Onderhoud huurwoning

04-09-2015 12:38 10 berichten
..
Alle reacties Link kopieren
Geef aan dat je niet langer zonder kapot slot kunt blijven. Geef aan dat wanneer er geen voorstel komt voor reparatie van het slot binnen 24 uur jij zelf e.a. regelt en de kosten op hun verhaalt. Bel desnoods en zeg dat en mail dit voorstel. Dan huren zij maar een slotenmaker zonder rugpijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ze zijn nu niet meer bereikbaar, alleen spoed nummer. Dus ik zou gewoon het spoednummer kunnen bellen denk je?
Ik zou het spoednummer bellen. Kun je geen andere oplossing vinden? Bijvoorbeeld het slot van binnen uit op slot draaien en via de achterdeur het huis uit, ik noem maar wat.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik zou zeker een spoednummer bellen. Zelfs als je besluit om het hele weekend maar thuis te blijven zitten vanwege het kapotte slot, ik zou niet lekker in mijn bed liggen als de deur niet op slot kan!
Dit vind ik onder spoed vallen.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Nou heb gebeld, maar dan moet je je spoedbericht inspreken op een antwoordapparaat..... het zal mij benieuwen wat ik hierop ga horen.
Wat een raar spoednummer, dat je niet eens gelijk iemand te spreken krijgt.

Ik had vroeger al de spoed gebeld als ik mijn sleutel vergeten was.
Hoe lang is dat slot al defect?

De huisbaas kan er niks aan doen dat de klusjesman niet komt, dat konden zij ook niet weten of voorkomen. Wel zouden ze het nu zo snel mogelijk op moeten proberen te lossen.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven