April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
@Tiaraatje dat zeurende gevoel heb ik ook dat zijn je banden dat was mijn eerste vraag en dat zijn je buikbanden die aan het groeien zijn! heb het nu ook nog! Wat wil helpen is je blaas helemaal leeg maken door voorover te bukken bij het plassen!
Hehe, ik zit hier gewoon telkens de pagina te verversen tot je bericht achterlaat haha.

Ik wil op bed!

Goed nieuws!! Jippieeeeeeeeeeeeee

Ik hoop dat het mn banden zijn.

Veel plezier in je roes!

Ik duik erin

x
Weltrusten doe rustig aan en laat je verwennen!

Kus
Pam; jeeeeeeee wat goed !!!! Gefeliciteerd !!!! Fijn hoor !!

Tammieengwen: Waar zijn jullie geweest samen ?? Kindjes bij de oppas ?? Heerlijk hoor !!

Tiaraatje: Zullen idd je banden zijn hoor. Ook een echo morgen ??

Louise; nee geen ervaring mee.

Heb vandaag de vk gebeld. Vroeg naar de eerste dag van laatste menstruatie enz enz. Kon haar oren bijna niet geloven toen ik vertelde hoe snel het is gegaan !! Ik vind het ook wel weer wonderlijk hoor. Het blijft een wonder !! Heb volgende week donderdag een echo en dan die vrijdag een intake bij de vk.

Donderdag afspraak met moeders voor moeders. Gaan jullie daar ook aan mee doen ?

K lig heeeeeeerlijk met laptop op bed ANTM te kijken. Schandalig :-)
hahahahahahaha ik lig languit op de bank met mijn laptop ANTM te kijken hahahahahaha heerlijk

Nee ik doe niet mee met moeders voor moeders een collega doet het en ik werd bij haar al kots misselijk van de lucht die uit die flessen komen. Vind wel jammer had graag andere geholpen.
Hahaha !!

Ja, moet eerlijk toegeven dat ik er dit keer niet zo heel veel zin in heb. Maar heb ook mensen om me heen die niet zelf zwanger kunnen worden.....anders gaat het geweten zo knagen he ?!
Je moet doen wat je zelf wilt heeft niks met je geweten te maken hoor!

pauze is zo weer over ga weer ff verder kijken hahahaha
hoi meiden,

Hier ook een hartje!

Groetjes,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
Gefeliciteerd VV super he die echo ben er nog steeds ondersteboven van jeetje!
Allebei de dames met hartjes van harte gefeliciteerd!!!

Ik begin wel een beetje nerveus te worden voor morgenvroeg. Om 8.30 naar de gyn. Ben zo bang dat hij gaat vertellen dat het met 8 of 9 weken gestopt is met groeien ofzo.....

Ik heb ook wel bandenpijn. Soms als ik me omdraai in bed, of als ik moet hoesten voel ik het extra goed....

Ben nog wel steeds ziek zwak en misselijk thuis....Mams past wel gewoon op de kids, dus das wel lekker...

Gaan jullie allemaal duimen voor mij morgenvroeg???
hallo, ben ik ook weer even.

tammie, hoe ging het?

ik ben vreselijk druk geweest afgelopen week, veel te weinig rust en zaterdag stortte ik helemaal in...huilen van vermoeidheid...voelde me vreselijk schuldig tegenover het kleine wondertje in mij, had de hele week nauwelijks aan hem gedacht...hoop nu maar dat alles nog steeds goed is met hem.

onze volgende echo is 11 oktober, dus moet nog heel lang wachten, als je nu eerder een extra echo wil, kan dat?
Tammie; succes morgen !!!

Asjemenou; niet die vergoed wordt. Standaard allen termijn echo en 20 weken echo. Heb er zelf 1 extra om uitgerekende datum vast te stellen. Doe je een beetje rustig aan meid ?! Goed op jezelf passen hoor !!
He Tammie tuurlijk duimen we voor je! Ik had hetzelfde gevoel dus begrijp hoe je je voelt! Ik kan alleen maar zeggen Succes en plezier morgen!

Asjemenou tuurlijk kan je een extra echo maken maar je kan via internet ook een doptone kopen voor geloof 36 euro met 2 headsets erbij dus dan kan je ten alle tijden naar het hartje luisteren! kijk ff op babybeats.nl (ik weet alleen niet of het veilig is)

Dames ik weet niet of jullie hyves hebben maar er is een april 2009 hyve http://aprilbeebies2009.hyves.nl/

Misschien wel leuk om daar foto's te zien van onze buiken straks of om natuurlijk te zien wie er achter onze nicknames zitten!?!

Ik ga lekker slapen

Kus Pam
@ Tiaraatje hoe was het in het ziekenhuis?????
Tammie, succes vandaag! Alles zit echt wel goed joh.

Pamster, met mij gaat het goed. Ik heb weer een echo gehad. Alles zag er verder goed uit.
zow ik heb geloof ik alles aangepast in de tabel mocht ik weer wat vergeten zijn let me know!

Hier alles nog steeds ok nog een paar dagen en dan weten we of alles ok is daarbinnen!

Kleine vent is sinds 2 dagen ziek hoge koorts maar heeft verder nergens last van. Hij eet gewoon netjes z'n flessen leeg en zelfs nog een beetje fruit erbij dus we hebben niks te klagen. Alleen slaapt hij super onrustig dus papa en mama zijn een beetje moe!

succes TG met de echo vandaag!

ik ga aan de slag hiero
ALLES IS HELEMAAL GOED!!!

Het was geweldig natuurlijk. De baby zwom lekker rond, en maakte zelfs een soort sprongetje. Echt geweldig om weer te zien. Ik had qua tellen toch gelijk. Volgens de vorige echo zou ik nu 10 weken en 3 dagen moeten zijn, maar ben dus al 11 weken en 3 dagen. Dus de datum van 7 april houdt de gyn gewoon aan!!

Ik ben helemaal HAPPY!!! Over vier weken weer terug komen. Op 15 oktober...
Tiaraatje en Tammie Gefeliciteerd meiden! Echt super!
Tammie, geweldig!

Mooi he, een springend hummeltje...

Nu genieten!
Waar zijn alle andere mama's in spe gebleven

Gaat het wel goed met jullie????
Hoi, ben al een tijdje niet geweest inderdaad. Hier ziek geweest met het hele gezin, zo'n lekker kots-virus, dus hele fijne dagen gehad....maar gelukkig is iedereen weer beter, alleen ikzelf nog niet helemaal. Ik weet alleen niet of dat nu nog van het virus komt of gewoon weer van de zwangerschap. Heb in ieder geval opnieuw weer moeite met eten, terwijl het eigenlijk de goede kant op ging.

Nou ja, ik ben deze week thuis, dus lekker wat uitrusten.

Dames met de goede berichten, gefeliciteerd!!!
Tis inderdaad wel errug rustig hier!!
Hai,

Heb gewerkt dus nu moe..

Hoe gaat het met iedereen?

Hier een stuk beter, ik geniet weer wat van eten.

Overmorgen al 12 week!
Elmanita, vlgs de VK ben ik 1 dag eerder uitgrekend, dus 25 april... Nou ja, voor de tabel dan he :-)
Hier alles goed. Moeders voor moeders de deur uit dus kan weer in die kannen piesen.

Verder ook moe. Lig lekker op bed. Lekker lui :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven