relatie met een bn'er

18-09-2008 17:24 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb sinds een half jaar een relatie met een redelijk bekende nl'er.

Hij is hartstikke leuk, ben helemaal verliefd en dat is volgens mij helemaal wederzijds..

Maarrrr...Hij zingt en bij die optredens staan er altijd gillende meisjes voor het podium, meisjes die er echt veel voor over hebben om hem te ontmoeten.. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar vind dit wel een vervelende bijkomstigheid.

Ook lopen onze levensstijlen uiteen, ik ben overdag aan de studie of aan het werk. Hij zit vaak 's avonds in de studio en in het weekend heeft ie vaak optredens. Hij maakt genoeg tijd voor me vrij, maar soms is het wel vervelend dat hij niet altijd daar voor me is, als ik daar behoefte aan heb..

Reacties van anderen zijn niet altijd positief. Want ja, hij is immers zanger en zal bij elk optreden wel een "chickie" scoren.

Het heeft ook voordelen hoor, zo zingt ie hele mooie nummers voor me en hebben we gewoon heel veel lol en (sex) plezier samen

Soms zou ik alleen willen dat hij een "normaal" leven zou hebben...

Misschien anderen die hier ervaring mee hebben??

x Lil' angel
quote:shining schreef op 18 september 2008 @ 20:32:

Ik heb Carlo en Irene in het echt gezien.Niet mee getrio'd ? Suf, zeg
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:itsme26 schreef op 18 september 2008 @ 20:34:

[...]

ik geloof je meteen, itsman is stiekem brad pitt namelijkVoordat hij bij Angelina kwam, was ze mijn vriendin.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 20:37:

[...]

Niet mee getrio'd ? Suf, zeg Jezus, ik zou niet weten waar en met wie ik zou moeten beginnen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 20:37:

[...]

Niet mee getrio'd ? Suf, zeg
quote:fashionvictim schreef op 18 september 2008 @ 20:36:

Ik zou zonder blikken of blozen neuken met Simon Cowell idd, en met Hugh Grant ( god, die is echt vet kinky, ik weet het zeker), nou ja, ik ben sowieso niet vies van starfucken, ik zou het met een heleboel mannen wel doen. Alleen weer niet met al die bling bling negers en just my luck, dat zijn de enige die met mij willen. Zo'n Robbie Williams zal nou nooit zijn entourage op me af sturen, hell, ik heb mijn kleren al uit voordat ie heeft kunnen zeggen "do you wanna come backstage for a drink?"

Maar helaas.

Inderdaad, volgens mij zijn die twee Britten e-norm kinky. Simon Cowell lijkt me nog kinkier eigenlijk. Robbie Williams liever niet eigenlijk.

Wie ik ook echt echt echt zou willen neuken?

Vladimir Poetin.

Echt.

Geen geintje.
ben weleens versierd door de zanger van ugly kid joe..van dat hitje cat's in the cradle. dat is mijn claim to fame
quote:lindy schreef op 18 september 2008 @ 20:37:

[...]

Jezus, ik zou niet weten waar en met wie ik zou moeten beginnen.Dan ga je toch liggen en laat je hij/zij/het over je heen komen ?
Het zal me niet verbazen als Hugh Grant homo is.

Judge me!
vladimir poetin?

brrrr..echt? die doet journalisten doodmaken.
Hugh is géén homo. Echt. niet.
quote:shining schreef op 18 september 2008 @ 20:39:

Het zal me niet verbazen als Hugh Grant homo is.

Nog niet misschien.

Simon wel.
Geen bijzonderheden
Wist je dat Simon Cowell jaren met Sinnita is geweest? Volgens mij hebben ze nog steeds een on again/ off again thingie, ze werken in ieder geval nog steeds samen.

Ik ben dan zo'n doos dat ik denk: oeh, dan maak ik ook wel een kansje, hij valt in ieder geval op kleur, hahaha. Heerlijke vent inderdaad.
Am Yisrael Chai!
Hij is toch gay??
Geen bijzonderheden
quote:RosieRo schreef op 18 september 2008 @ 20:40:

vladimir poetin?

brrrr..echt? die doet journalisten doodmaken.Dobre dan Vladimir, kakosi? (ok, da's geen Russisch, maar close enough). En als ik er toch ben:
quote:yasmijn schreef op 18 september 2008 @ 20:41:

[...]

Nog niet misschien.

Simon wel.

Echt niet, die was recentelijk nog in een schandaal verwikkeld omdat ie van bil was gegaan mete en kandidate ofzo.

Ik ben inmiddels ook aan het oefenen voor de auditierondes. Simon, here I come, you sexy bastard.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 18 september 2008 @ 20:41:

Wist je dat Simon Cowell jaren met Sinnita is geweest? Volgens mij hebben ze nog steeds een on again/ off again thingie, ze werken in ieder geval nog steeds samen.

Ik ben dan zo'n doos dat ik denk: oeh, dan maak ik ook wel een kansje, hij valt in ieder geval op kleur, hahaha. Heerlijke vent inderdaad.

Hij valt inderdaad op kleur, heb je zijn nieuwe vriendin gezien? En ik ben dan zo'n doos die denkt: zonnebankbruin, zwart haar, donkere ogen en muzikaal, da's ook goed

Simon is geen homo! Hij is zo'n echte stoere vent, geweldig sexy accent, geweldige humor, aanstekelijke lach...
jammie! wiesda, digi?

maar ff serieus, echt poetin? Wrom dan?

starfucken zou mijn ding niet zijn, met uitzondering van Bruce springsteen. maar die wil ik niet omdat ie beroempt is maar omdat hij slim en lekker is.

Ik laat haar ook wel meedoen, knappe dame
Ghe, wat grappig dat jij ook op de Simon lovetrain zit, ken vrijwel niemand die zo op hem kan glijen.

En vergeet niet die andere geile Brit die ook nog eens kan koken. Ik zeg: fuck me, you fucker.
Am Yisrael Chai!
Met deze homo zou ik het best kunnen doen hoor! Niks mis mee

Stressed is just desserts spelled backwards
Gordon Ramsey!!! Die wil ik!
Geen bijzonderheden
quote:RosieRo schreef op 18 september 2008 @ 20:45:

jammie! wiesda, digi?

maar ff serieus, echt poetin? Wrom dan?

starfucken zou mijn ding niet zijn, met uitzondering van Bruce springsteen. maar die wil ik niet omdat ie beroempt is maar omdat hij slim en lekker is.

Poetin is van staal, ik heb zijn foto trouwens op m'n kamer hangen, haha. Poetin is gewoon zo'n lekkere mean bastard, Russisch (ik heb wat met Oostblokkers), sexy judoka, wereldleider, machthebber...

Die tennisser is Marat Safin, superlang, gespierd, sexy, hmmm...
quote:fashionvictim schreef op 18 september 2008 @ 20:45:

En vergeet niet die andere geile Brit die ook nog eens kan koken. Ik zeg: fuck me, you fucker.

Nigella ?

Zeker leuk wijf !
ja ik weet het GORDON RAMSEY, hij zegt het vaak ik denk het vaak...
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven