Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Geve; ik denk het laatste

Geleerd: ik heb helemaal niks verwijderd hoor. Maar goed, ik ga nog even een kijkje nemen.

Ivy: ik ben niet voor niks niet aan een derde kind begonnen
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 14:12:

@Angel: Ivy en SummerDance zijn elkaar nu weer virituele kusjes aan het geven in de "serieuze singles topic".

Ik heb eerder gezegd dat het me niet om deze twee dames te doen was ,maar om de naleving van de regels, maar nu voel ik me toch wel een beetje geprovoceerd.

Jij hebt notabene vanochtend de topic bekeken en hun "gegeil weggehaald"! En dan gaan ze een uur later weer door...Vind je dat eng? Twee vrouwen die elkaar genegenheid tonen? Wordt je daar nerveus van? Vertel eens? Leg uit?
Oh en als we het over regels hebben, Geleerd hengelt op zijn topic over dat betzette meiske naar meerdere dames. En ik heb meerdere getuigen
Geleerd; ik zie niks wat niet door de beugel kan.
Eentsjel, zou je dan wel even naar zijn gehengel willen kijken? Ik vind het zo storend om een topic te openen en daar mee geconfronteerd te worden.

Geleerd moet gewoon eens stoppen met dat hypocriete gejammer

(en ook met dat gehengel en dat gevis naar seksdetails natuurlijk).
anoniem_61593 wijzigde dit bericht op 27-08-2008 14:41
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Zie ook modtopic seks dames. Ik wil graag dit modtopic ook vrij houden van discussies over Geleerd.
Ja die heb ik verwijderd, wegens offtopic, net als je nieuwe. Tis een keer klaar. Ik deed mijn verzoek niet voor niks lijkt me he?
Topic over t gedicht is verwijderd.
Hoi Angel,

Zou je mijn topic kunnen verwijderen?

Gekwetst door uitspraken/gedrag 'vriend'.

Heb het vermoeden dat er mensen meelezen die mij daadwerkelijk kennen

Alvast bedankt!
Ik zal het verwijderen.
Hai Viev5, wil je even een blik werpen op het topic in de link?

Lullige smsjes......

Het "schijnt" volgens TO een topic te moeten zijn om te lachen. Maar het er staan alleen maar postings van haar hand die ik vol vind staan van discriminerende uitspraken. En anders flinke vooroordelen in negatieve zin. Geen idee of dit kan en mag volgens de regels van viva, maar ik vind het smaakloos!

Thanks
Dushi,

ik heb even overlegd met de achterban, maar het is wel toegestaan, ik verplaats het tópic echter wel naar overige, want vind het hier niet horen.
Oke, bedankt Angel5
Willen jullie mijn postings in "nasleep van relatie met narcist" verwijderen?
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Je hebt mail angel
quote:Lin67 schreef op 09 september 2008 @ 21:47:

Willen jullie mijn postings in "nasleep van relatie met narcist" verwijderen?

Lin, je kunt je zelf editten dmv het editknopje rechtsboven je posts.

Shining: back at ya
[ Ik heb hem zó'n een enorme rotstreek geleverd...... ]

Zou je ajb zsm dit onderwerp willen verwijderen?...Tsja ik weet het,ik ben een watje, maar de reactie zijn me iets te heftig. En ik weet niet hoe ik het zelf moet sluiten cq verwijderen...............Alvast bedankt!
.
anoniem_2659 wijzigde dit bericht op 13-09-2008 10:47
Reden: dubbel
% gewijzigd
Ho ho ho, dat gaat zomaar niet.

Dat topic blijft gewoon bestaan.

Jammer hè dat je niet de recties krijgt waarop je had gehoopt?
quote:shining schreef op 13 september 2008 @ 11:08:

Ho ho ho, dat gaat zomaar niet.

Dat topic blijft gewoon bestaan.

Jammer hè dat je niet de recties krijgt waarop je had gehoopt?Wil je zo graag bloed zien?!? Als zij het wil laten sluiten lijkt mij dat daar gewoon gehoor aan gegeven moet worden..
Ik ben het met Shining eens. Karietje heeft dat zelf over zich afgeroepen. Ik ben in deze bikkelhard.
World of Warcraft: Legion
Dus een topic moet blijven bestaan omdat er mensen zijn die perse iemand verbaal helemaal de grond in willen trappen? Lijkt mij dat viva een ander doel heeft met het forum, en dat de wens van TO zwaarder weegt dan de wens van enkele forummers om een topic te laten bestaan enkel en alleen "omdat je iemand daar zo lekker af kan maken", want iets anders gebeurt daar namelijk niet...
quote:opperdepop schreef op 13 september 2008 @ 11:11:

[...]

Wil je zo graag bloed zien?!? Als zij het wil laten sluiten lijkt mij dat daar gewoon gehoor aan gegeven moet worden..

Ja. Ik heb geen medelijden met haar. Ze opent een topic waarin

ie-de-reen de reacties had kunnen voorspellen.

Als je die niet aankunt blijf je gewoon weg.

Dit was echt te voorspellen.
@Shining, van iemand die onder elke post iets mbt God heeft staan, zou ik zo'n reactie eerlijk gezegd niet verwachten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven