dance dance dance
zaterdag 5 september 2015 om 21:55
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 september 2015 @ 21:49:
[...]
Ja Humberto.
Die stijve hark die altijd uit de maat danst?
Hoe slecht was de rest dan wel niet tot nu toe?
Zou dit trouwens leuker zijn als je de originele clips kent ofzo (ik kijk nooit naar zulke dingen, dus het zegt me allemaal niks).
[...]
Ja Humberto.
Zou dit trouwens leuker zijn als je de originele clips kent ofzo (ik kijk nooit naar zulke dingen, dus het zegt me allemaal niks).
zaterdag 5 september 2015 om 21:56
Ik wil zeggen dat ze allemaal een mooi lichaam hebben en het geweldig kunnen doen maar soms zie ik gewoon door alle achtergrondbeelden en mede dansers niet wat ze doen.
Deze was volgens mij niet zo goed als ik het goed zag. Maar de jury vindt ht wel haahahaha
Deze was volgens mij niet zo goed als ik het goed zag. Maar de jury vindt ht wel haahahaha
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 5 september 2015 om 21:56
quote:S0LEIL schreef op 05 september 2015 @ 21:55:
[...]
Zou dit trouwens leuker zijn als je de originele clips kent ofzo (ik kijk nooit naar zulke dingen, dus het zegt me allemaal niks). ze laten wel een klein stukje zien
[...]
Zou dit trouwens leuker zijn als je de originele clips kent ofzo (ik kijk nooit naar zulke dingen, dus het zegt me allemaal niks). ze laten wel een klein stukje zien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 5 september 2015 om 21:57
zaterdag 5 september 2015 om 21:58
zaterdag 5 september 2015 om 21:59
zaterdag 5 september 2015 om 22:03