Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 17:56:

[...]

Hm. Dat zou inderdaad een forumparadox creëren. Kan men dat handelen?

Overigens heb ik werkelijk waar nog nooit een forummer hier zien doen wat medeforummers adviseren, dus zo'n vaart zal het niet lopen.Wellus, ikke! Noes adviseerde me ooit luisterboeken voor mijn zoon in het ziekenhuis, en die heb ik toen meteen laten aanrukken!
quote:Solomio schreef op 04 september 2015 @ 17:53:

[...]

Oei, daar moeten we wel afspraken over maken, want als iemand dan afziet van een voorgenomen post is het ineens offtopic geworden. Krijgen we dat weer.Hoeft niet. Je moet dan wel op het voorpraattopic uitgebreid komen verklaren waarom je afziet van je voorgenomen post. Als je dat niet doet volgt gewoon een topicban, volgens het vigerende bansysteem.
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 17:56:

[...]

paradox

Mooi woord is dat toch.

Ik ga dat meer gebruiken.
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2015 @ 18:11:

[...]

Wellus, ikke! Noes adviseerde me ooit luisterboeken voor mijn zoon in het ziekenhuis, en die heb ik toen meteen laten aanrukken!En mijn tip van tijm en citroen in de knoflooksoep vond ook gretig aftrek.
blue cruise Bodrum

ik heb momenteel toch even een heel andere associatie met bodrum
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2015 @ 18:13:

[...]

Hoeft niet. Je moet dan wel op het voorpraattopic uitgebreid komen verklaren waarom je afziet van je voorgenomen post. Als je dat niet doet volgt gewoon een topicban, volgens het vigerende bansysteem.

Wat is vigerend ook alweer?

Ik functioneer dan wel op HBO niveau maar woorden als vigeren lees ik altijd fout.

Ik las vingerend.
quote:Morrigan- schreef op 04 september 2015 @ 18:16:

blue cruise Bodrum

ik heb momenteel toch even een heel andere associatie met bodrum Ik dacht exact hetzelfde. Zou niet lekker daar een vaarvakantie kunnen vieren nu.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 04 september 2015 @ 18:22:

[...]

Ik dacht exact hetzelfde. Zou niet lekker daar een vaarvakantie kunnen vieren nu.

ik zag vanmorgen (of gisteravond, dat weet ik ff niet meer) een verslaggeefster over dat strand lopen

daar lagen gewoon mensen met hun handdoekjes te zonnen

bizar toch?
quote:Eleonora schreef op 04 september 2015 @ 18:17:

[...]

Wat is vigerend ook alweer?

Ik functioneer dan wel op HBO niveau maar woorden als vigeren lees ik altijd fout.

Ik las vingerend.Een vingerend bansysteem lijkt me ook wel eens leuk. Heb je er toch nog wat lol van.
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2015 @ 18:10:

[...]

Oh mag ik die als motto? Mag ik? Mag ik?Kick ass motto, ga ervoor!
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 18:26:

[...]

Kick ass motto, ga ervoor!Dank u
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2015 @ 18:29:

[...]

Dank u

En dan headfirst een vluchtelingentopic induiken. Gewoon, omdat je schijt aan de slangen in die kuil hebt (lees je trouwens altijd graag in zulke topics).
IMHO
Vanavond maar even niet, ik moet nog bijkomen van gisteren.
Als er nu een voorpraat was geweest had ik daar kunnen melden dat ik op het punt sta los te gaan op een van de vluchtelingentopics.

Maar ja.....
quote:Eleonora schreef op 04 september 2015 @ 18:36:

Als er nu een voorpraat was geweest had ik daar kunnen melden dat ik op het punt sta los te gaan op een van de vluchtelingentopics.

Maar ja.....Ik heb hier wel al heel veel voorpret gezien, dus...
IMHO
quote:Eleonora schreef op 04 september 2015 @ 18:36:

Maar ja.....Off-topic. Gestaft.
quote:Honeymoonquiz schreef op 04 september 2015 @ 18:43:

[...]

Off-topic. Gestaft.Op de man. Gestaft.
Ik vin Jan nie sexy nie.

Zijn persoonlijkheid blijft doorschemeren, zelfs in zijn blote kont.
quote:Sidroht schreef op 04 september 2015 @ 18:45:

Ik vin Jan nie sexy nie.

Zijn persoonlijkheid blijft doorschemeren, zelfs in zijn blote kont.Ik had nog nooit gehoord van Jan, tot vandaag dus. En nu ken ik alleen zijn kont. Dat scheelt natuurlijk.
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2015 @ 18:47:

[...]

Ik had nog nooit gehoord van Jan, tot vandaag dus. En nu ken ik alleen zijn kont. Dat scheelt natuurlijk.Het helpt wel ja.
Het 'mannen en prostituees' topic is toch wel het meest troosteloze ooit op dit forum. Alsof je in een postapocalyptisch landschap ronddwaalt waar af en toe een akelig gedeformeerde mutant uit de bosjes opduikt.

Männer sind schweine.
IMHO
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2015 @ 18:47:

[...]

Ik had nog nooit gehoord van Jan, tot vandaag dus. En nu ken ik alleen zijn kont. Dat scheelt natuurlijk.Eigenlijk zou dat altijd de eerste kennismaking moeten zijn. Werkt voor honden toch ook prima?
IMHO
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2015 @ 18:23:

[...]

Een vingerend bansysteem lijkt me ook wel eens leuk. Heb je er toch nog wat lol van.Maar als een mod wat moeilijk klaarkomt, dan heeft iedereen binnen no-time een ban. Forum leeg. Dan snijden de mods zichzelf in de, eeuh, vingers. En je weet: Beter een snee in je vinger, dan......
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 18:49:

Het 'mannen en prostituees' topic is toch wel het meest troosteloze ooit op dit forum. Alsof je in een postapocalyptisch landschap ronddwaalt waar af en toe een akelig gedeformeerde mutant uit de bosjes opduikt.

Männer sind schweine.

Ik vind alle 'datingsites zijn oplichters en vrouwen veel te veeleisend en allemaal hoeren'-topics altijd een treurige toestand en daar zijn er nogal veel van. Soms goed verpakt, dat wel.
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 18:49:

Männer sind schweine.Ausnahmen gibt's leider keine.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven