Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 19:35:

[...]

Die ken ik niet. Misschien moet je haar even een duwtje in de goede richting geven?Nee, laat maar zo .
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 19:34:

[...]

Toch heeft het wel wat.

- Goedenavond.

- 'Avond.

- Hoe snuft het met je?

- Snuf snuf. Goed, en met jou?

Een veel directere manier van communiceren, zeg maar.Help me eraan herinneren dat ik jou nooit op de koffie uitnodig
Het wordt mij te ingewikkeld. Is zie ervan af.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 04 september 2015 @ 20:39:

Het wordt mij te ingewikkeld. Is zie ervan af.Snap je K3 zoekt K3 nu al niet meer?
quote:Star schreef op 04 september 2015 @ 20:40:

[...]

Snap je K3 zoekt K3 nu al niet meer?Tssskkkk ik kijk '2 voor 12'!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Noes, waar blijf je nou? Je zou toch gaan rellen? Ik heb al een uur een extra tabje open.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 september 2015 @ 19:01:

Zo, morgen mag er een ander naar Actueel, hoor.

Nou, dat heb je nog lang volgehouden. En nog een aantal anderen ook, zo te lezen.

Ik trok het gisteren al niet meer, had even een avond off nodig na drie avonden.

En eigenlijk heb ik er nu nog geen zin in, eerst uren bij te lezen terwijl ik gewoon onbekommerd het weekend in zou willen stappen. Hmmm.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2015 @ 20:54:

Noes, waar blijf je nou? Je zou toch gaan rellen? Ik heb al een uur een extra tabje open.Zie mijn post van 20.39.
quote:Dana schreef op 04 september 2015 @ 21:10:

[...]

Nou, dat heb je nog lang volgehouden. En nog een aantal anderen ook, zo te lezen.

Ik trok het gisteren al niet meer, had even een avond off nodig na drie avonden.

En eigenlijk heb ik er nu nog geen zin in, eerst uren bij te lezen terwijl ik gewoon onbekommerd het weekend in zou willen stappen. Hmmm. ik kom goed op stoom, ik ga even wat posts voorbereiden want sommigen zijn repeterende platen, dus steeds dezelfde reactie is dan wel handig
Afschuwelijk daar die plaatjes elke keer op actueel.
quote:sabbaticalmeds schreef op 04 september 2015 @ 21:23:

[...]

ik kom goed op stoom, ik ga even wat posts voorbereiden want sommigen zijn repeterende platen, dus steeds dezelfde reactie is dan wel handig

Voorpraat.

Told ya.
quote:Dana schreef op 04 september 2015 @ 21:10:

[...]

En eigenlijk heb ik er nu nog geen zin in, eerst uren bij te lezen terwijl ik gewoon onbekommerd het weekend in zou willen stappen. Hmmm. Ik vind het echt heel erg knap van jullie. Kom zelf niet verder meer dan dit: https://www.youtube.com/watch?v=mS-rwxQsJ0Q.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 21:39:

[...]

Ik vind het echt heel erg knap van jullie. Kom zelf niet verder meer dan dit: https://www.youtube.com/watch?v=mS-rwxQsJ0Q.Meer moet je er eigenlijk ook niet meer over zeggen.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ben er ff niet en het gaat over vingeren.......
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Sidroht schreef op 04 september 2015 @ 19:56:

[...]

Help me eraan herinneren dat ik jou nooit op de koffie uitnodig Ik ben zindelijk en ontvlooid. Wat wil je nou nog meer?
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 21:39:

[...]

Ik vind het echt heel erg knap van jullie. Kom zelf niet verder meer dan dit: https://www.youtube.com/watch?v=mS-rwxQsJ0Q.

Helaas val ik niet onder die 'jullie', ik kom momenteel (hopelijk tijdelijk) ook even niet meer verder dan dat.

Ook ik bewonder het geduld van degenen die het nog opbrengen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:hatsetats schreef op 04 september 2015 @ 21:55:

Ik ben er ff niet en het gaat over vingeren.......Dat overkomt ons allemaal wel eens.
IMHO
Op welk topic op Actueel speelt zich het meest (verontrustende) zich nu af?
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 22:03:

[...]

Dat overkomt ons allemaal wel eens.Ik mis altijd alle pret..... Jullie zitten gezellig te beppen over vingeren terwijl ik werd afgeknepen door twee boksinstructeurs.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Nah, combineer het dan! Begin een aangenaam gesprek over vingeren met je boksinstructeurs terwijl ze je afknijpen. Dan knijpen wij hier af en toe af terwijl we over vingeren beppen.
IMHO
quote:hatsetats schreef op 04 september 2015 @ 21:55:

Ik ben er ff niet en het gaat over vingeren.......Per ongeluk he.
Ik vind het leuker toen het nog over macrameeën ging.
quote:thee schreef op 04 september 2015 @ 22:10:

Op welk topic op Actueel speelt zich het meest (verontrustende) zich nu af?waar niet
quote:barbaracartland schreef op 04 september 2015 @ 22:26:

Ik vind het leuker toen het nog over macrameeën ging.Ook vingerwerk....
quote:barbaracartland schreef op 04 september 2015 @ 22:26:

Ik vind het leuker toen het nog over macrameeën ging.Pfffffffffffffffft, dat vond ik saai hoor.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven