets als "ben op m'n bek gegaan, weer opgekrabbeld en forum vrolijk weer verder" of zoiets Gedaan ;) Dank!
quote:SherlotteHolmes schreef op 03 september 2015 @ 17:26:

Mwa, blijkbaar heb ik mij heel erg vergist óf je hebt het licht gezien. Maakt niks uit welke van de twee, ben in ieder geval erg blij met het verschil van vandaag en gister.

Vond ik wel even zo netjes te vertellen. Nou wat ontzettend lief Sherlotteholmes, dat waardeer ik echt! Nee ik heb echt het licht gezien. Ik realiseer me echt dat het gewoon aan mijn gedrag en houding lag en merk dat nu ik dus veel positiever en meer mijzelf ben, mensen normaal en ander op mij reageren. Ik vind het echt super lief dat je dat even komt zeggen, dat siert je echt! Dank je wel... Doet me echt goed! XXXX
Mwa, wat hoor ik nou, geband en weer terug. Knap hoor

En ook nog eens je gedrag zo omgedraaid.
quote:miepje1971 schreef op 03 september 2015 @ 19:37:

Maar het moet gezegd worden, Mwa, je bent als een blad aan de boom omgedraaid. Vind ik wel respectwaardig. Nu er nog naar blijven handelen. Succes!Hey Miepje wat super lief van je zeg! Ik ga echt mijn best doen en blijf aan mezelf werken zowel buiten als op het forum. Ik leer van jullie allemaal en realiseer me dat ik gewoon mezelf moet veranderen wil ik gehoord worden. Ik ben heel erg blij dat het je al opvalt. Ik hoop nog mooie stappen te mogen maken en mijzelf nog meer te kunnen ontwikkelen en mee te kunnen groeien met alle lieve forumsters. Echt super lief, doet mij echt heel veel goeds ! Dikke x
Mwa:

Ook ik had niet verwacht dat je zo van houding zou veranderen. Ik vind het heel knap en ik hoop echt dat het je forumplezier zal vergroten!
quote:Grobbekuiken schreef op 03 september 2015 @ 17:21:

Zo zie je maar, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.

(Ik weet dat wel trouwens. Koe gaat achter een boom staan en doet het geluid van een worteltje na )

oh god het is eigenlijk heel triest want hij is zo flauw maar de tranen lopen over mijn wangen van het lachen. Compleet de slappe lach.

En de boerenkool van Sharon en de baby van LV maakten het nog erger.

Vriend vroeg wat er zo grappig is. Ik kom niet uit mijn woorden. Laat het hem zien waarop hij: Dussss zegt en me aan kijkt of ik gek geworden ben
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:mwa schreef op 03 september 2015 @ 21:49:

[...]

Hey Miepje wat super lief van je zeg! Ik ga echt mijn best doen en blijf aan mezelf werken zowel buiten als op het forum. Ik leer van jullie allemaal en realiseer me dat ik gewoon mezelf moet veranderen wil ik gehoord worden. Ik ben heel erg blij dat het je al opvalt. Ik hoop nog mooie stappen te mogen maken en mijzelf nog meer te kunnen ontwikkelen en mee te kunnen groeien met alle lieve forumsters. Echt super lief, doet mij echt heel veel goeds ! Dikke x

Gewoon meelullen (en dan bedoel ik niet dat je het met iedereen mee hoeft te zijn!) Maak het forummen ook niet groter dan dat het is he.

Gewoon je eigen mening geven, op een manier die bij jou (en bij ons ) past

En vooral als je weerwoord krijgt, daar goed mee omgaan.

Succes!
quote:MadameQetesh schreef op 03 september 2015 @ 22:52:

[...]

oh god het is eigenlijk heel triest want hij is zo flauw maar de tranen lopen over mijn wangen van het lachen. Compleet de slappe lach.

En de boerenkool van Sharon en de baby van LV maakten het nog erger.

Vriend vroeg wat er zo grappig is. Ik kom niet uit mijn woorden. Laat het hem zien waarop hij: Dussss zegt en me aan kijkt of ik gek geworden ben Hahaha!! Daar moet ik dan weer heel hard om lachen!
quote:mwa schreef op 03 september 2015 @ 21:45:

[...]

Gedaan ;) Dank!

Hahaha, écht? Zit op de tablet dus kan heeft niet zien (maar da's vaker zo als ik met m'n kont op de tablet ga zitten, ontneemt me gek genoeg alle zicht )

Voel me helemaal gevleid

Whaaaaaaahh!! Het staat er écht, met mijn naam erachter! Wauw, ik ben nu echt gevleid hoor
quote:mwa schreef op 03 september 2015 @ 21:47:

[...]

Nou wat ontzettend lief Sherlotteholmes, dat waardeer ik echt! Nee ik heb echt het licht gezien. Ik realiseer me echt dat het gewoon aan mijn gedrag en houding lag en merk dat nu ik dus veel positiever en meer mijzelf ben, mensen normaal en ander op mij reageren. Ik vind het echt super lief dat je dat even komt zeggen, dat siert je echt! Dank je wel... Doet me echt goed! XXXX

Ik hoop het! Geloof het of niet, maar ik leer hier vriendelijker te reageren en beter door te vragen als mensen met een probleem zitten. Ben er nog niet heel goed in, maar dat komt hopelijk nog.

Maar je mag hier gewoon zijn wie je bent, als je maar niet verrwacht dat iedereen je geweldig vind. Dat lukt nooit en in het gewone leven ook niet .

Je komt nu al veel relaxeder over, minder gefrustreerd.

Ik geef je ook nog wel een kans, blijf je lekker mee schrijven?
quote:Angelaatje1970 schreef op 03 september 2015 @ 20:00:

[...]

Er is er al een geopend hoorrrrrrrr

Echt hè... ik spendeer zó veel uren op dit forum en het is ongelooflijk wat ik allemaal nog mis/niet mee krijg.....
Eerst zien en dan pas geloven want zo vriendelijk ben je vaak niet tegen mij.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:miepje1971 schreef op 04 september 2015 @ 09:59:

[...]

Echt hè... ik spendeer zó veel uren op dit forum en het is ongelooflijk wat ik allemaal nog mis/niet mee krijg.....Hoe bestaat het hè! Heb ik ook altijd, mis steeds de leukste relletjes en zo
Ik ook
quote:OldWood schreef op 03 september 2015 @ 21:48:

Mwa, wat hoor ik nou, geband en weer terug. Knap hoor

En ook nog eens je gedrag zo omgedraaid.Dank je wel lieve OldWood Soms moet je geconfronteerd worden met je gedrag, pijnlijk hard en niet leuk.. maar was wel nodig XX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven