Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Plan B: stuur maar een mail naar

Marco7314@hotmail.com

(bevestig ff, dan haal ik adres weer weg.

Anders word ik nog beschuldigd van hengelen ook )
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Xander68 schreef op 18 september 2008 @ 19:33:

[...]

Waar we het gisteren over hadden: Ik denk dat je een man meer ruimte moet geven zodra je "beet" hebt. Niet té graag willen is het sleutelwoord. Mannen houden niet van haasten. Trouwens, waarom zou je haasten Vleer?? Rustig aan opbouwen, elkaar eerst goed leren kennen, nog geen sex (komt later), laat de desbetreffende man maar moeite voor je doen Vleer! Op die manier denk ik dat je een man "langer vasthoud". Mag ik ff beamen als mede-man ? Ik ben het er namelijk helemaal mee eens ! Als die man jou echt leuk vindt gaat hij er heus niet vandoor als je niet direkt hem tussen je lakens ontvangt. En zijn respekt voor je zal er alleen maar door groeien.
Ik zal het nog sterker vertellen: als je een date hebt en je hebt zin in sex: gewoon doen. Maar verwacht er dan verder ook niets van (doet die man waarschijnlijk ook niet).

Als je een man ziet als mogelijk relatiemateriaal: durf dan te wachten met sex tot je voorbij de fase van onzekerheid bent, en allebei duidelijk hebt gemaakt dat je graag met elkaar verder wilt (met uitsluiting van anderen). Als je tot dat moment wacht met sexuele aktiviteiten is de kans op teleurstelling stukken kleiner.

Een man die geen geduld heeft vindt jou toch al niet leuk genoeg, of hij is alleen maar uit op sex. Of allebei. Hij is in elk geval meer bezig met zijn eigen behoeften dan met jou.

Ik weet dat dit een controversieel standpunt is op dit forum maar zo denk ik er wel over.
Vind het maar een lastige kwestie. Heeft natuurlijk ook veel met het gevoel te maken dat beide partijen hebben. Soms heb je wel door dat het gelijk goed klikt en kan het wel. Maar vind wel dat als je er niet zeker van bent of het idee dat hij of zij er niet zeker van is dat wachten de beste oplossing is.
There you have it ladies: drie mannen op rij die adviseren (de een wat stelliger dan de ander) om niet te snel het bed in te duiken met een nieuwe date (tenminste ... als je uit bent op meer dan "a roll in the hay")
quote:Mozzarella schreef op 18 september 2008 @ 19:26:

Was nog op tijd! Gewoon een randje dat stond aan te branden in de oven. (smult van hartig taartje)

Vleer, hoe lang is RPO nu geleden, en hoe lang heb je met 'm gedeet? Ik vind het ook nog steeds irritant als mijn RPdate online is, en vind dat dan stom van mezelf omdat ik vind dat ik er al overheen moet zijn. Maar gelukkig ben ik blijkbaar niet de enige

En met MD... zou niet meteen smsje sturen denk ik, je hebt hem toch net nog gesproken? Gewoon over een paar dagen zelf bellen of 'ie zin heeft in een bakkie.

Rpo heb ik leren kennen in februari ( alles is we lterug te lezen hier op t forum) en geloof dat we in mei definitief uit elkaar waren.

RPO was echt een hele leuke vent en hij vond mij ook leuk , maar hij wantrouwde mij. Een vriend / bekende van mij gaf aan dat hij verliefd op mij was . Ik vertelde dat RPO eerlijk en oprecht zonder verdere bij bedoelingen. Ik vroeg hem hoe ik er mee moest omgaan. Maar hij wantrouwde mij daarin , hij dacht dat ik die vriend ook leuk vond wat helemaal niet zo was.

Telkens kregen we er ruzies over , bij mij is de bom gebarsten toen ik op een avond hem belde op mijn werk en hij gewoon glashard zei dat ie t idee had dat ik niet aan t werk was.

Ik heb toen met een heel naar gevoel opgehangen toen niet zo veel er over gezegd tegen hem. Maar was echt overrompeld door zijn gedrag.

Baal er nog steeds van dat t gewoon niet goed kon gaan , besef ook wel dat wantrouwen een zeer slechte basis is .
Als het in het begin al zo gaat dan ben ik bang dat het ook niet zo snel beter kan worden. Ook al vind jij hem dan wel heel leuk. Je kan het dan wel blijven proberen maar er moet een gezonde basis zijn. En zoals je al zegt is wantrouwen dat zeker niet.....
Hai allemaal!

Miss X in da house.

Om me ff snel bij het laatste (heren)onderwerp aan te sluiten (poehee, en dat voor een 1e post vandaag): ik vind het ook een hele lastige kwestie.

Verstandelijk is het ook beter te wachten tot je 'het' zeker weet...alhoewel weet je 'het' ooit zeker? maar je zit ook nog met je gevoelens en met name - spreek ff voor mzelf - mn hormonen :-) (neem van mij aan, zodra je de 40 gepasseerd bent.....ze vliegen continue).

En daarnaast hou ik niet van hard to get en spelletjes spelen, als de gevoelens er zijn, dan zijn ze er en dan kan het gebeuren op de 1e date/avond. Soms is dat uit pure lust, maar meestal toch omdat er gevoelsmatig een 'klik' is. En soms stel je het inderdaad even uit..maar of de ene situatie nu beter uitpak/uitgepakt heeft....ik weet t niet eerlijk gezegd. Is zo persoons- en situatiegebonden.

Ga nu beetje teruglezen..
Vleer gaat t eens uit proberen die tips van de mannen ..

Maar goed... Vleer heeft laatst geslapen met BTM.. (buurtman) die tevens een goede vriend is.

Vleer lag toen met hem in 1 bed en Vleer was er heilig van overtuigd dat ze niets met hem ging utispoken in bed behalve t slapen.

Vleer moest erg lachen toen BTM aan Vleertjes lichaam ging zitten en Vleer hem aldoor wegduwde..

Volgende dag kreeg vleer compliment van BTM dat ik mij zo netjes had gedragen..

Maar ff deze casus..

Bedoelen jullie dat ? Word je daar als vrouw interessanter door wanneer je hem afwijst ?
Vleer wordt ondertussen krankjorum van haar laptop en gaat morgen met laptop naar de laptop dokter
Goedenavond....

Ben terug van fysio/kraker, dus voel me zieluggggg

Vleer, die vlieg......ik zou zo'n elektrisch ding kopen, gewoon voor de harde aanpak gaan....;-)

@Xan en DS, leuk dat jullie hier nog schrijven. Maar nu gaan jullie per mail even in overleg over de vrouwen?

Ik weet dat DS een John Gray aanhanger is en ik geloof er ook wel in dat je een man moeite voor je moet laten doen. Aan de andere kant zijn er toch genoeg stelletjes die nog steeds bij elkaar zijn en wel de 1e nacht bij elkaar bleven slapen incl. ***....Hoe verklaren jullie dat dan, mannen?
iemand zin in rose?
Tjemig Vleer, wat raar dat 'ie zo enorm wantrouwig was... (ook rugzakje ofzo?) En dan meteen in de eerste maanden al ruzie pfff... Geen leuke start, en geen leuk einde.

Jammer dat dat het verpest heeft, zeker als je hem zo leuk vond, en hij jou! Kan me dus wel voorstellen dat het je nog steeds niet lekker zit hem online te zien.

En 3 mannen op rij die zeggen dat wachten beter is... zou je toch zowaar gaan geloven dat daar blijkbaar een kern van waarheid in zit!

Ik neem dit advies goed in me op!

Hoewel ik me best afvraag hoe het in de praktijk zal gaan... ik bedoel hoe ver ga je dan wel?
Doe mij maar een glaasje, Miran!
voor Miranda (ben ooit ook wel eens gekraakt)

Het is niet alleen "een man moeite voor je laten doen". Dat komt dicht in de buurt van "hard to get" en dat zijn gewoon spelletjes. Ben ik niet zo dol op.

Het gaat ook om het beschermen van jezelf. Veel vrouwen hechten zich aan een man door goede sex (iets met oxytocine of zo). Mannen hebben dat niet of veel minder.

Dus na een nachtje wild rollebollen verlangt de vrouw naar meer en de man gaat fluitend verder. En dan lezen we hier op Viva de verhalen van vrouwen die teleurgesteld zijn en er niets van snappen.

Door te wachten met sex tot je meer zekerheid hebt over de vraag of je de intentie hebt om samen verder te gaan voorkom je dat soort teleurstelling.

Nogmaals: heb je gewoon zin in sex en verwacht je er verder niets van: ga gerust van bil. Maar accepteer dan ook dat de kans levensgroot is dat het daar bij blijft.
En oja, Vleer... als je over een tijdje je katjes hebt, heb je vast veel minder last van vliegen.

De mijnen jagen altijd net zolang achter zo'n zoembeest aan tot ze 'm hebben en *knarsknars* opeten...
Tja ach Mozza ..

Bij RPO is een tumorin zijn hoofd gevonden .. hij wordt bestraald.. En ik wil zo graag weten hoe het met hem gaat.. Maarhij negeert mij in alle toonaarden.. Oke dat moet genoeg zeggen i knows..

Maar vind het wel kut .. je weet dat van hem je denkt vaak aan hem want een tumor in je hoofd is echt niet leuk natuurlijk.

En baal ik er van dat ie daar niet gewoon antwoord op kan geven
@ Vleer: Afwijzen is toch weer wat anders in mijn ogen. Ermee wachten vind ik geen afwijzen. En ja je wordt als man natuurlijk wel nieuwsgieriger.........
Thanks voor de knuf Donk !

Is goed voor de mentale pijnbestrijding

Maar.........hoe verklaar je het dan dat stellen die de 1e nacht wel met elkaar het bed in duiken en nog steeds bij elkaar zijn........of heeft zij hem dan na die nacht alle initiatief laten nemen....of zo......Mr. John Gray zegt ook dat mannen intimiteit nodig hebben om meer voor een vrouw te gaan voelen ...
Proost Mozz.....en voor de rest ook een rose !!
Met Liftmeneer ben ik van bil gegaan , en weet ook dat ik daar niets van moest verwachten.. Maar meneer wil wel blijven afspreken terwijl hij niet verliefd wordt..

Vleer heeft dus hem volledig verwijderd van haar msn hyves e.d... En krijgt ze in ene de verontwaardiging waarom ik hem overal heb verwijderd.. Nouwww daarom dus..

Vleer snapt dat dan weer niet .. laat me dan gewoon lekker met rust ofzow
Heb even snel wat teruggelezen, wil nog voor de laatste x wat kwijt over de crisissituatie van gisteren.

Denk dat een aantal (misschien wel veel) posters hier vergeten dat er veel mensen meelezen en niet meeschrijven. Ik heb dit zelf ook een tijdje gedaan, in 1e instantie (en misschien is dat nog steeds zo) omdat ik het moeilijk vind om me bij een dergelijk topic aan te sluiten. Het is toch een manier van contacten maken maar ook onderhouden, en dat laatste vind ik lastig omdat ik mezelf niet wil verliezen in de virtuele wereld. Daarvoor is de echte wereld te belangrijk voor me (ff in het kort: ben vorig jaar geremigreerd, nu bezig een nieuw - met name sociaal - leven op te bouwen en daar wil ik me volledig op focussen). Ook bang om mensen teleur te stellen door niet op iedereen te reageren of zo. Alhoewel ik in t echte leven de gangmaker ben, ben ik virtueel misschien wel saai. Ik kan misschien nog net een smilie plaatsen hier, maar dan houdt t op. Daarnaast wil ik mn anonimiteit ook niet verliezen, ben nogal een open boek en hart op de tong, dus dat is wel een valkuil op dit topic.

Maar, in 2e instantie werd ik idd afgeschrikt door het leutergehalte van de laatste tijd en miste ik de echt singles -issues (waar ook humor in thuishoort, niet alleen kommer en kwel), iets herkenbaars iig. Enfin, die ergernis heb ik al luid en duidelijk uitgesproken.

Ik zat niet te wachten op een rel, zodat ik ff lekker kon voeren, maar zag wel een opening en was blij dat ik niet de enige was die zich stoorde aan zaken. Want dit is en blijft een openbaar topic, dus ook meelezers hebben een stem naar mijjn mening (alhoewel op gepaste afstand).
Tja maar als een man zelf nie topen staat voor intimiteit bv wanneer je naast hem ligt in bed en lekker tegen hem aan wil kruipen hij zich steeds verder van je af gaat verliggen.

Dan denk je als vrouw ook tja ehh intimiteit is dan ver te zoeken
Vleer, je weet idd dat RPO een eikel is en jij bent een lieverd dat je wil weten hoe het met hem gaat. Dat komt ook omdat je nog steeds iets voor hem voelt, ondanks alles........

Maar, zoals we al eens bespraken hier. Wat heeft hij voor jou gedaan? Wat heeft het jou opgeleverd? Dat helpt mij zo erg in zwakke momenten....en ook bij Liefmeisje.....waar is ze eigenlijk, wil weten hoe haar date was !!!
Vleer mag dus wel met bv BTM gaan zoenen en leuke dingen met hem ondernemen.. Bij elkaar slapen kan en mag ook maar t moet bij slapen blijven ?

Vleer neemt BTM ff als voorbeeld en casus zodat ze t wat beter gaat begrijpen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven