Moderator Relaties
maandag 26 mei 2008 om 20:06
Lieve forummers,
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5

woensdag 27 augustus 2008 om 14:23
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 14:12:
@Angel: Ivy en SummerDance zijn elkaar nu weer virituele kusjes aan het geven in de "serieuze singles topic".
Ik heb eerder gezegd dat het me niet om deze twee dames te doen was ,maar om de naleving van de regels, maar nu voel ik me toch wel een beetje geprovoceerd.
Jij hebt notabene vanochtend de topic bekeken en hun "gegeil weggehaald"! En dan gaan ze een uur later weer door...Vind je dat eng? Twee vrouwen die elkaar genegenheid tonen? Wordt je daar nerveus van? Vertel eens? Leg uit?
@Angel: Ivy en SummerDance zijn elkaar nu weer virituele kusjes aan het geven in de "serieuze singles topic".
Ik heb eerder gezegd dat het me niet om deze twee dames te doen was ,maar om de naleving van de regels, maar nu voel ik me toch wel een beetje geprovoceerd.
Jij hebt notabene vanochtend de topic bekeken en hun "gegeil weggehaald"! En dan gaan ze een uur later weer door...Vind je dat eng? Twee vrouwen die elkaar genegenheid tonen? Wordt je daar nerveus van? Vertel eens? Leg uit?

maandag 8 september 2008 om 19:56
Hai Viev5, wil je even een blik werpen op het topic in de link?
Lullige smsjes......
Het "schijnt" volgens TO een topic te moeten zijn om te lachen. Maar het er staan alleen maar postings van haar hand die ik vol vind staan van discriminerende uitspraken. En anders flinke vooroordelen in negatieve zin. Geen idee of dit kan en mag volgens de regels van viva, maar ik vind het smaakloos!
Thanks
Lullige smsjes......
Het "schijnt" volgens TO een topic te moeten zijn om te lachen. Maar het er staan alleen maar postings van haar hand die ik vol vind staan van discriminerende uitspraken. En anders flinke vooroordelen in negatieve zin. Geen idee of dit kan en mag volgens de regels van viva, maar ik vind het smaakloos!
Thanks
zaterdag 13 september 2008 om 10:34

zaterdag 13 september 2008 om 11:11
zaterdag 13 september 2008 om 11:35
Dus een topic moet blijven bestaan omdat er mensen zijn die perse iemand verbaal helemaal de grond in willen trappen? Lijkt mij dat viva een ander doel heeft met het forum, en dat de wens van TO zwaarder weegt dan de wens van enkele forummers om een topic te laten bestaan enkel en alleen "omdat je iemand daar zo lekker af kan maken", want iets anders gebeurt daar namelijk niet...

zaterdag 13 september 2008 om 11:38
quote:opperdepop schreef op 13 september 2008 @ 11:11:
[...]
Wil je zo graag bloed zien?!? Als zij het wil laten sluiten lijkt mij dat daar gewoon gehoor aan gegeven moet worden..
Ja. Ik heb geen medelijden met haar. Ze opent een topic waarin
ie-de-reen de reacties had kunnen voorspellen.
Als je die niet aankunt blijf je gewoon weg.
Dit was echt te voorspellen.
[...]
Wil je zo graag bloed zien?!? Als zij het wil laten sluiten lijkt mij dat daar gewoon gehoor aan gegeven moet worden..
Ja. Ik heb geen medelijden met haar. Ze opent een topic waarin
ie-de-reen de reacties had kunnen voorspellen.
Als je die niet aankunt blijf je gewoon weg.
Dit was echt te voorspellen.