Onzinproducten

02-09-2015 18:05 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik in een kousenwinkel om panty's te kopen en ik besprak met de verkoopster dat ik zo snel ladders in m'n panty's krijg (ondanks dat ik m'n handen nat maak voor het aantrekken).

Zij raadde me aan om 'pantyhandschoenen' (dunne, stoffen handschoentjes) te dragen bij het aantrekken. Had er nog nooit van gehoord, maar heb me laten overhalen ze aan te schaffen. Vanmorgen geprobeerd, maar wat zijn die dingen onhandig! Geen succes dus.

Ook in de categorie 'onzinproducten', maar dan wél handig: m'n aardbei-ontkroner. Wat een topding! Werkt veel makkelijker en sneller dan met een mesje.

Wat voor (op het eerste gezicht) onzinnige producten hebben jullie wel eens aangeschaft? En was het inderdaad zonde van het geld of bleek het superpraktisch in gebruik?
quote:juliet64 schreef op 03 september 2015 @ 20:56:

Een automatische drinkfontein voor mijn katten:

http://www.zooplus.nl/sho ... nkplaats/145972?rrec=true

Ze drinken graag uit de kraan, dus leek het me een fantastisch ding voor ze.

Eén kat is er bang voor en de ander keek er niet naar om.

Verder gebruikte het ding best veel stroom en moest je de hele tijd opletten of er nog wel genoeg water inzat, want anders ging hij brommen en kon de motor beschadigd raken. Daarnaast kwamen er de hele tijd haren in waardoor de motor niet goed meer werkte en het water stopte met stromen.

Geen succes, heb hem weggegeven aan iemand waarvan de katten wél reageerden zoals in de reclame.Hee, die ken ik! Werkt hier perfect, maar we hebben onze kat voordien nooit uit de kraan laten drinken. Haren valt mee, onze kat is kortharig. Hij moet wel redelijk vaak bijgevuld worden, maar, dan drinkt ze iig goed.
quote:jadaiswa schreef op 03 september 2015 @ 21:23:

[...]

Gewoon de sla in een goed-absorberende theedoek of hydrofiele luier,(als je net als ik een beetje een kluns ben elastiekje om de uiteinden) uiteinden vastpakken en een aantal keer flink rondslingeren (of indien mogelijk, iemand anders de opdracht geven en die aanmoedigen)Dat doe ik meestal, met als gevolg dat de keuken dan zeiknat is. En ikzelf.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
quote:Moiren_ schreef op 03 september 2015 @ 23:35:

[...]

Wat een onzinnig ding!

De eierprikker gebruik ik trouw.Kan wel zo zijn, maar ik ben niet zo handig in het tikken met een mes. Meestal ligt uiteindelijk mijn ei aan gruzzels met allemaal scherfjes die ik er weer eruit moet vissen. Ik vind dit apparaatje ideaal.
quote:Lotte35 schreef op 03 september 2015 @ 22:30:

Ik heb zo'n ding om luxaflex mee schoon te maken:

[afbeelding]

Wát een gekut.Die heb ik ook! Ligt 1x gebruikt in de lade. Slaat nergens op, dat ding (en hij leek zo handig! )
Het meest blij ben ik met de Quooker - ik drink veel thee. Vroeger gebruikte ik de waterkoker, maar bleef er niet bij. Dan sloeg dat ding af, wachtte ik te lang met inschenken, is het water weer afgekoeld, weer aanzetten etc. Nu meteen kokend water uit de kraan. En bij het koken vul ik de pannen ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven