onzeker extra echo

04-09-2015 07:48 29 berichten
Hoi,

Na een missed abortion waar ik pas bij 13 weken achter kwam, een gezonde zwangerschap en nog een miskraam ben ik nu opnieuw zwanger.

Inmiddels ben ik bijna 9 weken.

Merk dat ik extreem onzeker ben.

Ik heb vorige week een goede echo gehad met kloppend hartje.

Voor een week ging het goed en was ik gerust, alleen sinds deze week nemen mijn zwangerschapsverschijnselen echt drastisch af.

Ik schaam me behoorlijk, maar heb weer een extra echo gevraagd bij de verloskundige.

Ik moest eigenlijk 4 weken wachten op een nieuwe echo, maar ik slaap er zelfs slecht van.

Zijn er meer mensen die een extra echo hebben gehad ivm onzekerheid? of is dit erg overdreven om te vragen?

Ik vraag me af of de verloskundige niet gek word van mijn ``gezeur``
Ahhh Celpa, moeilijk he die eerste periode.. Ik heb een echo gehad bij 7,5 week en de tijd kroop echt.. Helaas is het met 6 weken nog niet echt zinvol om te gaan, omdat je inderdaad nog niet veel kunt zien of misschien ongerust wordt, doordat er nog geen kloppend hartje te vinden is.
Alle reacties Link kopieren
Wat kunnen je gedachten dan met je op de loop gaan he? Ik herken mijzelf helemaal niet en wil ook helemaal niet zo zijn. In theorie is het makkelijk...

Hopelijk krijg je snel reactie van de verloskundige op je email. Spreek anders ook je gevoel wat dat betreft uit hoor, misschien komt het anders over dan zij bedoelt?
Nou inderdaad Celpa, niet leuk om zo te zijn.

Ik denk dat de hormonen ook wel meewerken aan het labiel zijn.

Wanneer heb je je echo? hoop op een hele mooie echo.

Ik heb een reactie gehad en mag maandag langskomen..
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je maandag langs mag komen.

Ik heb mijn echo over bijna twee weken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven