Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 4 september 2015 om 18:11
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 17:56:
[...]
Hm. Dat zou inderdaad een forumparadox creëren. Kan men dat handelen?
Overigens heb ik werkelijk waar nog nooit een forummer hier zien doen wat medeforummers adviseren, dus zo'n vaart zal het niet lopen.Wellus, ikke! Noes adviseerde me ooit luisterboeken voor mijn zoon in het ziekenhuis, en die heb ik toen meteen laten aanrukken!
[...]
Hm. Dat zou inderdaad een forumparadox creëren. Kan men dat handelen?
Overigens heb ik werkelijk waar nog nooit een forummer hier zien doen wat medeforummers adviseren, dus zo'n vaart zal het niet lopen.Wellus, ikke! Noes adviseerde me ooit luisterboeken voor mijn zoon in het ziekenhuis, en die heb ik toen meteen laten aanrukken!
vrijdag 4 september 2015 om 18:13
quote:Solomio schreef op 04 september 2015 @ 17:53:
[...]
Oei, daar moeten we wel afspraken over maken, want als iemand dan afziet van een voorgenomen post is het ineens offtopic geworden. Krijgen we dat weer.Hoeft niet. Je moet dan wel op het voorpraattopic uitgebreid komen verklaren waarom je afziet van je voorgenomen post. Als je dat niet doet volgt gewoon een topicban, volgens het vigerende bansysteem.
[...]
Oei, daar moeten we wel afspraken over maken, want als iemand dan afziet van een voorgenomen post is het ineens offtopic geworden. Krijgen we dat weer.Hoeft niet. Je moet dan wel op het voorpraattopic uitgebreid komen verklaren waarom je afziet van je voorgenomen post. Als je dat niet doet volgt gewoon een topicban, volgens het vigerende bansysteem.
vrijdag 4 september 2015 om 18:14
vrijdag 4 september 2015 om 18:17
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2015 @ 18:13:
[...]
Hoeft niet. Je moet dan wel op het voorpraattopic uitgebreid komen verklaren waarom je afziet van je voorgenomen post. Als je dat niet doet volgt gewoon een topicban, volgens het vigerende bansysteem.
Wat is vigerend ook alweer?
Ik functioneer dan wel op HBO niveau maar woorden als vigeren lees ik altijd fout.
Ik las vingerend.
[...]
Hoeft niet. Je moet dan wel op het voorpraattopic uitgebreid komen verklaren waarom je afziet van je voorgenomen post. Als je dat niet doet volgt gewoon een topicban, volgens het vigerende bansysteem.
Wat is vigerend ook alweer?
Ik functioneer dan wel op HBO niveau maar woorden als vigeren lees ik altijd fout.
Ik las vingerend.
vrijdag 4 september 2015 om 18:22
vrijdag 4 september 2015 om 18:23
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 04 september 2015 @ 18:22:
[...]
Ik dacht exact hetzelfde. Zou niet lekker daar een vaarvakantie kunnen vieren nu.
ik zag vanmorgen (of gisteravond, dat weet ik ff niet meer) een verslaggeefster over dat strand lopen
daar lagen gewoon mensen met hun handdoekjes te zonnen
bizar toch?
[...]
Ik dacht exact hetzelfde. Zou niet lekker daar een vaarvakantie kunnen vieren nu.
ik zag vanmorgen (of gisteravond, dat weet ik ff niet meer) een verslaggeefster over dat strand lopen
daar lagen gewoon mensen met hun handdoekjes te zonnen
bizar toch?
vrijdag 4 september 2015 om 18:23
vrijdag 4 september 2015 om 18:38
vrijdag 4 september 2015 om 18:49
vrijdag 4 september 2015 om 18:50
vrijdag 4 september 2015 om 18:51
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2015 @ 18:23:
[...]
Een vingerend bansysteem lijkt me ook wel eens leuk. Heb je er toch nog wat lol van.Maar als een mod wat moeilijk klaarkomt, dan heeft iedereen binnen no-time een ban. Forum leeg. Dan snijden de mods zichzelf in de, eeuh, vingers. En je weet: Beter een snee in je vinger, dan......
[...]
Een vingerend bansysteem lijkt me ook wel eens leuk. Heb je er toch nog wat lol van.Maar als een mod wat moeilijk klaarkomt, dan heeft iedereen binnen no-time een ban. Forum leeg. Dan snijden de mods zichzelf in de, eeuh, vingers. En je weet: Beter een snee in je vinger, dan......
vrijdag 4 september 2015 om 18:52
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 18:49:
Het 'mannen en prostituees' topic is toch wel het meest troosteloze ooit op dit forum. Alsof je in een postapocalyptisch landschap ronddwaalt waar af en toe een akelig gedeformeerde mutant uit de bosjes opduikt.
Männer sind schweine.
Ik vind alle 'datingsites zijn oplichters en vrouwen veel te veeleisend en allemaal hoeren'-topics altijd een treurige toestand en daar zijn er nogal veel van. Soms goed verpakt, dat wel.
Het 'mannen en prostituees' topic is toch wel het meest troosteloze ooit op dit forum. Alsof je in een postapocalyptisch landschap ronddwaalt waar af en toe een akelig gedeformeerde mutant uit de bosjes opduikt.
Männer sind schweine.
Ik vind alle 'datingsites zijn oplichters en vrouwen veel te veeleisend en allemaal hoeren'-topics altijd een treurige toestand en daar zijn er nogal veel van. Soms goed verpakt, dat wel.
vrijdag 4 september 2015 om 18:53
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 18:49:
Männer sind schweine.Ausnahmen gibt's leider keine.
Männer sind schweine.Ausnahmen gibt's leider keine.